Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-01@23:34:48 GMT

تعمیرات اساسی 16 مجتمع پتروشیمی در نیمه نخست امسال

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۱۸۴۲۹

تعمیرات اساسی 16 مجتمع پتروشیمی در نیمه نخست امسال

خبرگزاری آریا - مجتمع‌های پتروشیمی کشور با هدف تداوم تولید پایدار در سال 99 برنامه‌های مختلفی را برای تعمیرات اساسی انجام خواهند داد.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، 16 مجتمع پتروشیمی کشور در نیمه نخست امسال تعمیرات اساسی را در واحدهای مختلف خود با هدف تداوم تولید پایدار، تأمین نیازهای کشور و صادرات انجام خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عواملی مانند تعمیرات فازهای پارس‌جنوبی، اوج مصرف گاز طبیعی، تأمین نیاز داخل و بازارهای صادراتی ممکن است به تغییراتی در برنامه تعمیرات اساسی پیش‌بینی‌شده منجر شود که در صورت تغییر احتمالی اطلاع‌رسانی خواهد شد.
برپایه این گزارش، واحدهایی از پتروشیمی‌های بندرامام، بوعلی‌سینا، مارون، رازی، فن‌آوران و کارون در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و پتروشیمی‌های پارس، جم و مروارید در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس برنامه‌های اورهال خود را انجام خواهند داد.
در دیگر مناطق نیز واحدهایی از پتروشیمی خراسان، شیراز، ارومیه و ایلام براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در نیمه نخست امسال به اورهال خواهند رفت.
پتروشیمی‌های مبین و دماوند در منطقه عسلویه و پتروشیمی فجر در منطقه ماهشهر با حفظ تداوم تولید و به‌صورت ناپیوسته تعمیرات خود را انجام خواهند داد.
براساس این گزارش، تعداد دیگری از مجتمع‌های پتروشیمی از جمله پتروشیمی نوری، پتروشیمی پردیس پتروشیمی خارک، پتروشیمی کرمانشاه، پتروشیمی خوزستان، پتروشیمی شهید تندگویان، پتروشیمی اروند و واحدهایی دیگر از پتروشیمی‌های بندرامام، ارومیه، رازی و فن‌آوران در نیمه دوم امسال تعمیرات اساسی خود را انجام می‌دهند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تعمیرات اساسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۸۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام مرحله نخست واکسیناسیون فلج اطفال اتباع خارجی در کردستان

مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های معاونت امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: فرآیند واکسیناسیون تکمیلی مرحله اول فلج اطفال ویژه اتباع خارجی در کردستان به اتمام رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، جهانبخش یوسفی اظهار کرد: برنامه جهانی ریشه‌کنی فلج اطفال و حفظ دستاوردهای آن از مهم‌ترین برنامه‌های سازمان جهانی بهداشت است.

وی افزود: هر چند تلاش‌ها برای تحقق اهداف برنامه همچنان تداوم دارد، اما افزایش تردد به داخل کشور از کشورهای همسایه نشان دهنده خطر بالای ورود ویروس به کشورمان است.

مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های معاونت امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان ادامه داد: عملیات ایمن سازی تکمیلی سال ۲۰۲۴ میلادی در مناطق غیر گرمسیری در مرحله اول از روز یکشنبه دوم اردیبهشت تا روز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت سال جاری همزمان با سراسر کشور شروع و به اتمام رسید و مرحله دوم نیز از سی‌ام اردیبهشت تا یکم خرداد سال جاری اجرا خواهد شد.

یوسفی خاطرنشان کرد: در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی کردستان طرح ایمن سازی تکمیلی فلج اطفال با هدف ریشه‌کن کردن کامل این بیماری در کودکان زیر پنج سال مهاجران خارجی اجرا شد و بیش از ۷۵ درصد موارد واکسیناسیون شدند.

کد خبر 749770

دیگر خبرها

  • بهسازی باند فرودگاه کرمانشاه تا پایان نیمه نخست سال
  • مجتمع فرشته جنوبی تبریز امسال به بهره برداری می‌رسد
  • انجام مرحله نخست واکسیناسیون فلج اطفال اتباع خارجی در کردستان
  • «دماوند انرژی» چراغ تولید ۳ طرح پتروشیمی را روشن کرد
  • اتمام ۱۵ فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • بهره‌برداری از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار در ۱۴۰۳/ تولید نفت و گاز ایران امسال جهش خواهد داشت
  • تحقق کامل تعهد اشتغال استان کرمانشاه
  • نیروگاه‌های حرارتی با آمادگی ۱۰۰ درصدی به استقبال تابستان می‌روند
  • اتمام ۱۵فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهیدرجایی
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد