Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-03@05:31:11 GMT

بازدید وزیر آموزش و پرورش از مدرسه تلویزیونی

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۲۳۱۷۰

بازدید وزیر آموزش و پرورش از مدرسه تلویزیونی

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش، همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم، به طور سرزده با حضور در استودیوی شبکه آموزش سیما از پشت صحنه ضبط درس علوم تجربی پایه هشتم مدرسه تلویزیونی ایران بازدید و با عوامل آن دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار صمیمانه که مسعود احمدی افزادی مدیر شبکه آموزش سیما نیز وزیر آموزش و پرورش را همراهی می‌کرد گزارشی از روند تولید آن ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاجی میرزایی در این بازدید، حضور معلمان باتجربه در مدرسه تلویزیونی ایران را گام مؤثری به نزدیک شدن به عدالت آموزشی و دسترسی‌های عادلانه‌تر به فرصت‌های آموزشی عنوان کرد.

وی گفت: همه‌چیز معلمی عشق است و یک معلم همه سروکارش با اشرف مخلوقات است و تربیت انسان‌ها کار بسیار بزرگ و ارزشمندی است و هیچ شغلی به غنا و عمق معلمی نیست.

وزیر آموزش و پرورش با تقدیر از مدیر و همکارانشان در شبکه آموزش سیما، گفت: آنچه که در طی مدتی که مدرسه تلویزیونی ایران در حال ضبط و پخش است شاهد بودم، از مدیر شبکه گرفته تا همکارانشان از همان روز اول اجرای این طرح جز تعهد، دلسوزی و اشتیاق فراوان چیز دیگری نیست.

حاجی میرزایی در بخش دیگری از سخنان خود به بعد دیگر مدرسه تلویزیونی ایران اشاره کرد و گفت: یکی دیگر از ویژگی‎های آموزش‎های تلویزیونی ترویج و تبلیغ نوع آموزش در بین معلمین است که به مهارت‌های تدریس آنها نیز کمک خواهد کرد و به نوعی می‌توان گفت مدرسه تلویزیونی ایران دوره آموزشی برای معلمان نیز محسوب می‌شود.
مدرسه تلویزیونی ایران در سلیمانیه عراق

احمدی افزادی مدیر شبکه آموزش سیما نیز با اشاره به بازخورد مدرسه تلویزیونی ایران در بین خانواده‌ها، گفت: روز گذشته چندین فیلم از سلیمانیه عراق برای ما ارسال شده که در یکی از این فیلم‌ها دانش‌آموز خطاب به ما گفته بود که «من از کلاس‌های مدرسه تلویزیونی ایران استفاده می‌کنم و معلمان برایمان این تصاویر را ضبط کرده و ارسال می‌کنند.»

مدیر شبکه آموزش سیما با اشاره به عدالت آموزشی ایجاد شده با آغاز به کار مدرسه تلویزیونی ایران، گفت: مدرسه تلویزیونی ایران باعث شده سبک همگن و همسانی از عدالت آموزشی به نمایش گذاشته شود که تدریس یکسان را در کشور ترویج می‌دهد و این اتفاق بسیار مطلوب محسوب می‌شود.

احمدی در بخش دیگری از سخنان خود، خطاب به وزیر آموزش و پرورش، گفت:  پیشنهاد من این است که دانشگاه فرهنگیان می‎تواند واحدهایی را به بررسی کیفی ضمن خدمت، آموزش ضمن خدمت و... اختصاص دهد و از این طریق اقدام کند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: آموزش و پرورش وزیر آموزش و پرورش فرهنگیان معلمان اخبار فرهنگیان محسن حاجی میرزایی اخبار استخدامی آموزش و پرورش اخبار معلمان خبرگزاری فرهنگیان اخبار آموزش و پرورش آخرین اخبار آموزش و پرورش آخرین اخبار فرهنگیان اخبار استخدام آموزش و پرورش شبکه آموزش سلیمانیه عراق مدرسه تلویزیونی ایران وزیر آموزش و پرورش شبکه آموزش سیما مدیر شبکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۳۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پخش مناظرات تلویزیونی دور دوم انتخابات مشهد و کلات

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی،  مدیرکل صداوسیما خراسان رضوی گفت: با هدف گرم شدن تنور انتخابات پخش مناظرات تلویزیونی و پخش ویدئو تبلیغاتی در حوزه انتخابیه مشهدمقدس و کلات از امروز آغاز می‌شود.

محسن نصرپور افزود: بر اساس مصوبه ستاد انتخابات سازمان صدا و سیما؛ مقرر شده تا مناظره‌ها و فیلم‌های ویدئویی تبلیغاتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در سیما و رادیوی استانی پخش شود.

دیگر خبرها

  • جذب بیش از ۱۰۰۰معلم در آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری
  • جذب بیش از یک هزار نفر معلم در آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری
  • فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی آخر هفته
  • بطحایی، وزیر اسبق آموزش و پرورش: ورود طلاب و روحانیون در مدرسه مسبوق به سابقه بوده است/ درس دینی را با روشی بسیار غلط ارائه می‌دهیم/ ما باید به شدت و سرعت روشمان را تغییر دهیم/ نمی‌شود با یک روش ناقص با مردم لج بازی کرد و به حرف‌های آنان گوش نداد
  • آغاز پخش مناظرات تلویزیونی دور دوم انتخابات مشهد و کلات
  • هنرنمایی قایدی مورد توجه شبکه تلویزیونی امارات (فیلم)
  • احداث ۵ دهکده جامع ورزشی/ جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان
  • برای نگهداشت حرمت معلم بکوشیم
  • توضیحات صحرایی درباره کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو معلمان
  • وزیر آموزش و پرورش: اگر کسی به ایران چپ نگاه کند، درون خانه‌اش تنبیه می‌شود