Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر خارجه آمریکا بار دیگر مدعی شد که دلایل متعددی وجود دارد که منشأ ویروس کرونا در آزمایشگاهی در ووهان چین بوده است.

به گزارش مشرق، «مایک پامپئو» وزیر امور خارجه آمریکا روز یکشنبه بار دیگر مدعی شد که دلایل متعددی وجود دارد که نشان می‌دهد منشأ ویروس کرونا، آزمایشگاهی در ووهان چین بوده است.

وی در ادامه ادعاهایش گفت که چین اجازه ورود کارشناسان سازمان بهداشت جهانی به آزمایشگاه ووهان را نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: سناتور آمریکایی: باید مقامات چین را تحریم کنیم پامپئو: برای تعیین منشأ کرونا باید به آزمایشگاه‌های چین دسترسی داشت

«دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا نیز بامداد جمعه باز هم در نظری مخالف با جامعه اطلاعاتی آمریکا مدعی شده ویروس کرونا در آزمایشگاه «ووهان» ساخته شده است. 

ترامپ در یک کنفرانس خبری گفت نمی‌تواند دلیل اطمینان خودش مبنی بر اینکه فکر می‌کند کرونا در آزمایشگاهی در ووهان ساخته شده را بیان کند. 

در «بیانیه جامعه اطلاعاتی آمریکا درباره منشأ کووید-۱۹» آمده است:  «کل جامعه اطلاعاتی مستمراً اقدام به ارائه حمایت‌های حیاتی از سیاست‌سازان آمریکایی و افراد دخیل در مبارزه با این ویروس کرده است.»

در ادامه این بیانیه آمده است: «جامعه اطلاعاتی همچنین با جامعه علمی از این بلحاظ که ویروس کووید-۱۹ ساخته دست بشر نیست یا در آن تغییر ژنتیکی صورت نگرفته هم‌نظر است.»

جامعه اطلاعاتی آمریکا تصریح کرده ارزیابی اطلاعات را برای تعیین نحوه شیوع این بیماری را ادامه خواهد داد: «جامعه اطلاعاتی بررسی‌های موشکافانه خود را برای تعیین اینکه شیوع این بیماری از طریق تماس با حیوانات آلوده ایجاد شده یا اینکه حاصل تصادف در یک آزمایشگاه در ووهان بوده ادامه خواهد داد.»  

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا ماهواره نور سال جهش تولید اخبار بورس سازمان بهداشت جهانی دونالد ترامپ چین ترامپ مشرق آمریکا ووهان چین مایک پامپئو جامعه اطلاعاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۱۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نخستین کمپ تمرینی فدراسیون کاراته آسیا در شرایطی طی روز‌های ۲۱ تا ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ در شهر ووهان کشور چین برگزار می‌شود که به دعوت فدراسیون آسیا سجاد گنج زاده قهرمان طلایی کاراته کشورمان در المپیک مدرس کومیته این کمپ را بر عهده خواهد داشت.   بر اساس این گزارش گنج زاده به همراه گانگ لی از کشور میزبان در بخش کومیته و برادران موسوی و گریس در بخش کاتا مدرسین این کمپ خواهند بود.   این اقدام نشان دهنده توجه متولیان کاراته قاره کهن به قهرمانان و چهره‌های جهانی هنر رزمی کاراته در سطح جهان است، گنج‌زاده از قهرمانان شناخته شده کاراته جهان است که در سال‌های گذشته نشان‌های متعددی از بازی‌های المپیک، رقابت‌های قهرمانی جهان، بازی‌های آسیایی و مسابقات قهرمانی آسیا به دست آورده است.

دیگر خبرها

  • پشت‌پرده استعفای مقام‌های نظامی-اطلاعاتی صهیونیست‌ها
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • ۲۲ سال حبس برای عامل اطلاعاتی آمریکا به جرم فروش اسناد محرمانه
  • نامه رهبر انقلاب به دانشجویان منشا تحولات عظیم اروپا و آمریکا شد
  • استدلال‌های مضحک نهادهای اطلاعاتی آمریکا از اوضاع جهان
  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • عفاف و حجاب ریشه در فطرت زن دارد/ دلایل عقلی ضرورت حجاب را تائید می کند
  • علیرضا عسگری؛ سوژه‌ای سوخته برای فرار از شکست
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت