Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@18:46:40 GMT

وضعیت کرونا در ۴ شهرستان مازندران سفید است

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۱۹۹۴۱

وضعیت کرونا در ۴ شهرستان مازندران سفید است

به گزارش خبرنگار مهر، احمد حسین زادگان عصر یکشنبه در ستاد استانی مقابله با کرونا با اشاره به اعلام وضعیت سفید کرونا در چهار شهرستان استان اظهار داشت: طبق بررسی‌ها وضعیت شهرستان‌های محمودآباد، کلاردشت، میاندرود و سوادکوه شمالی از نظر کرونا و شیوع آن سفید شده و معیار انتخاب شهرستان‌های سفید، کاهش شمار افراد بستری شده کرونایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برنامه‌های مذهبی با حفظ و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این شهرستان‌ها از فردا شروع می‌شود خواستار توجه به برنامه‌های بهداشتی برای پیشگیری از ابتلای به بیماری شد و گفت: در صورت ابتلای جدید بیماری، شهرستان‌ها از لیست سفید خارج خواهند شد و برنامه‌های مذهبی در آن ممنوع خواهد شد.

استاندار مازندران درباره ازسرگیری و فعالیت مشاغل ضروری و اورژانسی نظیر دندانپزشکی نیز گفت: درباره فعالیت این مشاغل تصمیم گیری خواهد شد.

حسین زادگان همچنین از فعالیت فیزیوتراپیست ها در استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از امروز خبر داد.

سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز با تاکید بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی گفت: در مجموع وضعیت مدیریت و مهار کرونا در استان مثبت است.

وی رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را در همه مناطق به ویژه شهرستان‌های سفید ضروری دانست و گفت: اینکه خطری در شهرستان‌های سفید وجود ندارد، کاملاً اشتباه است و باید به موارد بهداشتی توجه ویژه شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان وضعیت سفید کرونا سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی شهرستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۹۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معدوم‌سازی بیش از ۲۳۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد در لامرد

ایسنا/فارس معاون بهداشت شبکه و رئیس مرکز بهداشت لامرد از کشف و معدوم‌سازی بیش از ۲۳۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته در این شهرستان، خبر داد.

یعقوب رضایی امروز، ۱۱ اردیبهشت‌ماه با اعلام این مطلب گفت:‌ با هدف تامین امنیت غذایی، بازرسی های متعدد و مستمر در دستور کار کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرار دارد که در همین راستا، با بازرسی‌های انجام شده در چند روز گذشته بیش از ۲۳۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته کشف و معدوم شده است.

وی با اشاره به تشدید نظارت‌های بهداشتی از مرکز بهداشت شهرستان لامرد از تمام اصناف و شهروندان خواست با رعایت بیشتر شیوه‌نامه‌های بهداشتی ضمن حفظ سلامت خود و جامعه، یاریگر کارشناسان بهداشت، در اجرای دستورالعمل های بهداشتی باشند.

رضائی افزود: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی، با سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تماس بگیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • معدوم‌سازی بیش از ۲۳۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد در لامرد
  • باند کلاهبرداری ۲۰۰۰ میلیاردی املاک در مازندران متلاشی شد
  • ساماندهی خودرو‌های عرضه غذا در تهران
  • فعالیت ۸۲۰۰ آزمایشگاه بهداشتی و درمانی در کشور
  • دلیل اصلی سفید شدن مو‌های ژوزه مورینیو فاش شد
  • پایش معادن شهرستان تفت
  • ۱۸ درصد جمعیت جامعه عشایری ایلام در شهرستان آبدانان زندگی می‌کنند
  • محیط زیست معادن تفت پایش می شود/متولیان الزامات را رعایت کنند
  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز