Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان به تشریح اقدامت انجام شده در هفته کار و کارگر، ازجمله توریع کمک‌های مؤمنانه بین کارگران با حفط کرامت انسانی آنان خبر داد.

امیرارسلان شهبازی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس ضمن تبریک به‌مناسبت هفته کار و کارگر به تشریح فعالیت‌های این مجموعه در این ایام که با همکاری پایگاه‌های بسیج صنایع و کارخانجات انجام شده است، پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: تجدید میثاق با شهدای گمنام بندرعباس یکی از این برنامه‌ها بود که با حضور فرماندهان و مدیران پایگاه بسیج در اولین روز هفته کار و کارگر انجام شد.

فرمانده سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان به منویات مقام معظم رهبری در خصوص رزمایش و کمک مؤمنانه در این ایام اشاره کرد و افزود: با توجه به بیماری فراگیر کرونا، ضدعفونی محل تجمع کارگران ساختمانی در سطح شهر با برپایی اردوی جهادی محقق شد و از سوی دیگر، کمک‌های مؤمنانه جمع‌آوری و بین کارگران نیازمند با رعایت حفظ کرامت انسانی، توزیع شد.

شهبازی در ادامه عنوان داشت: یکی دیگر از برنامه‌هایی که در این هفته انجام شد، شیفت ایثارگران کارفرمایان و مدیران در صنایع و کارخانجات و شرکت‌های تولیدی بود که ساعاتی جهت کمک به صنعت کشور و جهش تولید به‌صورت جهادی در این صنایع کار می‌کنند و به ازای آن مزدی دریافت نخواهند کرد و یا اینکه این مبلغ با رضایت خاطر افراد به کمک‌های مؤمنانه اختصاص می‌یابد.

وی تصریح کرد: توزیع اقلام بهداشتی بین کارگران ساختمانی در معرض آسیب در سطح شهر، نشست با کارگران بیکار و متضرر شده ناشی از کرونا و تلاش  جهت رفع این مشکل و پیگیری آن، تجلیل از خانواده شهدا و کارگران و کارفرمایان با حضور مسؤولان استان از جمله دفرمانده محترم سپاه امام سجاد(ع) و دیگر مسؤولین استانی و نشست و امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک فی‌مابین سپاه امام سجاد علیه‌السلام و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به‌منظور استفاده از توانایی سپاه و آن دستگاه در راستای توانمندسازی افراد جویای کار، منعقد گردید.

انتهای پیام/3264

منبع: فارس

کلیدواژه: کارگران کرامت انسانی سازمان بسیج هرمزگان شهبازی سپاه بسیج ادارات کمک های مؤمنانه سپاه امام سجاد بین کارگران انجام شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۹۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون

حجت الاسلام والمسلمین رسول محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون با گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی اظهار کرد: به مناسبت ایام شهادت استاد مرتضی مطهری (در ۱۲ اردیبهشت ماه) ۸ تا ۱۴ اردیبهشت ماه به نام هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج امسال نامگذاری شده است.

او ادامه داد: بزرگداشت شهید آیت الله مرتضی مطهری بهترین موقعیت برای ارج نهادن به جایگاه عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج است.

حجت الاسلام والمسلمین رسول محمدی افزود: به منظور گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی بیش از ۱۰۰ برنامه توسط مجموعه عقیدتی سیاسی در سطح سپاه ناحیه، حوزه‌های مقاومت بسیج و پایگاه اعم از دیدار از ائمه جمعه، غبارروبی گلزار شهدا، دیدار از خانواده‌های شهدای مربی، تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان عقیدتی سیاسی انجام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • کارفرمایان به کارگران به دید سرمایه‌های انسانی نگاه کنند
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون
  • گرامیداشت روز معلم
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • برگزاری ۸۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در استان همدان
  • ۲۳۰ مربی در سپاه و بسیج استان سمنان فعالیت می‌کنند