Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@20:06:25 GMT

زمان پخش ترتیل‌خوانی حرم رضوی از شبکه‌های سیما اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۲۶۳۵۱

زمان پخش ترتیل‌خوانی حرم رضوی از شبکه‌های سیما اعلام شد

رئیس اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی از پخش ویژه برنامه‌های ترتیل‌خوانی ویژه ماه مبارک رمضان از حرم رضوی از سوی شبکه‌های مختلف سیما خبر داد. ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام مهدی شجاع در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی ویژه‌ برنامه‌های متعدد‌ ترتیل‌خوانی قرآن‌ کریم را ویژه ماه مبارک رمضان در این بارگاه ملکوتی با حضور قاریان ممتاز و بین المللی تدارک دیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این سه ویژه برنامه ترتیل خوانی در حرم مطهر رضوی روزانه به صورت زنده از شبکه‌های مختلف سیما پخش می‌شود، گفت: نخستین برنامه ترتیل خوانی حرم مطهر رضوی هر روز بعد از نماز صبح به وقت تهران از رواق «دارالشرف» به صورت زنده از شبکه یک سیما و خراسان رضوی پخش می‌شود.

رئیس اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی ادامه داد: دومین ویژه برنامه ترتیل خوانی آستان مقدس حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) به صورت روزانه از ساعت 20/11 الی 30/12 در رواق دارالولایه برگزار می‌شود و به صورت زنده بر روی آنتن شبکه قرآن می‌رود.

ترتیل جزء دهم قرآن‌ با صدای "عبدالباسط و عباس امام جمعه"ترتیل جزء نهم قرآن‌ با صدای "عبدالباسط و عباس امام جمعه"ترتیل جزء هشتم قرآن‌ با صدای "عبدالباسط و عباس امام جمعه"

شجاع اضافه کرد: سومین ویژه برنامه ترتیل خوانی هر روز ساعت 16 الی 30/17 در ایوان مقصوره مسجد گوهرشاد بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) اجرا  و از طریق شبکه افق و جام جم به صورت زنده پخش می‌شود.

وی افزود: همچنین برخی از شبکه‌های رادیویی، صوت مرتلان ویژه برنامه‌های ترتیل خوانی آستان مقدس حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) را به صورت مستقیم پخش می‌کنند.

رئیس اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: قبل از شروع هر یک از ویژه برنامه‌های ترتیل خوانی حرم مطهر رضوی، یکی از اساتید قرآنی به مدت ده دقیقه به بیان معارف همان جزء از قرآن کریم می‌پردازند.

انتهای پیام/281/ ع

R41347/P1494/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی برنامه ترتیل خوانی صورت زنده ویژه برنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۶۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مهر» در «فرانچایز ایران»

این مؤسسه منتخبی از توانمندی‌های بخش بازرگانی خود را در حوزه تولیدات محصولات هنری رضوی در دسته‌های مختلف؛ «تابلو»، «متبرک»، «دکوراتیو»، «زیورآلات»، «حجمی» و «زینتی»، از 11 اردیبهشت 1403، به مدت چهار روز در نمایشگاه فرانچایز ایران در محل مرکز دائمی نمایشگاه‌ها و رویدادهای بین‌المللی ایران مال معرفی کرده است.
این نمایشگاه با توجه به لزوم معرفی ظرفیت‌های نوین توسعه کسب و کار و اشتغال پایدار و همچنین در راستای توسعه زیست بوم کارآفرینی و نوآوری و با در نظر گرفتن فرصت‌های مورد توجه کشور در جهت رونق تولید برپا شده است. ششمین کنفرانس بین‌المللی فرانچایز ایران نیز در حاشیه این نمایشگاه با حضور ویژندهای معتبر داخلی و خارجی، مدیران ارشد سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی و تمامی علاقه‌مندان به این صنعت برگزار می‌شود.
 

طراحی محصولات با محوریت مکتب هنر رضوی
بیش از یک هزار محصول هنری مهر با همکاری هنرمندان مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی و سایر هنرمندان کشور با محوریت مکتب هنر رضوی طراحی شده و بخشی از آن‌ها به مرحله تجاری‌سازی و تبدیل به سوغات زیارت رسیده است.
علاقه‌مندان برای آشنایی بیشتر با محصولات هنری رضوی مهر می‌توانند به سامانه برخط فروش این محصولات مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی به نشانی اینترنتی www.aqartshop.com یا 3 فروشگاه آن در مشهدمقدس واقع در نبش ورودی باب الجواد(ع) حرم مطهر رضوی، مجتمع تجاری قدس و هتل قصر الضیافه مراجعه کنند.
شایان ذکر است، ششمین نمایشگاه تخصصی فرانچایز ایران تا 14 اردیبهشت ماه، در ساعات 14 تا 21 در محل مرکز دائمی نمایشگاه‌ها و رویدادهای بین‌المللی ایران مال به نشانی تهران، اتوبان شهید همت(غرب)، اتوبان شهید خرازی، پذیرای بازدیدکنندگان است.

منبع: آستان نیوز

دیگر خبرها

  • برنامه هیات‌های مذهبی برای سالروز شهادت امام صادق(ع) اعلام شد
  • موزه آستان قدس رضوی نفائسی مرتبط با امام صادق(ع) در خود دارد /به جامانده از صادق آل محمد(ع)
  • قرعه کشی زمان پخش برنامه‌های انتخاباتی نامزد‌ها در شبکه شهند
  • ویژه برنامه‌های شهادت امام جعفر صادق (ع) از شبکه قرآن
  • ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • «مهر» در «فرانچایز ایران»
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت شهادت امام صادق(ع)
  • ویژه برنامه «قرار» از شبکه تهران
  • پخش ویژه برنامه «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • تجلیل از ۸۰ خادم قرآنی در امام زاده نرمی اصفهان