Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@17:04:15 GMT

واکنش سرمربی لستر به احتمال جذب کوتینیو

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۱۹۸۱۳

واکنش سرمربی لستر به احتمال جذب کوتینیو

برندان راجرز سرمربی لسترسیتی هرگونه احتمال جذب فیلیپه کوتینیو را رد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، فیلیپه کوتینیو تابستان سال گذشته به صورت قرضی از بارسا راهی بایرن مونیخ شد. بند خرید دائمی 120 میلیون یورویی نیز در قرارداد او گنجانده شده ولی بایرن قصد فعال کردن آن را ندارد.

 

 

 

 

در چنین شرایطی او باید به بارسا برگردد ولی گفته می شود، باشگاه کاتالان نیز تمایلی برای حفظ او ندارد و به خصوص دستمزد 13.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 میلیون یورویی کوتینیو در سال، مانعی در راه جذب بازیکنانی مثل نیمار و لائوتارو خواهد بود.

در این بین گفته می شود احتمال ماندنی شدن کوتینیو هم وجود دارد چرا که شاید باشگاهی حاضر به پرداخت 90 میلیون مورد درخواست بارسا نشود. کوتینیو ستاره مورد علاقه کیکه ستین است و این مربی قصد دارد با تغییر پست، شرایط برای حضور او در ترکیب ثابت آبی اناری ها را مهیا کند.

 

 

 

 

در چنین اوضاع و احوالی هر روز شایعاتی در مورد آینده کوتینیو به گوش می رسد. از لسترسیتی به عنوان یکی از تیم های خواهان ستاره برزیلی نام برده می شد اما برندان راجرز که چند سال در لیورپول با کوتینیو کار کرده، در واکنش به اخبار و شایعات گفت:« در این مورد شایعات زیادی شنیده ام. کوتینیو بازیکنی فوق العاده و با توانایی های بالاست ولی فکر نمی کنم نه در فهرست فروش قرار داشته باشد و نه اینکه ما توان پرداخت هزینه جذب او را داشته باشیم.

پس از کرونا، شرایط بازار نقل و انتقالات پیچیده شده است. ما این روزها در حال برنامه ریزی برای مواجهه با وضعیت جدید هستیم ولی هنوز در مورد نقل و انتقالات و خرید بازیکن، هیچ بحثی صورت نگرفته است.»

 

 

 

لستر سیتی بارسلونا براندون راجرز(سرمربی) فیلیپ کوتینیو بایرن مونیخ سلتیک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لستر سیتی بارسلونا فیلیپ کوتینیو بایرن مونیخ سلتیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۹۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تونل وحشت؛ چرا هیچکس قبول نمی کند سرمربی بایرن مونیخ شود؟

 

طرفداری | وضعیت بایرن مونیخ سوژه برنامه آن تایم بود.

بایرن مونیخ آینده نامشخصی دارد و سرمربیان زیادی به نیمکت این تیم دست رد زدند. کلی اسم در این مدت مطرح شدند ولی همه آن ها قبول نکردند به بایرن مونیخ بیایند.

اما چرا این اتفاق رخ داده است؟ چرا سرمربیان بزرگ دنیا قبول نمی کنند به مونیخ بروند و هدایت یکی از بزرگترین تیم های دنیا را برعهده بگیرند؟

در برنامه امروز آن تایم ماجرای نیمکت بایرن مونیخ را به شکل کامل بررسی کردیم، با ما همراه باشید...

بهمن رضایی کارگردان این برنامه است و حسین باقرشاهی، اجرا و نویسندگی برنامه را برعهده دارد. علیرضا منوچهری (تصویربردار و تدوین‌گر) و حسین خسروی (طراح گرافیک) دیگر دست‌اندرکاران این برنامه بوده‌اند.

تماشای برنامه آن تایم

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • تونل وحشت؛ چرا هیچکس قبول نمی کند سرمربی بایرن مونیخ شود؟
  • ارنستو والورده و اشتفان کونتس، گزینه‌های جدید هدایت بایرن مونیخ
  • تعهد گواردیولا به منچسترسیتی؛ خبری از بازگشت به بایرن مونیخ نیست
  • بایرن مونیخ در رویای همکاری دوباره با پپ گواردیولا
  • واکنش زیدان به حضور در بایرن‌ مونیخ
  • انتخاب عجیب برای جانشینی لواندوفسکی: داروین نونیز!
  • مدیر ورزشی بایرن مونیخ: ماندن توخل غیرممکن است
  • سرنوشت‌سازترین لحظه فصل رئال از دید آنچلوتی
  • اطرافیان توماس توخل: احتمال ماندن این سرمربی در بایرن مونیخ وجود دارد
  • اریک تن هاخ گزینه مورد علاقه بایرن مونیخ و آژاکس