Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-03@22:36:08 GMT

سارق خودرو مامور پلیس را زخمی کرد

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۱۸۸۳۲

سارق خودرو مامور پلیس را زخمی کرد

خبرگزاری میزان- رییس کلانتری ۱۴۷ گلبرگ از دستگیری سارق خودرو و لوازم خودرو که یکی از ماموران را با چاقو زخمی کرده بود خبر داد. تاریخ انتشار: 15:40 - 14 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۱۷۷۳۰

خبرگزاری میزان - سرهنگ ابراهیم شریفی مقدم  گفت: شامگاه چهارشنبه گذشته ماموران گشت کلانتری برای پیشگیری از وقوع جرم در محدوده استحفاظی کلانتری در حال گشت زنی بودند که با راننده یک پراید نقره‌ای رنگ که در کنار خودروی پژو ۲۰۶ درحال بازکردن در خودروی پژو بود روبرو شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران در استعلام از پلاک خودروی پراید اطلاع پیدا کردند که این خودرو چند روز قبل به سرقت رفته است و در همین لحظه راننده با مشاهده پراید پشت فرمان پراید نشسته و در بزرگراه بعثت به صورت یک طرفه پا به فرار گذاشت.

این مقام پلیسی ادامه داد: ماموران به تعقیب سارق جوان پرداختند تا ماموران با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی کرده و راننده به ناچار خودرو را در کنار بزرگراه متوقف کرده و با پای پیاده سعی بر فرار داشت که ماموران راننده پراید را در حلقه محاصره خود گرفتار کردند که در این صحنه سارق جوان با در دست گرفتن چاقو به سمت ماموران حمله کرد.

بیشتر بخوانید: پلیس: جو سازی نکیند، مراکز تعویض پلاک خلوت است

رییس کلانتری ۱۴۷ گلبرگ اظهار داشت: در حمله این سارق مسلح یکی از ماموران از ناحیه پهلو هدف ضربه چاقو قرار گرفت و در این سناریو مامور زخمی موفق به زمینگیر کردن سارق چاقو به دست شد.

سرهنگ شریفی مقدم گفت: در بازرسی از خودرو متهم ۵ دستگاه ضبط و پخش ۲۰۵، ۷ باتری و و لوازم سرقتی دیگری به دست آوردند و مامور جوان که از ناحیه طحال زخمی شده بود به بیمارستان منتقل و پس از عمل جراحی بهبود یافت.

وی در پایان گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفته است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۸۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق حرفه ای خودرو

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ولی پور گودرزی روز چهارشنبه در حاشیه طرح دستگیری سارقان و مالخران وسایل نقلیه به خبرنگاران افزود: ما به صورت مستمر با شرکت های خودروساز داخلی جلساتی را برگزار می کنیم که استاندار تهران هم حضور دارند.

وی ادامه داد: در این جلسات نظرات خود را مطرح می کنیم تا معایب خودروها را برطرف کنند و در این راستا تولید برخی خودروها که امنیت و ایمنی لازم را نداشتند، متوقف شد.

رییس پلیس آگاهی پایتخت افزود: استفاده از وسایل و تجهیزات الکترونیکی در خودروها راهکاری برای عدم سرقت خودروها بوده و سرنخ خوبی برای پیدا شدن وسیله نقلیه است.

سردار ولیپور گودرزی در ادامه افزود: همکارانم طی چند روز گذشته و با تلاش شبانه روزی و با هماهنگی مرجع قضایی افرادی که در سرقت خودرو و محتویات آن نقش داشتند شناسایی و ۵۷ متهم دستگیر شدند.

از این سارقان و مالخران تعداد ۲۰ دستگاه خودروی مسروقه و ۱۵ دستگاه موتور و ۲ هزار قطعه لوازم خودرو مسروقه، کشف شد.

سردار ولیپور گودرزی یادآور شد: این طرح ها به صورت مستمر و هفتگی در حال انجام است.

کد خبر 6094056

دیگر خبرها

  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • ۴ حالتی که حمل خودروهای توقیفی با جرثقیل را الزامی می‌ کند
  • دستگیری ۲۶ سارق مغازه در خراسان جنوبی
  • محموله ۱۵ میلیاردی لوازم یدکی و لوازم آرایشی قاچاق در توقیف پلیس
  • واژگونی پراید در قزوین سه کشته برجای گذاشت
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق خودرو
  • دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای خودرو توسط پلیس تهران بزرگ
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق حرفه ای خودرو
  • نجات یک راس بره آهو در شهرستان خوسف توسط پلیس