Web Analytics Made Easy - Statcounter

فراخوان جشنواره استندآپ کمدی همدان با موضوع کرونا و با هدف ایجاد نشاط در جامعه و تشویق مردم به ماندن در خانه منتشر شد. ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، فراخوان جشنواره استندآپ کمدی به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای نمایشی همدان با هدف ایجاد نشاط در جامعه آنهم در روزهای کرونایی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویژه برنامه‌های قرآنی ماه رمضان؛ از برگزاری جشنواره « بهار در بهار» تا مسابقه مجازی « ماهِ ماه»مهلت شرکت در مسابقه کتابخوانی کالکِ تشکیلات تمدید شدمسابقه تلفنی و اینترنتی شبکه 5 رمضانی شد/ آغاز بازی با "اسم و فامیل"

 

محوراصلی این جشنواره سراسری ویدئویی  بیماری کرونا بوده و علاقمندان به شرکت در این جشنواره باید ویدئوهای خود را با گوشی تلفن همراه ضبط کنند و با مدت زمان حداکثر پنج دقیقه و حجم فایل ارسالی حداکثر 50 مگابایت به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

این جشنواره محدودیت جغرافیایی نداشته و هر شرکت کننده نیز می‌تواند 2 ویدیو را تا 20خرداد امسال از طریق سامانه hamedan.farhang.gov.ir به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند تا مورد ارزیابی قرار گیرند.

طرح «بهارانه کتاب» در همدان اجرا می‌شود

طرح «بهارانه کتاب» امسال از 20 اردیبهشت ماه آغاز شده و  تا 3 خرداد ماه در سراسر کشور برگزار  می‌شود.کتابفروشی‌های استان  همدان می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی tarh.ketab.ir نسبت به ثبت نام در طرح «بهارانه کتاب» اقدام کنند.

 کتابفروشی‌های عضو طرح‌های قبلی خانه کتاب نیز، برای تایید شرکت در طرح «بهارانه کتاب»  امسال نیاز به ثبت نام مجدد ندارند و کافی است با مراجعه به پنل کاربری خود شرایط شرکت در طرح را تایید و اطلاعات خود را کنترل و ویرایش کنند.

سال گذشته 15 کتابفروشی از استان همدان شامل دو کتاب فروشی از ملایر و 13 کتاب فروشی از همدان در این طرح شرکت کردند که پر فروش‌ترین و پر تخفیف‌ترین کتاب‌هایشان نیز متعلق به کتاب‌های کودک بوده است.

انتهای پیام/742/ ت

 

R41405/P/S6,75/CT11 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا بهارانه کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۶۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان خاستگاه شاعران حوزه کودک و نوجوان است

به گزارش خبرگزاری مهر، سومین محفل پانزدهمین جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی با عنوان "سلام امام مهربان" همراه با عرض ارادت شاعران به ساحت مقدس علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) و نکوداشت چهره برجسته شعر کودک و نوجوان؛ استاد جواد محقق در مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در پانزدهمین جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی با عنوان "سلام امام مهربان" افزود: در روایات آمده است که هرجا نامه ائمه اطهار (ع) آورده شود همانجا حرم است و عرض ارادت به امام رضا (ع) و خادمی امام رئوف محدود به مکان نمی‌شود.

مسعود ویژه گفت: هر کس به طریقی می‌تواند محضر امام رضا (ع) خدمت کند حال با دمی یا دِرَمی؛ قدمی یا قلمی، که شعرا با قلم خود عرض ارادت دارند که بسیار ارزشمند است.

وی اظهار کرد: وجود شاعران گرانقدر و فعال در حوزه کودک و نوجوان در استان همدان مایه افتخار است که این شاعران عرض ارادت به ساحت امام رضا (ع) دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه امروز در جشنواره شعر رضوی سومین محفل شعر کودک و نوجوان رضوی نیز برگزار می‌شود، عنوان کرد: تلاش‌های همه جانبه برای برگزاری چنین جشنواره‌ای جای تجلیل دارد از همه افراد فعال در این عرصه قدردانی می‌کنم.

کد خبر 6096243

دیگر خبرها

  • کارکنان شرکت مخابرات آلمان اعتصاب می‌کنند
  • اجرای رویداد هنری «وعده صادق» در استان خوزستان
  • فراخوان جشنواره راویان غدیر در استان قزوین
  • فراخوان جشنواره «راویان غدیر» در استان قزوین
  • دومین فراخوان جشنواره استانی «راویان غدیر»
  • برگزیدگان جشنواره نمایش کانون معرفی شدند
  • رشیدپور همچنان دنبال جایی برای انتشار «ساعت صفر» است
  • همدان خاستگاه شاعران حوزه کودک و نوجوان است
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر منتشر شد
  • انتشار نخستین فراخوان شناسایی سازندگان حرفه‌ای ساختمان در اصفهان