Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: شهرهای این استان در زمینه بیماری ناشی از ویروس کرونا هنوز به وضعیت سفید نرسیده‌اند، به همین دلیل مساجد بازگشایی نمی‌شوند و نمازجمعه نیز اقامه نمی‌گردد.

به گزارش برنا از اراک ، بهروز اکرمی در نشست قرارگاه پدافند زیستی استان مرکزی در اراک افزود:  اگر تا هفته آینده هر کدام از شهرهای استان مرکزی به وضعیت سفید برسد، اطلاع رسانی‌های لازم صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: وضعیت سفید زمانی است که به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت یک مورد ویروس کرونا وجود داشته باشد.

اکرمی تصریح کرد: استان مرکزی کارنامه خوبی در زمینه مقابله با شیوع ویروس کرونا داشته و با شرایط فعلی دیگر نیازی به نقاهتگاه پنجم مرداد اراک برای قرنطینه بیماران کرونایی نیست.

وی گفت: امید است به زودی و در سایه تعامل و همکاری همگانی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، ویروس کرونا در کشور و استان مرکزی مهار شود.

اکرمی اظهار داشت: اصناف، بازاریان و پاساژها با شرط رعایت اصول بهداشتی بازگشایی شده‌اند و گشت‌های ویژه اتاق اصناف و دانشگاه علوم پزشکی به صورت شبانه روزی فعالیت این قشر را زیر نظر دارند و در صورت مشاهده هر گونه بی توجهی به پروتکل های بهداشتی، اصناف متخلف مهر و موم می‌شوند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا اراک استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۷۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله شکری ظهر امروز شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: با توجه به اینکه موارد تخلف مشاهده شده در فروشگاه زنجیره‌ای آبادان، مصداق بارز تهدید علیه سلامت عمومی بوده و برخورد با آن با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

سرپرست مرکز بهداشت آبادان گفت: در این بازدید فروشگاه یادشده به علت رعایت نشدن موازین بهداشتی پلمب شد.

وی نسبت به برخورد قانونی و بدون اغماض با افرادی که سلامت مردم را به خطر بیندازند تاکید و بیان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی، به صورت ۲۴ ساعته می‌توانند با سامانه ۱۹۰ تماس گیرند یا اینکه به صورت حضوری به مرکز بهداشت مراجعه کنند.

کد خبر 6089919

دیگر خبرها

  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • بیش از ۱۳ هزار کارگر ساختمانی در مرکزی تحت پوشش بیمه هستند
  • استان مرکزی دارای بیکاری پنهان است
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • راه اندازی پایگاه هوشمند سرای بازی کودک در مساجد
  • یک میلیون و ۹۰۰ هزار نوبت سر دام در اراک ایمن سازی سازی شد
  • روند ثبت جهانی قلعه فلک‌الافلاک باید تا مرداد نهایی شود
  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • چگونگی خدمات‌دهی به بیماران در زمان قطع سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک بیمه سلامت