Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز اسناد انقلاب اسلامی با راه‌اندازی «نمایشگاه مجازی کتاب»، بیش از۱۰۰ عنوان از آثار خود را با تخفیف ۲۰ درصدی و ارسال رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار داد تا جای خالی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را پر کند.

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، مرکز اسناد انقلاب اسلامی با راه‌اندازی «نمایشگاه مجازی کتاب»، بیش از ۱۰۰ عنوان از آثار این انتشارات را با تخفیف ۲۰ درصدی و ارسال رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار داد تا جای خالی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را که اردیبهشت هر سال، میزبان خیل عظیم دوستداران کتاب بود، پر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به شرایط پیش آمده، ابتکار مرکز اسناد انقلاب اسلامی در راه‌اندازی «نمایشگاه مجازی کتاب» و «پویش کتاب و کتابخوانی در خانه» با استقبال مردم مواجه شد.

محمدمهدی شاپوری، معاون اجرایی و بازرگانی موسسه فرهنگی هنری مرکز اسناد انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس درباره «نمایشگاه مجازی کتاب» گفت: با توجه به شرایطی که طی ماه‌های اخیر در کشورمان به وجود آمد و باعث رکود در همه عرصه‌ها شد، تلاش کردیم تا آنجا که در توانمان است بن‌بست به وجود آمده در عرصه فرهنگ و کتابخوانی را از بین ببریم. به این نتیجه رسیدیم که از ظرفیت فضای مجازی کمک بگیریم تا مردم در این شرایط که مجبور به در خانه ماندن هستند، از نعمت مطالعه کتاب بی‌بهره نمانند.

شاپوری درباره خدمات این نمایشگاه مجازی یادآور شد: اصلی‌ترین دغدغه ما در درجه اول رعایت نکات بهداشتی بود تا بسته‌های ارسالی برای مردم سلامت آنها را به خطر نیندازد. به همین خاطر به شیوه حرارتی و با استفاده از مواد ضدعفونی کننده مخصوص، کتاب‌ها را ضدعفونی و بسته‌بندی کردیم. همه تلاشمان این بود که در عین حال، کتاب‌ها هم آسیبی نبینند.

به گفته معاون اجرایی و بازرگانی موسسه فرهنگی هنری مرکز اسناد انقلاب اسلامی، علاوه بر تخفیف‌های ۱۰ تا ۲۰ درصدی، ارسال رایگان به سراسر کشور هم از دیگر خدمات «نمایشگاه مجازی کتاب» بود.

شاپوری با اشاره به استقبال مردم از «نمایشگاه مجازی کتاب»، درباره پرفروش‌های این نمایشگاه گفت: کتاب‌های «من ترسو نیستم (خاطرات وندی شرمن، مذاکره‌کننده ارشد آمریکایی)»، «صخره سخت»، «حاشیه‌های مهم‌تر از متن» و مجموعه «ایدئولوژی اصلاحات» جزو پرفروش‌های مرکز اسناد انقلاب اسلامی در اولین تجربه نمایشگاه مجازی کتاب بود.

وی خاطرنشان کرد: اگرچه با پایان یافتن این نمایشگاه مجازی، تخفیف کتاب‌ها برداشته شد، اما همچنان برای حفظ سلامت مردم و رفع بخشی از دغدغه‌های فرهنگی آنها، بسته‌بندی بهداشتی و ارسال رایگان را در برنامه‌هایمان خواهیم داشت تا کسانی که می‌خواهند کتاب بخوانند با مراجعه به سایت مرکز اسناد انقلاب اسلامی به راحتی کتاب‌های مورد نیازشان را تهیه و در کمترین زمان دریافت کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کتاب انقلاب اسلامی نمایشگاه انتشارات نمایشگاه کتاب مجازی مرکز اسناد انقلاب ۲۰درصد تخفیف مرکز اسناد انقلاب اسلامی نمایشگاه مجازی کتاب ارسال رایگان ۲۰ درصدی کتاب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۴۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«رنگین‌کمان تمدن‌ها» رونمایی می‌شود

مراسم دیدار با عبدالحسین آذرنگ همراه با رونمایی «رنگین‌کمان تمدن‌ها» برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، دوازدهمین نشست کارگروه تاریخ انجمن ایران‌شناسی، با همکاری مرکز دائرةالمعارف بزرگ اسلامی، به رونمایی از کتاب «رنگین‌کمان تمدن‌ها»، تازه‌ترین اثر عبدالحسین آذرنگ، مدیر بخش تاریخ معاصر و عضو شورای عالی علمی مرکز دائرةالمعارف بزرگ اسلامی اختصاص یافته است که روز دوشنبه، هفدهم اردیبهشت، ساعت ١١ صبح در تالار امیرالمؤمنینِ مرکز دائرةالمعارف بزرگ اسلامی به نشانی میدان شهید باهنر (نیاوران)، خیابان شهید پورابتهاج (کاشانک)، نرسیده به سه‌راه آجودانیه، شمارۀ ٢١٠ برپا می‌شود.

در این مجلس، کاظم موسوی بجنوردی، غلام‌رضا امیرخانی، کامیار عابدی، علی میرزایی و محمود جعفری دهقی سخنرانی می‌کنند.

در معرفی «رنگین‌کمان تمدن‌ها» که در انتشارات «مروارید» عرضه شده است، می‌خوانیم: «در این کتاب از دریچه نگاه و تحقیق و قلم پژوهشگر خبره و سرشناس، عبدالحسین آذرنگ، با مهم‌ترین تمدن‌های جهان از آغاز تا کنون و نیز با خرده تمدن‌هایی درخور توجه آشنا می‌شویم. مؤلف در پی نشان‌ دادن این نکته است که همه تمدن‌ها، چه آن‌ها که نابود شده‌اند و به‌ ظاهر اثری از دستاوردهایشان دیده نمی‌شود، و چه تمدن‌هایی که هنوز هم می‌توان بازمانده‌هایی از دستاوردهایشان را دید، در تکوین تمدن حاکم بر جهان روزگار ما کم‌ و بیش سهم و تأثیر داشته‌اند. در واقع، ما با رنگین‌کمانی روبه‌رو هستیم که اگر طیف رنگ‌های متنوع آن به‌ درستی شناخته شود، از تلاش‌های انسان‌هایی نقاب برگرفته می‌شود که در عصر خود و با امکانات روزگار خود برای اعتلای سطح، نوع و کیفیت زندگی نقش‌آفرینی کرده‌اند و گاه به کاستی‌ها و قساوت‌ها و سقوط‌ها دامن زده‌اند.

کتاب «رنگین‌کمان تمدن‌ها» تألیفی است بسیار روش‌مند و سنجیده که با زبانی روان و بیانی رسا چکیده‌ای از سیر زندگی بشر در طول قرن‌ها را در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود
  • «رنگین‌کمان تمدن‌ها» رونمایی می‌شود
  • «شمع محفل» در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود
  • میزان بن کتاب دانشجویان اعلام شد
  • سقف یارانه کتاب، امسال ۸۰۰ هزار تومان است
  • عرضه «بحر المحبه فی اسرار الموده» در نمایشگاه کتاب
  • چاپ سوم «سیطره» در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
  • ۴ ویژگی منحصربه‌فرد در کتاب‌های تاریخ شفاهی
  • ۳۳۷ سند مالکیت منطقه دوم دریایی سپاه استان بوشهر صادر شد