Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@21:59:13 GMT

مردم از حضور در میهمانی‌های افطاری پرهیز کنند

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۲۰۹۸۸

مردم از حضور در میهمانی‌های افطاری پرهیز کنند

ایسنا/اردبیل ستاد پیشگیری از کروناویروس استان اردبیل در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در ایام پرفیض ماه رمضان همشهریان از حضور در افطاری‌ها و تجمع در مکان‌های سرپوشیده حتی به تعداد اندک پرهیز کنند.

 ستاد پیشگیری از کروناویروس استان اردبیل امروز ۱۴ اردیبهشت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد : با توجه به نگرانی از موج دوم شیوع ویروس کرونا ضرورت دارد مراقبت‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری‌های اجتماعی همچنان مورد توجه همشهریان قرار گیرد تا خطری متوجه آنها نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ستاد پیشگیری از کروناویروس استان اردبیل در ادامه این اطلاعیه تاکید کرده است: در ماه مبارک رمضان افطاری دادن به مومنان و آشنایان که یک سنت پسندیده است، با توجه به خطر شیوع بیماری و مراعات همشهریان نباید انجام شده که در این زمینه از برگزاری میهمانی‌های افطار و تجمع در منازل حتی به تعداد اندک پرهیز شود.
این اطلاعیه می‌افزاید: در صورتی که موج جدیدی از بیماری شایع شود، آثار بد آن بسیار وسیع‌تر و عواقب آن برای همه مردم تلخ‌تر خواهد بود بنابراین برای رهایی از خطر بیماری رعایت بهداشت و فاصله‌گذاری اجتماعی و حتی فاصله‌گذاری‌های خانوادگی را باید جدا رعایت کرد.
ستاد پیشگیری از کروناویروس استان اردبیل اظهار کرده است: با توجه به ممنوعیت برگزاری مجالس ترحیم اکیدا درخواست می‌شود از برگزاری هرگونه مراسم ختم و یادبود در منازل پرهیز شود چرا که تجمع افراد در محیط‌های بسته عامل شیوع بیماری و تهدید جان و سلامت عموم مردم است.
در این اطلاعیه همچنین آمده است: بازرسی از همه اصناف و کسبه به طور جدی و مستمر در دستور کار مراجع قانونی است و از صاحبان مشاغل و صنوفی که پروتکل‌های بهداشتی را اجرا کنند به عنوان واحد نمونه با اهدای نشان ویژه تقدیر خواهد شد و واحدهای صنفی متخلف پلمپ می‌شوند.
ستاد پیشگیری از کروناویروس استان اردبیل در پایان تصریح کرده است: صنوفی مانند رستوران‌ها، اغذیه و بستنی‌فروش‌ها که به طبخ و توزیع غذای آماده مشغول هستند، مجازند در وقت افطار کالای خود را صرفا به شکل بیرون‌بر به مشتریان عرضه کنند و الزامات و دستورالعمل‌های بهداشتی را نیز رعایت کنند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس حفظ فاصله اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۰۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجرین پیامک سامانه «سهما» را جدی بگیرند

 سازمان ملی مهاجرت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد مهاجرین پیامک سامانه سهما را جدی گرفته و در اسرع وقت مواد درخواستی این پیامک را تکمیل و ارسال کنند.

به گزارش روابط عمومی سازمان ملی مهاجرت در اطلاعیه‌ای درباره پیامک ارسالی از سامانه سهما به شماره اتباع خارجی از آنها خواست تا این پیامک را جدی بگیرند.

در این اطلاعیه آمده است: پیامکی با مضمون ذیل برای اتباع و مهاجرین خارجی مجاز در کشور جهت استعلام حضور یا عدم حضور توسط سامانه سهما ارسال شده است. از مخاطبان درخواست می‌شود در اسرع وقت موارد درخواستی داخل پیامک را تکمیل و ارسال نمایند.

در این اطلاعیه آمده است: «تبعه گرامی با شناسه یکتا...... برای صدور کارت هوشمند باید پس از ثبت‌نام و ورود به سامانه سهما به آدرس www.irmigrationorg.ir حداکثر تا تاریخ 1403/02/14 کد …... را در قسمت اعتبارسنجی صدور کارت هوشمند وارد نمایید.عدم اقدام به منزله عدم حضور تلقی می‌شود و هیچ خدماتی به شما تعلق نمی گیرد».

سامانه هوشمندی به نام اختصاری سهما برای ساماندهی مطلوب و هدفمند اتباع و مهاجرین خارجی در ایران ایجاد شده الست.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شوراها عرصه ظهور حضور مردم در حکمرانی هستند
  • نجات جوان اهل گرمی اردبیل از چوبه دار
  • قانون‌گذاری باید در کنار نظارت قرار گیرد
  • نجات جوان اهل گرمی از چوبه دار در تهران
  • افزایش آمادگی استان یزد برای آمادگی در سامانه جدید بارشی
  • احتمال ریزش بهمن در گردنه تته/ مردم از تردد پرهیز کنند
  • اطلاعیه شماره یک ستاد انتخابات کشور / مهلت تبلیغات کاندیداهای مجلس اعلام شد
  • هواشناسی استان اردبیل هشدار سطح نارنجی صادر کرد
  • مهاجرین پیامک سامانه «سهما» را جدی بگیرند
  • ارسال پیامک سامانه سهما به اتباع خارجی