Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@21:36:51 GMT

بزرگداشت مقام معلم به صورت ویدئو کنفرانس

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۲۵۳۷۳

بزرگداشت مقام معلم به صورت ویدئو کنفرانس

به گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان  در نشست استانی  که به صورت ویدئو کنفرانس در آبادان برگزار شدگفت: رسالت اصلی معلمان پرورش روح دانش آموزان است و این وظیفه مهمترین اصل در نظام تعلیم و تربیت کشور است.

او با اشاره به جایگاه ویژه ای معلمان در ساختار تربیتی کشور افزود: بی شک والاترین وظیفه آنان تربیت نسل جوان بر مبنای آموزه های دینی است و معلمان امانتداران نظام تعلیم و تربیت کشور هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان نیز گفت : ایجاد بستر برای ادامه تحصیل همه دانش آموزان بر مبانی اصل برقراری عدالت آموزشی اولویت اول مجموعه اجرایی استان در حوزه آموزش و پرورش است و البته تحقق این مهم بدون حضور معلمانی پویا امری ناممکن خواهد بود.

او اضافه کرد: عشق به معلمی و تعلیم و تربیت روحیه ویژه ای در معلمان استان ایجاد کرده است به طوری که این معلمان با ایثار و فداکاری در خط مقدم آموزش و پرورش قرار گرفته اند و حتی در شرایط فعلی کشور با مجاهدت و پیمودن مسیرهای طولانی برای استمرار فعالیت های آموزشی تلاش می کنند که این امر شایسته تقدیر و تشکر است.

استاندار خوزستان ادامه داد: وظیفه دولت تقدیر و تشکر از زحمات معلمان است و در این راه از همه ظرفیت های موجود استفاده شده است تا بحث افزایش قدرت خرید معلمان در کنار سایر کارمندان دولت رقم بخورد.

کورش مودت مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان نیز ضمن تبریک فرارسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: تلاش جهادی معلمان در راستای استمرار فعالیت های آموزشی به عنوان یک سرمایه بزرگ اجتماعی برای مجموعه تعلیم و تربیت استان تلقی می شود.

او افزود: تلاش جهادگونه معلمان خوزستانی در راستای استمرار فعالیت های آموزشی در زمان شیوع کرونا به یک سرمایه بزرگ اجتماعی برای مجموعه تعلیم و تربیت مبدل شد.

مودت  گفت: معلمان خوزستانی با راه اندازی پویش آموزش ادامه دارد به صورت جهادی در راستای استمرار فعالیت های آموزشی گام های اساسی برداشتند به گونه ای که این اقدامات ایثارگرانه به صورت ویژه ای در فضای مجازی منعکس شد و سرمایه اجتماعی عظیمی برای آموزش و پرورش خوزستان رقم زد.

حبیب اله رمضانی معاون مدیرکل و مدیر آموزش  پرورش آبادان هم ضمن تشکر و قدردانی از تلاش های بی شائبه همه ی همکاران فرهنگی شاغل در آبادان گفت: روشنایی و پیشرفتی جامعه نتیجه زحمات معلمان است . معلم هایی که در این روزها به خوبی نشان دادند برای تعلیم و تربیت فرزندان این سرزمین از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کنند و با فعالیت های مختلف در فضای مجازی نگذاشتند روند آموزش متوقف شود.

او در ادامه بیان کرد: در این جلسه از معلمان آبادان که  از سوی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان معلمان توانمند و تلاشگر استان و معلمان با فداکاری انتخاب شدند تجلیل شد.

نشست استانی با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان به صورت ویدو کنفرانسی با ادارات آموزش و پرورش مناطق و نواحی خوزستان در اتاق اجلاس مدیریت آموزش و پرورش آبادان انجام شد.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هفته معلم آموزش و پرورش شهرستان آبادان استمرار فعالیت های آموزشی آموزش و پرورش خوزستان تعلیم و تربیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۵۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش و پرورش برای ما «مساله اول کشور» است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور کشورمان، امروز در آیین تجلیل از معلمان نمونه کشوری اظهار کرد: موضوع تعلیم و تربیت اساس ساختن کشور، صیانت از جامعه، اساس برای رشد فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، اساس برای آسیب‌شناسی و آسیب‌زدایی از جامعه و اساس برای ارتقای یک نسل است.

رییس جمهور با بیان اینکه تعلیم و تربیت ناظر بر رفع همه آسیب‌هایی است که امروز جامعه را رنج می‌دهد، افزود: تعلیم و تربیت ناظر بر رفع همه دغدغه‌هایی است که امروز دغدغه‌مندان، جامعه‌شناسان، آسیب‌شناسان و خانواده‌های گرامی دارند؛ بر همین اساس آموزش و پرورش برای ما، مساله اول کشور است.

آیت الله رییسی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به عنوان یک انقلاب فرهنگی، به فرهنگ، ساختن انسان و ساخت جامعه قرآنی توجه کرده است، اظهار کرد: یک جامعه نمونه با نگاه به آموزش و پرورش، رشد خواهد کرد و محور اصلی آن، معلم برای ساختن جامعه و مدرسه برای ساختن انسان‌ها خواهد بود.

رییس‌جمهور با تاکید بر اینکه مدرسه مرکز ایجاد امید در جامعه است، گفت: حوادث روزگار به گونه‌ای است که شاید مسایلی برای دانش آموزان ایجاد شود که باید معلمان تلاش کنند گره‌های ذهنی دانش‌آموزان را باز کنند.

در حال تکمیل...

کد خبر 6091929

دیگر خبرها

  • غول کنکور در دولت سیزدهم جادو شد/ معلم ستون فقرات نظام آموزشی است
  • رئیس جمهور: آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است
  • آموزش و پرورش برای ما «مساله اول کشور» است
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • شناسایی ۹۳ هزار معلم نمونه با ارزیابی‌های چندگانه
  • تجلیل از مقام معلم؛ در آستانه گرامیداشت هفته معلم
  • انتخاب معلم دزفولی به عنوان معلم نمونه کشوری
  • تکریم معلمان، زمینه تحول همه حوزه‌ها را فراهم می‌کند
  • شناسایی معلمان نمونه ‌از برنامه‌های ‌مجموعه تعلیم و تربیت کشور است
  • کیفیت بخشی مدارس مهم‌تر از توسعه کمی آن‌ است