Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد نعمتی در اولین نشست هیئت مدیره انجمن صنفی کارفرمایی مطبوعات هرمزگان که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با ویروس منحوس کرونا برگزارشد گفت: انجمن صنفی کارفرمایی مطبوعات هرمزگان از ابتدای سال جاری فعالیت خود را آغاز کرده است و این تشکل بدون شک با عزمی راسخ با همکاری انجمن روزنامه نگاران در جهت رفع مشکلات اصحاب رسانه با محوریت مدیران رسانه در هرمزگان تلاش خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی وجود اعضای جوان و پر انرژی در کنار اعضای با تجربه در این دور از انجمن را از ویژگی‌های مهم آن خواند و تصریح کرد: ارتقای کیفی خدمات، جذب اعضای جدید، ورود به مشکلات کارفرمایی و حل و فصل آن، هموار نمودن مسیر فعالیت مطبوعاتی، دفاع از حقوق صنفی، امنیت شغلی و ارتقای سطح مهارت‌های شغلی را از مهمترین محورهای فعالیت چهارمین دوره انجمن صنفی کارفرمایی مطبوعات هرمزگان خواند.

رئیس چهارمین دوره انجمن صنفی کارفرمایی مطبوعات هرمزگان با بیان اینکه در این نشست بر رعایت اخلاق حرفه‌ای، صیانت از حقوق اعضا و پرهیز از حاشیه‌ها تاکید ویژه ای کرده و افزود: طی هفته جاری و پس از نهایی شدن تصمیمات هیئت مدیره در رابطه با شرایط عضویت در انجمن، پذیرش اعضای جدید آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به به تعویق افتادن فعالیت‌های این انجمن به دلیل کارشکنی‌ها و موانع تصریح کرد: حضور حدود ۳۵ رسانه استان اعم از محلی و سراسری در این انجمن نشان از وحدت و همگرایی اصحاب رسانه داشته و همه تلاش خود را برای جذب همه مدیران رسانه‌ای استان در راستای خدمت رسانی به ایشان خواهیم داشت.

نعمتی افزود: اما متأسفانه تاکنون در انجام روال تغییرات قانونی اعضای هیئت مدیره کارشکنی‌هایی صورت گرفته که موجب راکد ماندن فعالیت‌های این انجمن شده است، لذا از استاندار محترم درخواست داریم جهت جلوگیری از تضییع بیشتر حقوق کارفرمایان مطبوعات در استان هرچه سریع‌تر به موضوع ورود نمایند و به حاشیه‌ها پایان دهند.

نعمتی تاکید کرد: این انجمن در تقابل با هیچ نهاد صنفی نیست و صرفاً جهت هم‌افزایی با سایر نهادهای موجود فعالیت خواهد کرد.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا اخلاق حقوق خدمت رسانی مطبوعات هیئت مدیره سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۱۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایزه سال آزادی مطبوعات یونسکو به روزنامه نگاران فلسطینی رسید

سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی سازمان ملل متحد" (یونسکو) جایزه جهانی آزادی مطبوعات سال ۲۰۲۴ خود را به همه روزنامه نگاران فلسطینی که جنگ غزه را پوشش می‌دهند، اهدا کرد.

به گزارش عصر ایران، "مائوریسیو وایبل" رئیس هیات داوران بین‌المللی متخصصان رسانه یونسکو در این باره گفت: در این دوران تاریکی و ناامیدی، ما می‌خواهیم یک پیام قوی از همبستگی و به رسمیت شناختن آن دسته از روزنامه‌نگاران فلسطینی که در چنین شرایط دراماتیکی این بحران را پوشش می‌دهند، به اشتراک بگذاریم.

ویبل در مراسمی در سانتیاگو، پایتخت شیلی، در آستانه روز جهانی آزادی مطبوعات، افزود: ما به عنوان بشریت، بدهی بزرگی به شجاعت و تعهد آن‌ها به آزادی بیان داریم.

به گفته کمیته حفاظت از روزنامه نگاران (CPJ) و فدراسیون بین المللی روزنامه نگاران (IFJ) بیش از ۱۰۰ روزنامه نگار و کارمند رسانه، که اکثریت قریب به اتفاق آن‌ها فلسطینی هستند، در طول ۷ ماهه جنگ غزه و در حملات اسرائیل به غزه کشته شده‌اند.

دفتر رسانه‌های دولتی غزه تعداد این افراد را بیش از ۱۴۰ نفر اعلام کرده است.

ویبل در مصاحبه‌ای با الجزیره گفت که جهان "بدهی بزرگی به روزنامه نگاران فلسطینی" دارد.

وی افزود: ما در سراسر جهان با خطرات زیادی روبرو هستیم و باید بگوییم ایست کنید.

"آدری آزولای" مدیر کل یونسکو نیز گفت که این جایزه، ادای احترام به شجاعت روزنامه نگارانی است که با شرایط سخت و خطرناک روبرو هستند.

"لوسیا نیومن" خبرنگار الجزیره، که از سانتیاگو گزارش می‌دهد، این رویداد را "مراسمی بسیار احساسی" توصیف کرد.

او گفت: هنگام اعلام برنده جایزه امسال مردم زیادی در اتاق بودند که گریه می‌کردند. احساسات بسیار و تشویق بسیار قوی وجود داشت.

خبرنگاران الجزیره در غزه از جمله کسانی بودند که از ماه اکتبر گذشته مورد هدف حملات اسرائیل قرار گرفتند.

دیگر خبرها

  • راهکار رفع ناترازی سوخت، اصلاح زیرساخت‌ها به‌منظور مصرف بهینه است/ لزوم حمایت از احداث صنایع پالایشی کوچک
  • کلاه بیمه ای بر سر کارگران ساختمانی
  • الجزیره: بستن دفتر ما برای سرپوش گذاشتن بر جنایات صهیونیست است/ ادامه می‌دهیم+ فیلم
  • چهار هزار و ۶۰۰ کارگر ساختمانی قم تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها
  • مهدوی: نامه تشکل ها به رهبری موضوع جدیدی نیست
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند
  • جایزه سال آزادی مطبوعات یونسکو به روزنامه‌نگاران فلسطینی رسید
  • جایزه سال آزادی مطبوعات یونسکو به روزنامه نگاران فلسطینی رسید
  • کمبود آرد در اسدآباد وجود ندارد