Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-02@06:40:30 GMT

اجرای رزمایش همدلی مومنانه در مسجد امام حسین(ع)رشت

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۲۴۷۸۳

اجرای رزمایش همدلی مومنانه در مسجد امام حسین(ع)رشت

اعضای مسجد امام حسین (ع) رشت با تشکیل گروه جهادی وارد میدان مقابله با ویروس کرونا شده و همدلی مومنانه و مواسات با نیازمندان را تحقق بخشیدند.

«مصطفی شابندری» با بیان اینکه با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مساجد به‌منظور جلوگیری از گسترش آن، فعالیت‌های جهادی مسجد امام حسین(ع) رشت آغاز شد به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: مسجد امام حسین(ع) با تشکیل گروه جهادی متشکل از همه اقشار و اصحاب مسجد، وارد میدان مقابله با ویروس شده و با همدلی و انسجام اقدامات موثری را انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول کانون فرهنگی و هنری شهدای گمنام رشت با بیان اینکه فعالیت‌های این مسجد با شعار « کرونا را شکست می دهیم» اجرا می‌شود افزود: در گام نخست با توجه به کمبود شدید ماسک و مواد ضدعفونی در روزهای ابتدایی شیوع کرونا بر آن شدیم تا با تهیه این اقلام بهداشتی نگرانی را از خانواده‌ها دور کرده و آرامش را در محل ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: به همت اصحاب مسجد و بچه مسجدی‌ها سه هزار ماسک، هزار عدد پدالکلی و هزار عدد محلول ضدعفونی تهیه و در قالب بسته‌های بهداشتی بین مردم توزیع شد.

 

شابندری از برپایی ایستگاه ضدعفونی خودروها به همت مسجد امام حسین(ع) خبر داد و بیان کرد: با تلاش جوانان عضو مسجد و تهیه دستگاه، به ضدعفونی مسجد، معابر، منازل و اماکن عمومی محل پرداختیم که همچنان ادامه دارد.

 

وی با اشاره به لزوم تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب در کمک مومنانه وهمدلی با نیازمندان از اجرای رزمایش مواسات با محوریت مسجد امام حسین(ع) خبر داد و اذعان داشت: ۱۵۰ بسته غذایی شامل مرغ، رب، تن ماهی، روغن، حبوبات و سایر اقلام تهیه و بین نیازمندان پخش شد.

شابندری با اشاره به پیوستن این مسجد به پویش سراسری «محله انتظار» در راستای ارائه خدمات جهادی ادامه داد: در این راستا یک هزار و ۵۰۰ قرص نان همزمان با ولادت باسعادت حضرت مهدی(عج) رایگان بین مردم در نانوایی‌ها پخش شد.

 

وی با بیان اینکه جهاد همچنان ادامه دارد تصریح کرد: توزیع غذای گرم با همکاری موکب خدام العترة از دیگر برنامه‌های این کانون در شب‌های ماه رمضان است.

 

 

 

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: رزمایش همدلی مومنانه کانون های مساجد گیلان کرونا مسجد امام حسین ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۴۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ نفر در حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان جان باختند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، رسانه‌های افغانستان گزارش دادند که در حمله افراد مسلح ناشناس به مسجد امام زمان (عج) شهرک اندیشه در شهرستان گذره در هرات، تعدادی از نمازگزاران به شهادت رسیده‌اند.

بر اساس اعلام این رسانه، حادثه هنگام نماز مغرب و عشاء روی داده است.

گفته می‌شود امام جماعت این مسجد به همراه ۵ نفر دیگر از جمله یک کودک نیز در این حمله به شهادت رسیده‌ و تعدادی هم مجروح شده‌اند.

مقامات دولت موقت طالبان در افغانستان هنوز در این خصوص واکنشی نشان نداده‌اند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مسجد و مدارس در روز شهادت امام صادق (ع) به هم می‌پیوندند
  • سوگواره شعر «صادقانه‌ها» در قم برگزار می‌شود
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه در دهه کرامت آذربایجان غربی 
  • سوگواره شعر «صادقانه ها» در قم برگزار می‌شود
  • ساخت ۴ شبستان جدید در طرح توسعه حرم امام حسین (ع)
  • سفارت ایران حمله به نمازگزاران شیعه در هرات را محکوم کرد
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • ۷ شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات
  • ۶ نفر در حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان جان باختند
  • 7 شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات