Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، یکصد و یکمین شماره جدید ماهنامه نزوی منتشر شد. این ماهنامه زیر نظر موسسه مطبوعاتی و انتشاراتی عمان و با سردبیری سیف الرحبی به مخاطبان عرضه می‌شود.

«نزوی» قدیمی ترین ماهنامه تخصصی در حوزه فرهنگ و هنر جهانی بویژه ادبیات، شعر، داستان، فیلمنامه و نمایشنامه است، که علاوه بر پخش در عمان در کشورهای اروپایی و آمریکایی و حوزه خلیج فارس نیز توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخش سینمایی این شماره به عباس کیارستمی سینماگر مولف ایرانی اختصاص پیدا کرده است. مها لطفی، نویسنده، منتقد و مترجم لبنانی برای این بخش مقاله مفصلی درباره شیوه فیلمسازی و تأثیرگذاری آثار این سینماگر فقید ایرانی بر سینمای جهان نوشته است که راهگشاست و شناخت خوبی را از کیارستمی و نظام فکری‌اش و جهان هنری‌اش به مخاطبان عرضه می‌کند.

این خبر را رایزنی فرهنگی ایران در عمان ارسال کرده است.

کد خبر 4916497 محمد آسیابانی

منبع: مهر

کلیدواژه: عباس کیارستمی رایزنی فرهنگی عمان ویروس کرونا کتاب و کتابخوانی ترجمه خبرگزاری مهر کتابفروشی ادبیات میراث فرهنگی ادبیات جهان شیوع کرونا تازه های نشر گردشگری درگذشت چهره ها کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رایزنی فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۶۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شما ایرانی‌ها پادشاه جهان اسلام و شیر خاورمیانه هستید + فیلم

«شما ایرانی ها پادشاه منطقه و شیر جهان اسلام هستید.» این صحبت های استاد دانشگاه و مقامات پاکستانی بود که در سفر روز گذشته رئیس جمهور  به این کشور و در حمایت از حملات ایران به اسرائیل مطرح شد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • کاشی، استاد دانشگاه: این تحلیل که جز خشونت راهی نمانده ایران را به کجا می برد؟ این وضعیت همه را می ترساند/ جامعه دارد خودش را به نحو تازه ای، تعریف می کند/ ما در یک نقطه آغاز قرار داریم؛ این نقطه آغاز به مراتب رادیکال تر و مهم تر از عصر مشروطه است
  • (ویدئو) این سکانس از افعی تهران، داغ خیلی‌ها را تازه کرد
  • تازه ترین شماره‌ی ماهنامه جرجان بیست شد
  • رئیس جمهور ونزوئلا: آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند
  • آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند
  • رئیس جمهور ونزوئلا : دوستی ما با ایران واقعی و راهبردی است و نه سیاسی و موقت/ آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند
  • بهره برداری از بزرگترین مزرعه خورشیدی برای نمک زدایی در عمان
  • اظهارات سینر درباره عبور از نواک و شکست دادن نادال
  • شما ایرانی‌ها پادشاه جهان اسلام و شیر خاورمیانه هستید + فیلم
  • ویترین تسنیم شماره ۶۵۲/ رئالیسم نوین ایرانی