Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- عرضه محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نمایشگاه مجازی کتاب کودک بولونیا 2020 عرضه می‌شود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی کانون، با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در سراسر جهان بیشتر نمایشگاه‌ها و رویدادهای فرهنگی لغو و یا برگزاری آن‌ها به زمان دیگری موکول شده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر همین اساس مسؤولان برگزاری نمایشگاه با سابقه کتاب کودک بلونیا نیز پس از برگزاری 56 دوره حضوری این رویداد فرهنگی، برای جلوگیری از قطع زنجیره‌ شیوع بیماری همه‌گیر جهانی و با همکاری ناشران بین‌المللی حوزه کتاب کودک تصمیم گرفتند این نمایشگاه را از 15 تا 18 اردیبهشت 1399 (4 تا 7 می 2020) به صورت برخط (آنلاین) برگزار کنند.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان یکی از ناشران مستقل ایرانی که در بیشتر دوره‌های این نمایشگاه حضور داشته است، 16 عنوان از کتاب‌های منتخب خود را از میان تازه‌های نشر و آثار موفق در سال‌های گذشته بر روی سایت نمایشگاه بارگذاری کرده است که به همراه کاتالوگ انگلیسی خود مشتمل بر 412 عنوان از کتاب‌های منتخب به علاقه‌مندان ارایه خواهد شد.
این نمایشگاه به همت شرکت Pubmatch برپا می‌شود و ناشرانی که در نمایشگاه کتاب بولونیا 2020 ثبت‌نام کرده‌اند می‌توانند در این نمایشگاه مجازی شرکت و آثار خود را معرفی کنند.
هم‌چنین از تمامی فعالان حوزه‌های نشر و آژانس‌های ادبی که در نمایشگاه‌ سال‌های 2019 و 2020 به عنوان بازدیدکننده ثبت نام کرده بودند دعوت شده است تا رایگان در نمایشگاه آنلاین کتاب کودک بولونیا شرکت کنند.
در همین حال هر یک از گروه‌های مُجاز پس از دریافت کد شناسایی و رمز عبور از نمایشگاه، اجازه بارگذاری پی‌دی‌اف کتاب‌های خود را در پلتفورم نمایشگاه پیدا خواهند کرد.
گفتنی است تنها 25درصد از پی‌دی‌اف کتاب‌ها برای افراد متقاضی نمایش داده خواهد شد و امکان مشاهده همه آثار برای بازدیدکنندگان نمایشگاه وجود نخواهد داشت.
در عین حال تنها غرفه‌دارانی که کتاب‌های خود را بارگذاری کرده باشند در فهرست ناشران شرکت‌کننده در نمایشگاه قرار خواهند گرفت.
هم‌چنین از دیگر امکانات این نمایشگاه، برگزاری نشست‌های مجازی میان ناشران بر اساس برنامه‌ی زمان‌بندی شده برای معرفی آثارشان است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: عرضه محصولات کانون کتاب کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۹۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه چهار نمایشنامه «تیرنگ» در نمایشگاه کتاب

کتاب «تیرنگ» نوشته چهار نویسنده توسط انتشارات سوره مهر منتشر شد و در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کتاب «تیرنگ» نوشته چهار نویسنده به تازگی توسط انتشارات سوره مهر منتشر و روانه بازار نشر شده است. این کتاب دربرگیرنده چهار نمایشنامه از چهار نویسنده جوان کشورمان است.

«تیرنگ» عنوان کتابی است که چهار نمایش‌نامه با عناوین «سرخ او»، «کسی در گور می‌گرید»، «میراِشکار» و «میان‌بر» را در خود جای داده است.

«سرخ او» به قلم مهیار هزارجریبی، برداشت آزادی از یک زندگی واقعی است که با محوریت شخصیت‌های «ننه حوا»، «گل نسا»، «آقای مهندس»، «خسرو» و «صبور» نوشته شده است.

«کسی در گور می‌گرید» از محمد فخرایی‌مطلق به بیان واگویه‌های مردمان جنوب به خصوص ناخدا‌های این خطه در مواجهه با طوفان و دیگر خطرات دریانوردی و نجات آن‌ها توسط پریان دریایی می‌پردازد که در لحظه به لحظه آن با مراسمی قدیمی به اسم «زار» بیشتر آشنا می‌شویم.

نمایش‌نامه سوم با عنوان «میراِشکار» از بهناز دوستی پاشاکلایی تصویری از مقاومت و تلاش یک زن مازندرانی برای حفظ بقا و موقعیت و حریم خود است. زنی به نام شوکا با شغل میراشکاری که اغلب شغلی مردانه است، مراقبت از جنگل، مزارع و دامِ اهالی را بر عهده می‌گیرد و در روز‌های حماسه قیام مردم آمل و در دل شب با چریکی از گروه سربداران جنگل، در میانه جنگل مواجه می‌شود.

آخرین نمایش‌نامه با نام «میان‌بر» از سجاد بحری نمایشی از روز‌های پایانی جنگ تحمیلی و تصمیماتی است که مردم سرزمین ما گرفته‌اند. تصمیماتی مانند رفتن یا ماندن.

این کتاب با شمارگان ۵۰۰ نسخه و قیمت ۲۱۵ هزار تومان عرضه شده است.

دیگر خبرها

  • تعطیلی یک کتابفروشی و آغاز غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • عرضه محصولات خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران
  • عرضه چهار نمایشنامه «تیرنگ» در نمایشگاه کتاب
  • ۸ اردیبهشت، آخرین مهلت ثبت‌نام حضور در بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران
  • مصلای امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • مصلی امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • کتاب «اُمّ علاء» نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
  • انجام مراحل پایانی غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • طرح تحول در انتشارات کانون پرورش فکری کلید خورد
  • کانون پرورش فکری با چندعنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید؟