Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- معاون عمرانی و طرح‌های زیربنایی بنیاد برکت گفت:  این بنیاد قرارداد ساخت و تکمیل 210 پروژه بهداشتی- درمانی را در سراسر کشور دارد که برای عملیاتی کردن این پروژه‌ها 700 میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی کرده است.
محمد مهجوری با بیان این مطلب افزود: بنیاد برکت امسال ساخت 30 مرکز بهداشتی- درمانی شامل خانه بهداشت، پایگاه سلامت، آزمایشگاه، مرکز تجهیزات پزشکی، پایگاه اورژانس، مرکز بهداشت و مرکز جامع سلامت را در مناطق محروم و روستایی کشور در دستور کار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: بنیاد برکت در سال گذشته نیز 40 مرکز جامع سلامت و خانه بهداشت را در مناطق کمتر توسعه یافته کشور به بهره‌برداری رسانده است.
معاون عمرانی و طرح‌های زیربنایی بنیاد برکت با اشاره به برخورداری 19 استان کشور از خدمات این بنیاد در حوزه پروژه‌های عمرانی مرتبط با بهداشت و درمان گفت: با ساخت و تکمیل 30 مرکز بهداشتی- درمانی بنیاد برکت در سال 99، تعداد پروژه‌های بنیاد در این حوزه تا پایان سال جاری به 170 پروژه خواهد رسید.
مهجوری تصریح کرد: بنیاد برکت قرارداد ساخت و تکمیل 210 پروژه بهداشتی- درمانی را در سراسر کشور دارد که برای عملیاتی کردن این پروژه‌ها 700 میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی کرده است.
وی تاکید کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با هدف توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی، ارتقای شاخصه‌های سلامت و بهداشت و ارائه خدمات درمانی به مردم مناطق محروم و کم‌تر توسعه یافته، اجرای و تکمیل پروژه‌های بهداشتی- درمانی را در مناطق محروم و روستایی کشور از طریق بنیاد برکت دنبال می‌کند.
به گفته معاون عمرانی و طرح‌های زیربنایی بنیاد برکت، پروژه‌های بهداشتی- درمانی این بنیاد در 19 استان و 94 شهرستان به بهره‌برداری رسیده یا در حال ساخت است.
مهجوری با اشاره به این‌که استان‌های سیستان و بلوچستان، خوزستان و لرستان بیشترین سهم را از پروژه‌های پروژه‌های بهداشتی- درمانی بنیاد برکت به خود اختصاص داده‌اند، اظهار داشت: همچنین در حوزه‌ امور زیربنایی، مشارکت در ساخت و تکمیل 11 بیمارستان در مناطق محروم، از برجسته‌ترین اقداماتی است که ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) از طریق بنیاد برکت انجام داده، که تاکنون 8 بیمارستان در شهرستان‌های درگز، مینودشت، گرمسار، میانه، بانه، فردوس، قرچک ورامین و بهار در همدان به بهره‌‌برداری رسیده و احداث بیمارستان‌ نی‌ریز در استان فارس نیز امسال به پایان خواهد رسید.
وی افزود: علاوه بر این 11 بیمارستان، بنیاد برکت در ساخت 4 مرکز پیشرفته درمان سرطان مشارکت دارد.
معاون عمرانی و طرح‌های زیربنایی بنیاد برکت در پایان یادآور شد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) همچنین احداث بیمارستان بزرگ، استاندارد، به ‌روز و مجهزی را در منطقه‌ 22 تهران با بالاترین استانداردهای جهانی در دست ساخت دارد که با ساخت این بیمارستان شاهد تحولی بزرگ در بخش سلامت کشور خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بنیاد برکت بنیاد برکت ساخت و تکمیل مناطق محروم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۹۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معدوم‌سازی بیش از ۳ تن مواد غذایی فاسد در میرجاوه

ایسنا/سیستان و بلوچستان سرپرست مرکز بهداشت شهرستان میرجاوه گفت: بیش از سه تن مواد غذایی بدون شرایط مصرف و تاریخ مصرف گذشته که در چهار ماه اخیر از اماکن تهیه و توزیع شهرستان جمع‌آوری شده بودند، با هماهنگی و حضور نماینده دادگاه عمومی شهرستان معدوم شدند.

حامد کیخایی اظهار کرد: جمع‌آوری و معدوم‌سازی مواد غذایی غیربهداشتی، یکی از محورهای اصلی فعالیت واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان میرجاوه است. بر همین اساس، با متخلفان در این زمینه به هیچ عنوان مماشات نخواهد شد.

وی ادامه داد: مواد غذایی علاوه بر دوره زمانی مصرف، نیاز به نگهداری در شرایط بهداشتی و دمای مناسب دارند. رعایت نشدن این موارد ممکن است باعث فاسد شدن ماده غذایی قبل از رسیدن تاریخ انقضا آن شود و منجر به بروز مسمومیت و حوادث ناگوار برای مصرف‌کننده شود. بر همین اساس لازم است تا هنگام خرید، شرایط نگهداری مواد غذایی را در نظر بگیریم.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، وی افزود: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی، گزارش خود را سامانه تلفنی ۱۹۰ ثبت کنند تا همکاران مرکز بهداشت برای اصلاح مشکل، وارد عمل شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت مرکز صحی‌ در پکتیا
  • رد درخواست ۹۶ درصد متقاضیان نهضت ملی در شهرهای تهران
  • ارائه بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر خدمت رایگان در حوزه سلامت
  • معدوم‌سازی بیش از ۳ تن مواد غذایی فاسد در میرجاوه
  • ایجاد مرکز لجستیکی تجاری در هرات
  • اجرای بزرگ‌ترین پروژه درمانی خراسان شمالی آغاز شد
  • آغاز بزرگ‌ترین پروژه درمانی خراسان شمالی/ کلنگی که در نهایت بر زمین خورد
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان+فیلم
  • ساخت ۱۲ هزار واحد مسکونی در کل کشور در سال گذشته
  • تکمیل ۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در یزد/ خرید و فروش امتیاز مسکن ملی ممنوع