Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیوان عالی آمریکا پس از ۲ ماه تعطیلی، جلسات خود را به صورت مجازی برگزار خواهد کرد که یکی از پرونده‌های بزرگ آن به مالیات دونالد ترامپ رئیس جمهوری این کشور مربوط است.

در گزارش روز یکشنبه ان بی سی نیوز آمده است پس از ۲ ماه وقفه به خاطر همه‌گیری ویروس کرونا، دیوان عالی آمریکا روز دوشنبه نشست‌های شفاهی خود را با استفاده از تکنولوژی قرن ۲۰ برای حل مسایل قانونی قرن ۲۱ از سرمی‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایرنا قضات در اتاق دادگاه حضور نخواهند یافت اما به صورت تله کنفرانسی با حضور وکلای مرتبط هر پرونده و منشی‌های دادگاه مشارکت خواهند داشت. این نخستین دادگاه دیوان عالی آمریکا به این شکل است.

پس از آنکه وکلا دفاعیات خود را مطرح کردند، قضات سوالات خود را مطرح می‌کنند که با سوالات جان رابرتس رئیس دیوان عالی شروع می‌شود و به ترتیب سن دیگر قضات سوالات خود را مطرح می‌کنند و در نهایت هم نوبت به برت کاونا خواهد رسید.

پرونده‌های مورد بحث در ماه‌های مارس و آوریل به خاطر همه‌گیری به تعویق افتادند؛ تقریبا نیمی از آنها در ماه مه مطرح خواهند شد و مابقی هم به پاییز موکول خواهند شد.

دو تا از بزرگترین پرونده‌ها شامل دسترسی به مالیات‌های دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا و نقش الکترال‌هایی که در واقع قالب آرای ریاست جمهوری را تعیین می‌کنند، در تاریخ‌های ۱۲ و ۱۳ ماه مه ( ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت) به بحث گذاشته می‌شوند.

ساختمان دیوان عالی آمریکا از ۱۲ ماه مارس (۲۲ اسفند ۹۸) به روی عموم بسته شده است اما دادگاه، فعالیت خود را ادامه داده است که منجر به ۱۸ تصمیم شد در حالیکه بیشتر کارکنان و تعداد زیادی از قضات از منزل کار می‌کردند.

لینک کوتاه: asriran.com/00332S

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ترامپ دیوان عالی آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۳۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده «حق السکوت»

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • زمزمه صدور حکم جلب دادگاه لاهه برای نتانیاهو
  • نظارت ویژه بر پرونده‌های اقتصادی در دستور کار است
  • نیاز امروز جامعه ما معنویت است
  • ضرورت شفافیت عملکرد قضات
  • ضرورت تعیین تکلیف پرونده‌های محکومان به قصاص در کردستان
  • حاشیه های حکم اعدام برای توماج صالحی / مصاحبه با وکیل
  • حاشیه های حکم اعدام برای توماج صالحی
  • دهن‌کجی نتانیاهو به احکام دادگاه لاهه/ تأثیری ندارد
  • (ویدئو) ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده «حق السکوت»
  • ببینید | ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت