Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، فتح الله شعبانی معاون توسعه و مدیریت منابع صندوق بازنشستگی کشوری از تمدید مهلت استفاده از تسهیلات خرید از فروشگاه‌های رفاه تا ۲۷ اردیبهشت ماه ۹۹ خبر داد و گفت: پیش از این، مرحله نخست طرح یاری با ارائه تسهیلات یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی با کارمزد ۲ درصد برای خرید انواع کالا از فروشگاه‌های رفاه تا هفتم اردیبهشت ماه تمدید شده بود که با تفاهم سه جانبه بین صندوق بازنشستگی، بانک صادرات و فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه این مرحله تا ۲۷ اردیبهشت ماه مجدداً تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شعبانی با بیان اینکه طرح یاری بازنشستگان کشوری از ۷ اسفندماه ۹۸ آغاز شد و قرار بود مرحله نخست آن برای رفاه حال بازنشستگان و کمک به خرید‌های نوروزی تا ۷ فروردین ۹۹ ادامه یابد، اظهار داشت: با توجه به شرایط کشور در آن دوره زمانی و عدم امکان مراجعه بسیاری از بازنشستگان متقاضی به فروشگاه‌های رفاه، ارائه این تسهیلات به مدت یک ماه تا ۷ اردیبهشت ماه تمدید شد.

وی با بیان اینکه تمدید امکان استفاده از تسهیلات طرح یاری به دلیل استمرار شرایط مقابله با بیماری کرونا و محافظت از سلامت بازنشستگان بوده است، تصریح کرد: درخواست‌های مکرری از سوی بازنشستگان زیر پوششِ صندوق برای تمدید مجدد مرحله اول این طرح وجود دارد، اما به دلیل اینکه صندوق بازنشستگی در نظر دارد تا دوره‌های بعدی این طرح را نیز در زمان‌بندی پیش‌بینی شده اجرا کند، امکان تمدید مرحله اول طرح یاری بیش از ۲۷ اردیبهشت ماه وجود ندارد.

شعبانی افزود: بازنشستگانی که تا امروز موفق به استفاده از اعتبار تسهیلات یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی نشده اند حداکثر تا ۲۷ اردیبهشت ماه ۹۹ امکان بهره مندی از این تسهیلات را خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: ۹۰ درصد بازنشستگان مشمول همسان سازی شدند

معاون توسعه و مدیریت منابع صندوق بازنشستگی کشوری همچنین گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، دوره جدید طرح یاری از اول شهریور ماه ۹۹ اجرایی خواهد شد.

شعبانی تاکید کرد: با توجه به تغییرات زمانی و تمدید طرح تا ۲۷ اردیبهشت ماه، مقرر شده است تا اعتبار مصرفی در ۴ قسط و به ترتیب از حقوق ماه‌های اردیبهشت، خرداد، تیر و مرداد بازنشستگان کسر شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صندوق بازنشستگی کشوری ویروس کرونا حقوق بازنشستگان تا ۲۷ اردیبهشت ماه صندوق بازنشستگی طرح یاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۷۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل صندوق‌های اخذ رأی الکترونیکی به حوزه انتخابیه قائم شهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌فرماندار قائم شهر در نشست آموزشی نمایندگان فرماندار، ناظران و کاربران مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی این حوزه انتخابیه گفت: حوزه انتخابیه قائم شهرجزو هشت حوزه انتخابیه کشور است که مرحله دوم انتخابات مجلس آن به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود.

مولایی افزود: دوره‌های آموزشی کاربران و متعاقبا رای دهندگان در محلات مختلف از برنامه‌های توجیهی این دوره برای آشنایی و شناخت بیشتر مردم با انتخابات الکترونیکی است که توسط اساتید و کارشناسان انجام می‌شود.

مدیرکل فن آوری استانداری مازندران هم تسهیل در أخذ رأی و عدم دخالت دیگران در رأی دادن افراد به خاطر نمایش تصویر نامزد‌های مورد نظر و سهولت در امر انتخابات و شمارس و جمع بندی آرای اخذ شده در چند دقیقه و درکوتاهترین زمان با دقت بالا را از ویژگی‌ها و تفاوت‌های مهم انتخابات الکترونیکی نسبت به انتخابات غیر الکترونیک برشمرد.

شهابیان افزود: در مرحله دوم انتخابات، واجدان شرایط رای این حوزه انتخابیه که در دوره نخست انتخابات رای دادند و نیز افرادی که در دوره قبل موفق به شرکت در انتخابات نشدند، می‌توانند در انتخابات ۲۱ اردیبهشت شرکت کنند و به کاندیدا‌های مورد نظر خود رأی دهند.

در حوزه انتخابیه قائم‌شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ ۴۱۸شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده که با تامین امکانات و تجهیزات مورد نیاز الکترونیکی در انتخابات ۲۱ اردیبهشت با آرای الکترونیکی مردم از بین چهار کاندیدای این حوزه دو نفر با کسب اکثریت آرا به عنوان نمایندگان این حوزه راهی مجلس دوازدهم شورای اسلامی خواهند شد.

دیگر خبرها

  • تحویل صندوق‌های اخذ رأی الکترونیکی به حوزه انتخابیه قائم شهر
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها
  • صادرات بیش از ۵ میلیون دلار کالا از تعاونی‌های شهرستان کاشان
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها در راستای تحقق رشد تولید
  • تمدید نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری
  • انتقاد از واریز نشدن افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳ محقق می‌شود؟
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳محقق می‌شود؟