Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سید علیرضا طاهری با اشاره به تعطیل شدن مجموعه 250 هکتاری دریاچه از اواخر سال گذشته به منظور شکست زنجیره‌ انتقال ویروس کرونا، افزود: در ایام تعطیلی دریاچه، به واسطه‌ عدم حضور گردشگران و غرفه‌داران، پسماندهای خشک و تر تولید نشده و طبعا هیچ بوی نامطبوعی نیز وجود ندارد.

وی افزود: ضایعات و سرشاخه‌های هرس نیز که جهت بازیافت و تبدیل به چیپس چوب، در قسمتی از دریاچه دپو شده، به دلیل تعطیلی کسب‌وکارها و مرکز مربوطه تاکنون انجام نشده است که در اسرع وقت توسط پیمانکار پسماند منطقه 22، جمع آوری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش روابط عمومی بهره‌برداری دریاچه شهدای خلیج فارس، طاهری ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات عموم مسلمین بالاخص شهروندان عزیز تهرانی، آرزو کرد که هر چه سریعتر با ریشه‌کن شدن ویروس منحوس کرونا، بار دیگر توفیق خدمت به شهروندان و گردشگران در مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس برای خدمتگزاران مردم فراهم شود.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: ویروس روابط عمومی گردشگری خلیج فارس خلیج فارس روابط عمومی زباله گردشگری ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۶۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، دبیر کارگروه اضطرار آلودگی هوای خوزستان دوشنبه شب در گفت و گویی رسانه‌ای اظهار کرد: با تصمیم این کارگروه و به علت آلودگی فعالیت تمامی مدارس نوبت صبح فردا سه‌شنبه در شهرستان‌های اهواز، باوی، کارون، آبادان، خرمشهر و شادگان به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

میرشکار افزود: بر این اساس فعالیت آموزشی تمامی مدارس در این شهرستان‌ها بر روی سامانه شاد انجام می‌شود.

وی ادامه داد: فعالیت ادارات و دانشگاه‌ها بدون تأخیر و تعطیلی انجام می‌شود.

همچنین در صورت تداوم وضعیت هوایی، اطلاع رسانی در خصوص تعطیلی مدارس برای نوبت عصر هم اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 6092587

دیگر خبرها

  • «سلمان فارسی» یک پروژه جریان ساز است/ پخش سریال در ۱۴۰۵
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • سینماهای سراسر کشور از عصر جمعه تعطیل است
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • خلیج‌فارس؛ نامی به بلندای تاریخ و شکوه ایران است
  • تهدید حیات جزیره سرخ‌گون هرمز با شیشه و پلاستیک
  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • چرا نمی‌توانیم همه زباله‌های‌مان را داخل آتشفشان‌ها بسوزانیم؟
  • سازمان اوقاف خود را مخاطب در جبهه پیشران انقلاب اسلامی می‌داند