Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@14:49:26 GMT

«بانوی چشمه»؛ روایت عصر جاهلیت و زندگی حضرت خدیجه(س)

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۲۴۲۴۲

«بانوی چشمه»؛ روایت عصر جاهلیت و زندگی حضرت خدیجه(س)

نصیری با بیان اینکه کتاب «بانوی چشمه» سبک داستانی دارد، گفت: این کتاب به دلیل قالب داستانی و قلم روان و سلیس نویسنده، جذاب و خواندنی است.

«عبدالرسول نصیری» از چاپ کتاب «بانوی چشمه» به خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان خبر داد و گفت: کتاب « بانوی چشمه» در مورد حضرت خدیجه(س) است که زندگی این بانوی بزرگوار از ولادت تا وفات را تبیین کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کتاب سالها قبل و برای نخستین بار از سوی انتشارات وثوق منتشر شده بود. و ما به تازگی آن را منتشر کردیم. حجت الاسلام مهدی خدامیان آرانی که نویسنده کتاب « بانوی چشمه» است برای نوشتن این کتاب سبک داستانی را انتخاب کرده است.

 

مدیر انتشارات بهار دلها با بیان اینکه کتاب «بانوی چشمه» مشتمل بر 14 داستان است، عنوان کرد: داستان های این کتاب علاوه بر زندگی حضرت خدیجه(س)، به خوبی اوضاع دوران جاهلیت را نشان می دهد. حجت الاسلام خدامیان آرانی به خوبی روایت ها را دسته بندی کرده است و در انتهای کتاب منابع و سند ها را آورده است.

 

وی کتاب « بانوی چشمه » را اثری جذاب به خصوص برای جوانان دانست و افزود: این کتاب، داستان روایی است و برای همین برای مخاطبان به خصوص جوانان جذابیت خواهد داشت. جوانان حوصله خواندن کتابهای تاریخی را ندارند اما اگر تاریخ به شکل داستان بیان شود بسیار خواندنی و جذاب می شود.

 

نصیری قلم حجت الاسلام خدامیان آرانی را بسیار روان و جذاب توصیف کرد و افزود: نوشته های  این نویسنده که پژوهشگر و استاد حوزه و دانشگاه است، دلی است و به همین دلیل کتاب های ایشان خواندنی و مورد پسند مخاطبان است. حجت الاسلام خدامیان آرانی با جمله ای از دعای ندبه کتاب« بانوی چشمه» را آغاز کرده است و در مقدمه آن با حضرت خدیجه(س) درد و دلی زیبا کرده است.

 

مدیر انتشارات بهار دلها در پاسخ به این سئوال که استقبال از کتاب «بانوی چشمه» چقدر بوده است، بیان کرد: این کتاب را به تازگی منتشر کردیم و باید زمان بگذرد تا بتوانیم به این پرسش ، پاسخ دهیم. از طرفی بازار کتاب متاسفانه کساد است اما کتاب «بانوی چشمه» با توجه به قلم نویسنده بسیار جذاب و خواندنی است و اگر خوب معرفی شود، استقبال خوبی از آن خواهد شد.

 

گفتنی است، کتاب «بانوی چشمه»، داستان زندگی حضرت خدیجه (س) نوشته «دکتر حجت الاسلام مهدی خدامیان آرانی» با قیمت 10 هزار تومان در قطع رقعی در شمارگان 1000 نسخه به تازگی از سوی «انتشارات بهار دلها» منتشر شده است.

 

پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: مریم داوری حضرت خدیجه س خدامیان آرانی حضرت خدیجه س حجت الاسلام بانوی چشمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۴۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت شهید فاطمیون + فیلم

خبرنگار ما به سراغ خانواده شهیدی رفته که پیکرش پس از ۶ سال برگشته و به چشم انتظاری مادر پایان داده است. شهید محمد رضا امیری در اربعین سال ۹۳ در حلب سوریه به شهادت رسید.

محرم ۱۳۹۳ بود که شهید محمد رضا امیری موفق شد تا رضایت خانواده را بدست آورد؛ از همان آغاز تشکیل لشکر فاطمیون جزو اولین ها بود که راهی سرزمین آرزویش شد.

برادر شهید محمد رضا امیری می‌گوید بیشتر خاطرات خوب زندگی اش با برادر بزرگترش گره خورده است.

شهید امیری تنها چهل روز رؤیایش را زندگی کرد و به خاطر باورش جنگید؛ مادر محمد رضا امیری با گذشت ۶ سال از شهادت فرزندش منتظر آمدنش بود.

سرانجام پیکر شهید محمد رضا امیری پس از گذشت ۶ سال بازگشت و در سال ۱۳۹۹ در امامزاده حمزه خاتون آباد به خاک سپرده شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • روایت شاپور بختیار از سبک زندگی امام خمینی
  • روایت شهید فاطمیون + فیلم
  • برگزاری مراسم روز دختر با حضور دختران دانشجو در حرم بانوی کرامت
  • رهبر شیعیان کشور مالی به زیارت حرم حضرت معصومه(س) مشرف شد
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه در حرم بانوی کرامت
  • رهبر شیعیان کشور مالی به زیارت حرم حضرت معصومه (س) مشرف شد
  • قرآن؛ کتاب زندگی/ قرآن، نور و رحمت و هدایت به سوی خیر و سعادت است
  • کتاب «چشم‌ها تنها برای دیدن نیستند» منتشر شد
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش آموزان
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش اموزان