Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-29@18:34:57 GMT

حاجی‌میرزایی: ایرادات سامانه شاد رفع می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۲۳۴۸۷

صراط:

سیدحمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش و پرورش مجلس شورای اسلامی در گفت‌‌وگو با فارس در تشریح جلسه عصر امروز (یکشنبه 14 اردیبهشت) کمیسیون آموزش مجلس گفت: در این جلسه که در 2 بخش جداگانه برگزار شد، حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش و معاون وزیر علوم برای بررسی موضوع آموزش‌های مجازی و آزمون‌های پایان سال و ترم تحصیلی مدارس و دانشگاه‌ها توضیحاتی ارائه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد:‌ وزیر آموزش و پرورش با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای راه‌اندازی این سامانه اعلام کرد که اگر کرونا ماندگار شد با رفع ایرادات این سامانه، آموزش تعطیل نخواهد شد.

میرزاده اظهار داشت: وزیر آموزش و پرورش در کمیسیون آموزش درباره زمان برگزاری امتحانات نهایی اعلام کرد که این امتحانات از 17 خرداد و به صورت حضوری برگزار می‌شود. 

وی درباره بخش دوم این جلسه گفت: در این بخش معاون وزیر علوم در پاسخ به گلایه‌های موجود از پرداخت شهریه این ترم دانشگاه‌ها اعلام کرد که با تهمیدات لازم آموزشی در این دانشگاه‌ها این موضوع پیگیری خواهد شد ضمن اینکه به دانشگاه‌ها تفویض اختیار شده تا امتحانات را به صورت حضوری و یا غیر حضوری برگزار کنند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: کمیسیون آموزش مجلس حاجی میرزایی شبکه شاد صراط کمیسیون آموزش آموزش و پرورش دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۳۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها، بورسیه دانشگاه فرهنگیان می‌شوند

طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش، امسال قرار است نزدیک به ۱۰۴ هزار معلم جذب سیستم آموزشی کشور شوند که ۷۲ هزار نفر از طریق آزمون و ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان و ۳۲ هزار نفر به طور مستقیم توسط دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی وارد مدارس کشور خواهند شد.

رجبعلی برزویی، رئیس دانشگاه فرهنگیان در همین راستا گفت: امسال ۱۰ هزار دانشجو با بورسیه جذب آموزش و پرورش خواهند شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • وزیر آموزش و پرورش : ساخت روزانه ۸ مدرسه در کشور/ امسال ۷۲ هزار معلم جذب می شوند
  • استخدام ۱۹ هزار مربی ورزشی و مشاور پس از ۱۵ سال
  • لایحه حجاب بار دیگر از مجلس به شورای نگهبان ارسال شد
  • ارسال مجدد لایحه عفاف و حجاب به شورای نگهبان/ ایرادات چه بود؟
  • لایحه عفاف و حجاب بار دیگر به شورای نگهبان ارسال شد
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی ایرادات طرح مالیات بر سوداگری
  • خودروی یک وزیر اسرائیلی دیگر واژگون شد
  • دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها، بورسیه دانشگاه فرهنگیان می‌شوند
  • کیفیت بخشی مدارس مهم‌تر از توسعه کمی آن‌ است