Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-06@14:20:43 GMT

این تمرین‌های ورزشی را در خانه انجام ندهید!

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۲۵۲۶۴

این تمرین‌های ورزشی را در خانه انجام ندهید!

رویداد۲۴ شکوفه سخنور، در مورد تمرینات و حرکات ورزشی که در منزل نباید انجام داد، اظهار کرد: در حالی که با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم ماندن مردم در خانه، توصیه می‌شود حتما ورزش کردن در منزل مدنظر قرار گیرد، اما باید توجه داشته باشیم که برخی حرکات ممنوع بوده و نباید آن‌ها را انجام داد چراکه موجب آسیب در افراد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: با انجام ساده و صحیح حرکات زیادی می‌توانید سطح فعالیت‌تان را حفظ یا افزایش دهید و نیاز به کار ویژه و عجیب و غریبی ندارید، بنابراین در روز‌هایی که در منزل تمرین می‌کنید از اجرای حرکاتی که پرش و جهش شدید دارند خودداری کنید.

این دکترای فیزیولوژی ورزشی با بیان این که نباید سعی کنید خودتان حرکات جدید و ترکیبی را ابداع یا اجرا کنید، گفت: این مساله در حیطه حرکت شناسی مردم نیست و فقط باید حرکاتی را انتخاب کرد که از قبل آموزش دیده باشند یا ساده و تایید شده هستند.

بیشتر بخوانید:لاغری سریع با خوردن این خوراکی ها قبل خواب

سخنور با اشاره به این که باید دقت کرد تا تمام حرکات را در دامنه حرکتی ایمن و بدون درد در مفاصل انجام شود، خاطرنشان کرد: افراد مختلف باید برای افزایش فشار یا حجم تمرین از تغییر زاویه حرکات و یا اجرا در تکرار‌های بسیار زیاد خودداری کنند و توجه داشته باشند که انجام تکرار‌های بسیار زیاد کمکی به افزایش تناسب نمی‌کند بلکه ممکن است میزان آسیب را نیز افزایش دهد.

منبع: ایسنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 اخبار سلامت ورزشکاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۵۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبی‌های خوزستان آماده بازی بزرگ (عکس)

به گزارش ورزش سه، آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال خوزستان پیش از سفر به اصفهان و تقابل با سپاهان در هفته بیست و ششم لیگ برتر برگزار شد و شاگردان پورموسوی کار با توپ را در برنامه خود قرار دادند.

استقلال خوزستان که روزهای حساسی را پشت سر می‌گذارد به سه امتیاز دیدار با سپاهان نیاز دارد و در صورتی که بتواند از این مسابقه امتیاز کامل را به دست آورد کار بزرگی انجام داده و می‌تواند به بقا در لیگ برتر امیدوار باشد.

تمرین این تیم با حضور تمام بازیکنان انجام شد و بازیکنان این تیم با جدیت خاصی کارهای تاکتیکی را دنبال کردند و با مرور برنامه‌های هجومی و دفاعی بازی با سپاهان آماده این دیدار شدند.

این آخرین تمرین استقلال خوزستان پیش از سفر به اصفهان بود و آنها برای حضور مقابل سپاهان فردا راهی اصفهان خواهند شد و یک تمرین سبک پیش از این مسابقه برگزار خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • همراه با خبر‌های ورزشی هفدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • حسن رود و آخرین توصیه‌های تارتار (عکس)
  • این کار را انجام ندهید، یارانه تان قطع می شود!
  • خبر جدید برای یارانه‌بگیران/ این کار را انجام ندهید، یارانه‌تان قطع می‌شود؟
  • آبی‌های خوزستان آماده بازی بزرگ (عکس)
  • ظرفیت تصفیه خانه‌های آب کرج ۶۰۰ لیتر بر ثانیه افزایش یافت
  • تخریب منزل مسکونی با سازه چوبی در پیشوا/۴نفر مصدوم شدند
  • امباپه بالاخره قصر ۱۲۰۰ میلیاردی راموس را خرید ! | فیلم و عکس
  • درمان دردهای عضلانی و مفصلی با حرکات اصلاحی ورزشی +تصاویر
  • اولین تصاویر از حضور آتیلا حجازی در تمرین استقلال تهران | بازگشت به خانه پدری