Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@09:29:53 GMT

تغییر ساعت کاری برخی صنوف در استان

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۲۷۶۰۱

تغییر ساعت کاری برخی صنوف در استان

بامصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا ساعت فعالیت پاساژ‌ها و بازار‌های سرپوشیده ازساعت ۱۸ به ساعت ۲۰ افزایش یافت.

به گزارش برنا از مرکز ایلام؛ در نشست روزیکشنبه ستاد استانی مقابله با کرونا مقرر شد؛ درمناطق روستایی که تعداد دانش آموزان کم باشد وامکانات اینترنت دردسترس نیست بانظارت دانشگاه علوم پزشکی و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی کلاس‌ها بصورت حضوری برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این نشست همچنین با تقدیر از دانشگاه علوم پزشکی استان بخاطر غربالگری ۹۸ درصدی مردم و آغازطرح ویژه غربالگری موضوعاتی، چون تقویت پهنای باند اینترنت درنقاط مختلف استان ،ضرورت همکاری صداوسیما، مخابرات و آموزش وپرورش برای تدریس و یادگیری، ایجاد سامانه ثبت کمک ها‌ی مومنانه و ممنوع بودن اخراج کارگران و نیرو‌های شرکتی وقراردادی در دستگاه‌های دولتی وبخش خصوصی مطرح شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در این نشست با بیان اینکه چهار هزار نفر از مردم استان در پویش امید و همدلی شکرت کرده اند افزود: ستاد اجرایی فرماند حضور امام (ره) 17 هزار سبد غذایی به نیازمندان استان اختصاص داده که بزودی وارد استان می شود.   

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۷۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان

به گزارش خبرگزاری مهر، سی و هفتمین نشست ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه در دادگستری استان و دومین نشست این ستاد در سال ۱۴۰۳ با حضور اعضا برگزار شد.

حجت الاسلام‌والمسلمین اسداله جعفری رئیس کل دادگستری استان اصفهان در این نشست با اشاره به ظرفیت‌های دستگاه قضائی در حمایت از امر تولید و پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: با بررسی‌های صورت گرفته در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان مشخص شده است که بخشی از مشکلات و موانع در مسیر سرمایه‌گذاری و مشارکت مردم در بخش‌هایی چون صنعت، گردشگری، کشاورزی و … قابل شناسایی است و امکان برنامه‌ریزی برای رفع آن وجود دارد.

وی افزود: چنانچه فردی سرمایه‌گذار به علت وجود موانع در سرمایه‌گذاری یا تولید، متحمل ضرر و زیان شود این موضوع بازتاب نامناسبی خواهد داشت و مانع از ورود افراد دیگری در عرصه تولید و اقتصاد خواهد شد و تلاش اعضای ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری اصفهان از این پس این موضوع را به طور مستمر در دستور کار خود خواهند داشت.

رئیس دستگاه قضائی استان اصفهان در ادامه از رسیدگی به مشکلات عرصه تولید و اقتصاد در این ستاد به صورت مسأله‌محور خبر داد و تصریح کرد: پیش از این در بیشتر مواقع، رفع مشکلات واحدهای تولیدی و فعالین اقتصادی در ستاد اقتصاد مقاومتی به شکل موردی و مصداقی انجام می‌پذیرفت اما مصوبه جدید اعضای ستاد بدین نحو است که مشکلات و موانع به صورت مسأله محور بررسی شود چرا که با برطرف شدن یک مانع به صورت ریشه‌ای و کامل، ممکن است مشکلات چندین واحد تولیدی در این خصوص، همزمان برطرف شود.

کد خبر 6090970

دیگر خبرها

  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل تغییر کرد
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • کارگران هم مشمول «کاهش ساعت کاری» می‌شوند؟
  • مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • برگزاری بیش از ۷۰۰ برنامه کشوری در دهه کرامت
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳