Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان شمالی از توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی توسط دفتر تسهیلگری جهاددانشگاهی خراسان شمالی در مناطق کمتر برخوردار شهر بجنورد خبر داد.

الهام آزادزاده اظهار کرد: در راستای مقابله با ویروس منحوس کرونا، دفتر تسهیلگری و توسعه محلی این واحد که مناطق نیروگاه، صادقیه و حصارشیرعلی بجنورد را تحت پوشش دارد، اقدام به توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی با اولویت خانواده‌های محروم و آسیب‌پذیر نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد خراسان شمالی، وی گفت: علاوه بر بسته‌های حمایتی طرح‌های فرهنگی و ترویجی نیز ویژه زمان شیروع کرونا و پساکرونا توسط این دفتر تدوین شده است.

وی ادامه داد: در مرحله اول توزیع اقلام ضروری و بهداشتی در بین خانواده‌های آسیب‌پذیر که از 11 فروردین ماه 99 آغاز شد 100 بسته بهداشتی در محله نیروگاه توزیع شد.

آزادزاده گفت: 21 فروردین ماه به مناسبت نیمه شعبان نیز توزیع 130 بسته غذای گرم در محلات نیروگاه و صادقیه بجنورد انجام و در مرحله بعدی نیز 100 بسته بهداشتی و 50 بسته معیشتی در این منطقه توزیع شد.

وی افزود: مراحل چهارم و پنجم این طرح شامل توزیع 100 بسته بهداشتی در محله صادقیه و 50 بسته بهداشتی در محله حصار شیرعلی بود.

سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان شمالی ضمن تقدیر از حمایت‌های دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان شمالی،  اظهار کرد: قرارگاه جهادی خیرین سلامت خراسان شمالی، اداره اوقاف و امور خیریه بجنورد، دفتر معماری روز و خیرین، در اجرای این طرح مشارکت کردند.

آزادزاده با بیان اینکه این طرح با هدف حمایت از قشرهای آسیب پذیر مناطقه کمتر برخوردار بجنورد همچنان ادامه دارد، از نیکوکاران خواست در اجرای آن مشارکت کنند.

دفتر تسهیلگری و توسعه محلی محلات نیروگاه، صادقیه و حصارشیرعلی بجنورد طی قرارداد جهاددانشگاهی خراسان شمالی، دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و شرکت مادرتخصصی نقش کلیک از سال 97 تاسیس شده است.

انتها پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خراسان شمالي دفتر تسهیل گری جهاددانشگاهی خراسان شمالی دفتر تسهیلگری بسته بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۶۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان گفت: این بسته ها به همت بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام (ره) توزیع شد.


موسوی افزود: پویش ملی لبخند مادری بنیاد ۱۵ خرداد با هدف تشویق به فرزندآوری و حمایت از خانواده‌های دارای چهار فرزند به بالا از سال گذشته آغاز شده و در دستور کار است.


وی گفت: در این مرحله به مادرانی که فرزند چهارم به بالای خود را حداکثر شش ماه قبل به دنیا آورده اند بسته‌های لبخند مادری اهدا شد که شامل 40 قلم لوازم با کیفیت مورد نیاز کودک از تولد تا دو سالگی به ارزش تقریبی 6 میلیون تومان است.


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان افزود: این بسته ها توسط تولیدکنندگان داخلی تولید شده است و شامل حوله، لباس، دستمال مرطوب، تب سنج، شیشه شیر، لوازم بهداشت، زیر انداز، پتو و ... است.

موسوی گفت: در این مرحله 180 بسته لبخند مادری به همت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام با همکاری گروه‌های جهادی همکار با ستاد در شهرستان های استان و مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار توزیع شد.

وی افزود: از سال گذشته تاکنون بیش از 200 بسته لبخند مادری در استان و مناطق هدف توزیع شده است.

دیگر خبرها

  • ابلاغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس بین‌الملل در بجنورد
  • تخصیص جدید اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • ۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • ۷۰۰ میلیارد به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • بجنورد میزبان جشنواره ملی نوا‌های رضوی