Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@02:25:10 GMT

مدیرکل جدید بنیاد حفظ آثار استان مرکزی معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۲۱۶۶۲

مدیرکل جدید بنیاد حفظ آثار استان مرکزی معرفی شد

طی مراسمی با حضور جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، مدیرکل جدید بنیاد حفظ آثار و نشرهای ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، عصر امروز در مراسمی با حضور امیر سرتیپ دوم محمد فهمیده قاسم‌زاده جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی، معاون سیاسی استانداری مرکزی و جمعی از مسوولان سرهنگ غلامرضا کریمی به عنوان مدیرکل جدید بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان معرفی و از خدمات مصطفی مشایخی قدردانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در این آیین گفت: اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مسوولیت صیانت از آثار شریف‌ترین انسان‌ها که بالاترین سرمایه خود یعنی جانشان را برای اسلام و ایران تقدیم کردند، برعهده دارد.

 بهروز اکرمی با بیان اینکه در صیانت از ارزش‌های دفاع مقدس و شهدا  تک‌تک افراد جامعه مسوول هستند، افزود: رسالت دیگر اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، نشر ارزش‌های دفاع مقدس است که در این راستا نیز همه مسوولند و این مهم باید به صورت مستمر و همیشگی باشد و هر فردی که ایران و دین خود را دوست دارد باید در این مسیر تلاش مضاعفی داشته باشد.

وی نشر ارزش‌های دفاع مقدس را راهکار افزایش موفقیت‌ها و غلبه بر همه سختی‌ها و مشکلات عنوان کرد و بیان داشت: یکی از ارزش‌های دفاع مقدس نفی هرگونه بن بست در مسیر این ملت است و همه جهانیان بدانند که ملت ایران هرگز متوقف و دچار بن بست نمی‌شود.

اکرمی تاکید کرد: روز جاری  آخرین دستاوردهای ستاد ملی مبارزه با کرونا در کشور اعلام شد و در حالی که اکنون  ایران در سخت‌ترین و هوشمندانه‌ترین تحریم‌ها قرار دارد و خیلی‌ها منتظر  بودند تا به زانو درآمدن این مردم و کشور را ببینند اما جمهوری اسلامی با وجود تحریم‌ها و محدودیت‌های شدید تجهزات پزشکی  در شرایط فعلی رتبه سوم بهبود بیماران مبتلا به ویروس کرونا در جهان را دارد. 

وی خاطرنشان کرد: امروز ارزش‌های دفاع مقدس در قالب کادر بهداشت و درمان در کشور خود را نشان داده و  پزشکان و پرستاران عزم خود را جزم و اراده خدواند هم  شامل حالشان شد تا این موفقیت‌ها کسب شود و ارزش‌های دفاع مقدس به کادر درمانی ما انرژی مثبت داد تا اینگونه موفقیت‌آمیز این مسیر طی شده و ایرانیان همیشه ثابت کرده‌اند که در روزهای سخت در کنار یکدیگرند.

اکرمی با اشاره به رشادت‌های سردار سلیمانی اظهار داشت: باید ارزش‌های این شهید والامقام و ارزش‌های دفاع مقدس را در کشور ساری و جاری کنیم و این ملت  باید به واسطه غلبه بر مشکلات و دشواری‌ها و قدردانی از شهدا در راستای اعتلا و پیشرفت کشور و پاسداری از فرهنگ غنی دفاع مقدس گام‌های موثری بردارد.
انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: دفاع مقدس استان مرکزی اسلام محسن کریمی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۱۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت سفارش فروش ۳۸۰ میلیارد صنایع دستی سیستان و بلوچستان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان از ثبت سفارش فروش محصولات صنایع‌دستی استان به ارزش ۳۸۰ میلیارد ریالی در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، محمدهادی طهرانی  اظهار داشت: در نمایشگاه بین المللی تهران بالغ بر پنج نشست با روسای اتاق های مشترک بازرگانی ایران و قزاقستان، امارات متحده‌عربی، ترکمنستان، عمان و قطر در حوزه صنایع‌دستی برگزار شد که نتایج بسیار خوبی داشت.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان افزود: این سلسله نشست ها منجر به ثبت سفارش خرید در حوزه محصولات سوزن‌دوزی استان با صاحبان گالری های ایرانی و خارجی از جمله دبی، کانادا، قطر و... به ارزش تقریبی 180 میلیارد ریال براساس اظهار نمایندگان بخش خصوصی است.

وی ادامه داد: سفارش تهیه تعداد 1600 محصول صنایع‌دستی در حوزه نقش برجسته تلفیقی با سوزن‌دوزی به ارزش تقریبی 20 میلیارد ریال نیز در این نمایشگاه به ثبت رسید.

طهرانی گفت: بالغ بر 120 سرمایه‌گذار حقیقی و حقوقی داخلی و خارجی,، مقامات مسئول، فعالان حوزه اشتغال زنان و... از غرفه استان بازدید کردند.

وی تصریح کرد: فرصت ها و بسته های ارائه شده مربوط به گردشگری تفریحی، اقامتی، تفریحات آبی، سلامت، تاریخی، گردشگری ورزشی و طبیعت گردی و صنایع دستی نیز در این نمایشگاه ارائه شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور تشییع شدند+ عکس و فیلم
  • حضور استاندار ایلام در منزل شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس
  • پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور تشییع شدند
  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان
  • ثبت سفارش فروش ۳۸۰ میلیارد صنایع دستی سیستان و بلوچستان
  • معرفی آثار برتر دهمین جشنواره علامه حلی
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان+فیلم
  • رشد ۲۳ درصدی ارزش صادرات از استان مرکزی
  • میزبانی مردم دارالعباده یزد از لاله خوشنام