Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@05:47:09 GMT

اجرای مرحله نخست رزمایش همدلی و احسان در فارس

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۲۴۲۹۲

اجرای مرحله نخست رزمایش همدلی و احسان در فارس

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رییس ستاد اجرایی فرمان امام در فارس گفت: در مرحله نخست رزمایش همدلی و احسان در فارس، ۴۰ هزار بسته حمایتی به ارزش هر کدام ۳۲۰ هزار تومان بین آسیب دیدگان کرونا در نقاط مختلف استان توزیع شد.

تحقیقی افزود: در مجموع برای این بسته‌ها ۱۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: هر بسته شامل برنج، مرغ، رب گوجه، روغن، حبوبات و ماکارونی بود که توسط گروه‌های جهادی فارس توزیع شد.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) هم که به صورت ویدئو کنفرانس در مراسم اهدای ۴٠ هزار بسته معیشتی در استان فارس حضور داشت، گفت: بیش از یک میلیون بسته معیشتی در قالب رزمایش همدلی و احسان به خانواده‌های مستضعف توسط این بنیاد ارائه خواهد شد.

محمد مخبرافزود: یکی از فعالیت‌هایی که این بنیاد پس از شیوع ویروس کرونا داشته است این بوده که در محور‌های مختلفی نسبت به ارائه خدمات به اقشار مختلف جامعه اقدام کرده است.

او اضافه کرد: یکی از محور‌های ارائه خدمات این بنیاد ساخت دارو بوده و با توجه به ویژگی‌ها و توانمندی‌های داخلی و ظرف سه هفته تمامی دارو‌های وارداتی در داخل کشور ساخته شد.

مخبر همچنین تاکید کرد: محور دوم ارائه خدمات در این بنیاد تولید بیش از ۴ میلیون ماست در کشور بوده اکنون این ظرفیت در کشور وجود دارد که توسط بنیاد فرمان امام خمینی رحمت الله علیه ۴ میلیون ماست در سراسر کشور تولید شود.

او ادامه داد: تمام ماسک‌هایی که توسط ستاد اجرایی فرمان امام تولید شده است در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفته و نحوه توزیع آن بر عهده این دستگاه بوده است البته با توجه به شرایطی که در استان و کشور وجود دارد شاهد خواهیم بود که به زودی امکان صادرات محصولات بهداشتی نیز فراهم خواهد شد

مخبر در خصوص اهدای بسته‌های معیشتی توسط این بنیاد نیز گفت: در مجموع بیش از ۳۵ میلیارد تومان کل اعتباری است که برای مرحله اول رزمایش همدلی و احسان در نظر گرفته شده است.

او در خصوص اقدامات این بنیاد در استان‌ها نیز تاکید کرد: با توجه به حجم تأثیرگذاری ویروس کرونا در سطح جامعه این بنیاد در نظر دارد ۶۰ هزار طرح طی شش ماه به سرانجام برسند در ۲۸ استان کشور و همچنین ۱۰ هزار روستا با بیش از ۱۸۰ هزار شغل و اعتباری بالغ بر ۶ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان ایجاد کند

مخبر به اشاره به سیل سال قبل نیز تاکید کرد: این بنیاد قرار بود ۱۳ هزار شغل در شش استانی که سیل در آن‌ها رخ داد ایجاد کند که تاکنون پس از گذشت یک ساعت ۱۵ هزار شغل در ۶ استانی که در سال ۹۸ سیل در آن بستان رخ داده بود ایجاد کرده است.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در خصوص فارس نیز تاکید کرد: در مرحله اول رزمایش همدلی و احسان در استان فارس چهل هزار بسته کمک معیشتی به خانواده‌های نیازمند در استان فارس احداث خواهد شد.

انتهای پیام/ 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رزمایش همدلی بسته معیشتی ستاد اجرایی فرمان امام رزمایش همدلی و احسان ستاد اجرایی فرمان امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۴۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ،فرنگی کاران شیرازی برای کسب جواز حضور در المپیک به مجارستان می‌روند.
کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی شرایط انتخاب ملی پوشان ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی را اعلام کرد و مقرر شد در وزن ۶۰ کیلوگرم امیررضا ده بزرگی و در وزن ۶۷ کیلوگرم محمدرضا گرایی از فارس به رقابت‌های رنکینگ مجارستان انتخابی المپیک پاریس اعزام شوندو دروزن ۸۲ کیلوگرم هم مقرر شد در چارچوب اختیارات کادر فنی، به آقای محمد علی گرایی شانس مجددی در این وزن اهداء شود تا با نفر برتر رقابت‌های جام تختی به رنکینگ مجارستان اعزام شود.
****
با کمک خیران و اعتبارات اداره استثنایی آموزش و پرورش فارس سالن ورزشی دانش آموزان با نیاز‌های ویژه در مدرسه استثنایی مرکز شهرستان بختگان با یک میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید
***
مراسم پیاده روی گرامیداشت هفته سلامت با حضور کارکنان ادارات و دانش آموزان در شهرستان‌های مهر و ارسنجان برگزار شد.
****
در مسابقات کشتی آزاد نونهالان استان که در شیراز برگزار شد آرین نعمت اللهی در وزن ۵۷ کیلوگرم ومحمد حسین قزلی در وزن ۷۵ کیلوگرم از شهرستان آباده با کسب مدال طلا به مسابقات کشوری که اردیبهشت ماه در تهران برگزار می‌شود راه یافتند.
******

دیگر خبرها

  • سمینار «خلیج‌فارس؛ بازیگران منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای» برگزار می شود
  • رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد
  • بسته خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت فارس
  • بستر مشارکت در تصمیم‌گیری‌ها برای خیران فراهم شود
  • اجرای رزمایش واکسیناسیون دام در طرح شهید زاهدی در کازرون
  • رزمایش واکسیناسیون ۲۵۰ هزار راس دام در استان فارس برگزار شد
  • سوناک: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد
  • سوناک: پیروزی پوتین به قیمت امنیت تمام اروپا تمام می شود
  • اجرای طرح خانواده سالم در ۳۶۰۰ مرکز بهداشت | خانواده‌ها در این طرح چه آموزش‌هایی می‌بینند؟ | انجام غربالگریِ روان برای متقاضیان
  • وعده انگلیس برای ارائه بزرگترین بسته کمکی به اوکراین