Web Analytics Made Easy - Statcounter

گیلان- استاندار گیلان رشد ۶۰ درصدی صادرات غیرنفتی از گمرک آستارا به لحاظ وزنی و ۸۱ درصدی از نظر ارزش کالاها در اسفندماه سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل در سطح ملی اثرگذار خواند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛  ارسلان زارع در جلسه شورای معاونین استانداری که فرماندار شهرستان آستارا نیز از طریق ویدئو کنفرانس حضور داشت ، با بیان این مطلب و اشاره به فعالیت‌های موثری که در پیشبرد پروژه‌های عمرانی و نیز رونق اقتصادی انجام شد؛ افزود: علیرغم شیوع ویروس کرونا در ایام پایانی سال، گمرک و بندر آستارا به خوبی فعال بودند و باید در جهت تداوم رشد صادرات غیرنفتی و تعامل با کشورهای همسایه به واسطه اهمیت بندر آستارا در سطح ملی، استانی و شهرستانی تلاشی مضاعف صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار گیلان بر لزوم تحرک بیشتر فعالیت‌ها در ثبت سمن‌های تخصصی در حوزه‌هایی همچون کشاورزی، محیط زیست در شهرستان آستارا تأکید و تصریح کرد: برگزاری نشست با تشکل‌های سیاسی و اجتماعی در مناسبت‌های مختلف می‌تواند نقش‌آفرینی آنان در امیدافزایی و نشاط آفرینی اقشار جامعه به ویژه در ایام پساکرونا را به دنبال داشته باشد.

دکتر زارع با اشاره به شناسایی مطلوب اقشار آسیب دیده ناشی از کرونا در سطح آستارا اظهار داشت: جمع آوری بیش از یک میلیارد تومان کمک خیران در این خصوص نیز اقدامی موثر در عرصه خدمت رسانی به اقشار آسیب پذیر و نیز کمک به حوزه بهداشت و درمان بوده است.

وی همچنین به سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در بندر آستارا اشاره و بر ضرورت حمایت همه جانبه در جهت تداوم این مسیر با جدیت تأکید کرد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استاندار گیلان گمرک فرماندار آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۷۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۴۷ درصدی ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین‌ماه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گمرک ایران، این میزان ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۷ درصد افزایش نشان می‌دهد. بیشترین میزان ترانزیت خارجی در مدت یاد شده از مبدا گمرکات پرویزخان در استان کرمانشاه، شهید رجایی و باشماق در استان کردستان انجام گرفته است.

همچنین، در فروردین ماه سال جاری، ۴۸۶ هزار تن کالا از مبدا گمرک پرویزخان، ۳۷۷ هزار تن از مبدا گمرک شهید رجایی و ۲۰۳ هزار تن از مبدا گمرک باشماق ترانزیت شده است.

کد خبر 6095619

دیگر خبرها

  • رشد ۴۷ درصدی ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین‌ ماه
  • رشد ۴۷ درصدی ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین‌ماه
  • ۱۰۰۰ کانتینر کالای بدون هویت در بندر شهید رجایی شناسایی شد
  • رسیدگی رئیس قوه قضائیه به وضعیت ماشین آلات دپو شده در گمرک
  • دستگاه‌های مسوول در بندر شهید رجایی باید به وحدت رویه برسند
  • سهم ۲۴ درصدی مرکبات و کیوی در تولید ناخالص مازندران
  • رشد صادرات و ترانزیت آستارا؛ مرز مهم اقتصادی کشور
  • اعلام محدودیت ترافیکی در ۲ محور گیلان
  • اعلام محدودیت ترافیکی در محورهای قدیم گیلان
  • نیاز چین به کالاهای کشاورزی و نفتی/ چینی‌ها به دنبال کالای باکیفیت هستند