Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-06@03:11:03 GMT

قنبرزاده: تمرین مخفیانه، غیر قانونی و غیر اخلاقی است

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۲۲۸۳۵

به گزارش باشگاه خبرنگاران، منصور قنبرزاده، عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ فدراسیون فوتبال، درخصوص آخرین تصمیم‌گیری پیرامون ادامه رقابت‌های لیگ برتر، اظهار داشت: ستاد مبارزه با کرونا در کشور، در این خصوص و برگزاری رقابت‌های ورزشی، تصمیم‌گیری می‌کند. بنابراین، فدراسیون و سازمان لیگ و دیگر مراجع، تابع تصمیمات این ستاد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا به این لحظه، تاریخ مشخصی برای آغاز تمرینات و رقابت‌ها مشخص نکرده‌اند.  

قنبرزاده ادامه داد: مصاحبه‌های ایرج حریرچی (معاون وزارت بهداشت) و مهرزاد خلیلیان (رئیس ستاد مبارزه با کرونا در ورزش)، نشان می‌دهد در خصوص ورزش همگانی و ورزش در پارک‌ها تصمیم‌گیری شده است و درباره ورزش قهرمانی هنوز چیزی اعلام نشده است.

او درمورد آغاز تمرینات برخی از تیم‌ها بیان کرد: اینگونه موارد، کار غیر قانونی و غیر اخلاقی است. چرا که ممکن است ویروس از فرد ناقل به دیگر هم‌تیمی‌ها منتقل شود، اما من هم قبول دارم که تکلیف باشگاه‌ها باید مشخص شود اما در تمام جامعه این بلاتکلیفی وجود دارد و ورزش هم جزیی از جامعه محسوب می‌شود. البته اختیار، در این موضوع، با ورزشی‌ها نیست. وزارت بهداشت و ستاد کرونا باید مجوز فعالیت را صادر کنند.

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ افزود: کانون مربیان کشور همفکری کردند و به این نتیجه رسیدند که با توجه به تعطیلی ۲ ماهه تیم‌های لیگ برتری، نیاز به مدت زمان ۶ هفته‌ای برای آمادگی تیم‌ها وجود دارد. چرا که نباید صدمات بدنی به بازیکنان وارد شود.  

او درخصوص شایعه آغاز رقابت‌های لیگ، پس از عید فطر بیان کرد: مطمئن باشید هیئت رئیسه سازمان لیگ، تا به حال چنین جلسه‌ای را برگزار نکرده و چنین چیزی را به باشگاه‌ها اعلام نکرده است. طبق قاعده، ستاد مبارزه با کرونا باید زمان آغاز لیگ را اعلام کند. 

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: سازمان لیگ رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۲۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیوان محاسبات: محیط زیست تکلیف قانونی خود را انجام نداده

به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، گزارش‌های این نهاد نظارتی نشان می‌دهد که سازمان حفاظت محیط زیست از سال ۱۳۸۶ تا ۱۴۰۰ صرفاً نسبت به ارزش گذاری ۲۰ منطقه از ۳۰۹ منطقه تحت مدیریت خود و از سال ۱۴۰۰ به بعد نسبت به ارزش گذاری اقتصادی خدمات اکوسیستم ۵ استان کشور (کردستان، قزوین، خراسان جنوبی، لرستان و کرمان) اقدام نموده است.

این در حالی است که این سازمان مکلف بوده ارزش اقتصادی منابع زیست محیطی و جداول و حساب‌های مربوطه را محاسبه و در حساب‌های ملی لحاظ نماید.

در ماده ۱۹۲ قانون برنامه پنجم، دولت (سازمان حفاظت محیط زیست) مکلف شده بود ارزش اقتصادی منابع زیست محیطی و جداول و حساب‌های مربوط را در حساب‌های ملی محاسبه و لحاظ کند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

دیگر خبرها

  • تشکیل ستاد مدیریت بحران در سازمان امور عشایر
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • دیوان محاسبات: محیط زیست تکلیف قانونی خود را انجام نداده است
  • دیوان محاسبات: محیط زیست تکلیف قانونی خود را انجام نداده
  • وزارت ارتباطات در تکالیف قانونی صدور مجوز اول شد
  • برگزاری نشست فوری تاج و ارکان انضباطی - اخلاقی درپی اتفاقات بازی پرسپولیس - سپاهان
  • آنالیز بازیکنان استقلال با ساعت هوشمند!
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • نظارت بر فیلم‌های خارجی و چند ابهام    
  • حمایت مالی مخفیانه هواوی از تحقیقات آمریکایی