Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@12:54:11 GMT

ساخت قبرستان یهودی روی زمین‌های کشاورزی فلسطین

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۲۴۹۴۵

ساخت قبرستان یهودی روی زمین‌های کشاورزی فلسطین

هفته جاری بخشی از زمین های غصب شده برای ساخت قبرستان شهرک نشین ها استفاده شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پرس تیوی، نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی در هفته ها و ماه های اخیر بسیاری از زمین های کشاورزی فلسطینی ها را به منظور ساخت شهرک های یهودی نشین اشغال کردند. هفته جاری بخشی از زمین های غصب شده برای ساخت قبرستان شهرک نشین ها استفاده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از فعالان محلی گزارش کرد که اسرائیلی ها ساخت قبرستانی یهودی در کرانه باختری کرده اند که گفته می شود که گنجایش بیش از 30هزار قبر را دارد. عبدالکریم ایوب محقق محلی گفت این قبرستان زمینه اشغال زمین های بیشتر از فلسطینی ها را فراهم خواهد کرد.

 

صهیونیستها برای ساخت این قبرستان در حال نقشه و برنامه ریزی برای تخریب زمین های کشاورزی بیشتری از روستاییان فلسطین در کرانه باختری هستند. آنها علاوه بر زمین های کشاورزی درختان زیتون منطقه را ریشه‌کن می کنند.

 

در سال های اخیر بسیاری از درختان زیتون کرانه باختری توسط شهرک نشین ها ریشه کن شده است. شهرک نشین های یهودی با پشتیبانی نظامیان همواره فلسطینی ها منطقه را مورد اذیت و آزار قرار داده اند.

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: فلسطینیها اسرائیل فلسطین زمین های کشاورزی ساخت قبرستان شهرک نشین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۴۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعرض بیش از ۵۰۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجد الاقصی+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه. اداره اوقاف اسلامی قدس اعلام کرد در ششمین روز عید یهودی پسح تا این لحظه ۵۰۰ شهرک‌نشین اشغالگر صهیونیست به مسجد الاقصی تعرض کردند.

بنابراین گزارش، نظامیان صهیونیست از صبح امروز در راستای تسهیل تعرضات شهرک نشینان به مسجدالاقصی تدابیر امنیتی ویژه ای را به اجرا گذاشته اند.

گروه های فلسطینی نیز با صدور بیانیه هایی ضمن هشدار درباره پیامدهای تعرضات علیه مسجدالاقصی، از فلسطینیان خواسته اند با حضور گسترده در مسجدالاقصی مانع از اجرای مناسک تلمودی از جمله آوردن قربانی ها به مسجدالاقصی شوند.

کد خبر 6090734 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه در استان اردبیل
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه
  • حمله صد‌ها شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی در آخرین روز عید یهودی
  • حمله راکتی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف غزه
  • یورش صد‌ها شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی در آخرین روز عید یهودی
  • یورش صدها شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی در آخرین روز عید یهودی
  • رسانه‌های تل‌آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • رسانه‌های تل آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • تعرض بیش از ۵۰۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجد الاقصی+ فیلم
  • کشف قبرستان باستانی در محل ساخت نیروگاه