Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-08@20:23:02 GMT

تبریک کابران فضای مجازی به مناسبت روز بازیگر

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۱۹۳۷۰

تبریک کابران فضای مجازی به مناسبت روز بازیگر

در روز ۱۴ اردیبهشت ماه مصادف با روز بازیگر، کاربران فضای مجازی ضمن انتشار پست‌هایی در صفحات توئیتری خود، این روز را به هنرمندان و نقش آفرینان تبریک گفتند.

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری آنا، ۱۴ اردیبهشت برای هنرمندان عرصه بازیگری روز ویژه‌ای به حساب می‌آید. این روز به نام روز بازیگر نامگذار شده است و به همین مناسبت هنرمندان و بازیگران پیام‌های تبریک خود را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاربران و فعالان توئیتر نیز با داغ کردن هشتگ #روز_بازیگر در صفحات شخصی خود، این روز را به بازیگران نقش‌ آفرین سینما، تلویزیون و تئاتر تبریک گفتند. کاربران همچنین از بازیگران پیشکسوت که حالا برخی از آنها در قید حیات نیستند نیز یاد کرده و از آثار فاخر به جای مانده از آنها نوشتند.

در ادامه تعدادی از پست‌های کاربران را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

منبع: آنا

کلیدواژه: فضای مجازی کابران فضای مجازی روز بازیگر روز بازیگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۹۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) فیلم جدید کشف آدم کوتوله در ایران فضای مجازی را منفجر کرد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

ویدیویی عجیب و غریب از یک آدم کوتوله در ایران در شبکه‌های اجتماعی وایرال شده و نشان میدهد که فارسی صحبت می‌کند. این ویدیوی عجیب در شبکه‌های اجتماعی پربازدید و تعجب کاربران را برانگیخته است.

منبع: رکنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • بحث درباره کدام بازیگران سینما در توئیتر فارسی بالا گرفت؟!
  • (ویدیو) افشاگری عجیب الهام حمیدی از ازدواجش
  • پیام تبریک دکتر قاضی‌زاده هاشمی به مناسبت چهاردهمین سالروز تأسیس بانک دی
  • پیام تبریک سرپرست بانک دی به مناسبت چهاردهمین سالگرد تأسیس بانک
  • داغ شدن هشتگ رفح در فضای مجازی
  • تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!
  • پایگاه بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران در دسترس قرار گرفت
  • تصاویر کمتر دیده شده از مصطفی زمانی و خانم بازیگر در یک فیلم سینمایی |‌ زمان اکران اعلام شد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • (ویدئو) فیلم جدید کشف آدم کوتوله در ایران فضای مجازی را منفجر کرد