Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان شمالی از توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی توسط دفتر تسهیلگری جهاددانشگاهی خراسان شمالی در مناطق کمتر برخوردار شهر بجنورد خبر داد.

الهام آزادزاده اظهار کرد: در راستای مقابله با ویروس منحوس کرونا، دفتر تسهیلگری و توسعه محلی این واحد که مناطق نیروگاه، صادقیه و حصارشیرعلی بجنورد را تحت پوشش دارد، اقدام به توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی با اولویت خانواده‌های محروم و آسیب‌پذیر نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد خراسان شمالی، وی گفت: علاوه بر بسته‌های حمایتی طرح‌های فرهنگی و ترویجی نیز ویژه زمان شیروع کرونا و پساکرونا توسط این دفتر تدوین شده است.

وی ادامه داد: در مرحله اول توزیع اقلام ضروری و بهداشتی در بین خانواده‌های آسیب‌پذیر که از 11 فروردین ماه 99 آغاز شد 100 بسته بهداشتی در محله نیروگاه توزیع شد.

آزادزاده گفت: 21 فروردین ماه به مناسبت نیمه شعبان نیز توزیع 130 بسته غذای گرم در محلات نیروگاه و صادقیه بجنورد انجام و در مرحله بعدی نیز 100 بسته بهداشتی و 50 بسته معیشتی در این منطقه توزیع شد.

وی افزود: مراحل چهارم و پنجم این طرح شامل توزیع 100 بسته بهداشتی در محله صادقیه و 50 بسته بهداشتی در محله حصار شیرعلی بود.

سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان شمالی ضمن تقدیر از حمایت‌های دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان شمالی،  اظهار کرد: قرارگاه جهادی خیرین سلامت خراسان شمالی، اداره اوقاف و امور خیریه بجنورد، دفتر معماری روز و خیرین، در اجرای این طرح مشارکت کردند.

آزادزاده با بیان اینکه این طرح با هدف حمایت از قشرهای آسیب پذیر مناطقه کمتر برخوردار بجنورد همچنان ادامه دارد، از نیکوکاران خواست در اجرای آن مشارکت کنند.

دفتر تسهیلگری و توسعه محلی محلات نیروگاه، صادقیه و حصارشیرعلی بجنورد طی قرارداد جهاددانشگاهی خراسان شمالی، دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و شرکت مادرتخصصی نقش کلیک از سال 97 تاسیس شده است.

انتها پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خراسان شمالي دفتر تسهیل گری جهاددانشگاهی خراسان شمالی دفتر تسهیلگری بسته بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۶۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سپاس معلم در خراسان شمالی به صدا درآمد

ایسنا/خراسان شمالی زنگ سپاس معلم در مدارس ۱۰ شهرستان خراسان شمالی به صدا درآمد.

هنرستان نمونه دولتی رشد در شهرک فرهنگیان مرکز استان میزبان مراسم محوری هفته معلم برای به صدا درآمدن زنگ سپاس معلم بود که دانش‌آموزان در آن پذیرای مسؤولان استانی بودند.

در ابتدای این مراسم گروه سرود طاها شامل ۱۰ دانش‌آموز استان که موفق به کسب جوایز مختلف در جشنواره‌های ملی شده‌اند، به اجرای سرود پرداختند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد در این مراسم اظهار کرد: ۷۵ هزار و ۷۱۷ دانش‌آموز در ۵۳۸ باب مدرسه شهری و روستای شهرستان بجنورد مشغول به تحصیل هستند.

موسی علی‌نیا ادامه داد: حدود ۵۰۰۰ نفر در مجموعه آموزش و پرورش این شهرستان فعال هستند که سالانه حدود ۶۵۰ نفر از آن‌ها مشمول بازنشستگی می‌شوند؛ اما با توجه به کمبود معلم، از این همکاران درخواست می کنیم استمرار خدمت داشته باشند که در این زمینه به‌صورت میانگین سالانه ۴۰ درصد از آن‌ها به خدمات‌شان ادامه می دهند.

وی به نزدیک بودن پایان سال تحصیلی اشاره کرد و گفت: در این زمینه به مدارس دولتی تاکید شده است که نباید هیچ‌گونه مبلغی از والدین دریافت کنند و این کار خلاف قوانین است.

علی‌نیا بیان کرد: در کلاس‌های دهم، یازدهم و دوازدهم شاهد برگزاری آزمون‌های نهایی خواهیم بود که از اواخر اردیبهشت ماه آغاز می‌شود. همچنین نمرات امسال دانش‌آموزان در امتحانات نهایی تاثیر ۵۰ درصدی در کنکور دارد و قرار است سال آینده به ۶۰ درصد افزایش یابد تا تاثیر کنکور براساس قوانین کمتر شود.

وی به برنامه‌های هفته معلم در مرکز استان اشاره کرد و افزود: غبارروبی و گلباران مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری یادواره ۷۴ شهید فرهنگی استان، همایش تجلیل از معلمان نمونه، تقدیر از جوانترین و با سابقه‌ترین معلمان، قدردانی از پیشکسوتان فرهنگی، گرامیداشت یاد معلمان فقید و دیدار با بیماران فرهنگی صعب‌العلاج از برنامه‌های این هفته در خراسان شمالی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • زنگ سپاس معلم در خراسان شمالی به صدا درآمد
  • ابلاغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس بین‌الملل در بجنورد
  • تخصیص جدید اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • ۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • ۷۰۰ میلیارد به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور