Web Analytics Made Easy - Statcounter

امانگلدی ضمیر گفت: در راستای مرتفع کردن مشکلات مردم روستای آق امام مراوه تپه، با دستور استاندار گلستان، این مهم در اولویت کاری دستگاه اجرایی قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، در ماههای اخیر و در دو مرحله رانش زمین در روستای آق امام مراوه تپه، باعث تخریب ۶۴ منزل مسکونی در این روستا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبر نگار ما پیگیر آخرین اقدامات انجام شده برای مردم این روستا شد و امانگلدی ضمیر فرماندار این شهرستان در این خصوص،گفت: برای هر منزل مسکونی به دستور استاندار گلستان مبلغ ۳ میلیون تومان پرداخت خواهد شد.

وی افزود: روز گذشته نیز با حضور امیر محمد غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان برای هماهنگی اقدامات اجرایی مرتبط با رانش زمین در روستای آق امام بخش گلیداغ مراوه تپه برحسب دستورات و تصمیمات استاندار استان گلستان در بازدید میدانی و دیدار مردمی روز ۱۱ اردیبهشت ۹۹ از منطقه آسیب دیده رانش زمین، با حضور مدیران کل  ذیربط ( دفتر فنی استانداری، مدیریت بحران، آب منطقه ای، بنیاد مسکن، مشاور علمی پروژه، راهداری حمل ونقل جاده ای، مسکن و شهرسازی)در دفتر معاونت عمرانی استانداری برگزار شد.

فرماندار مراوه تپه تصریح کرد: براین اساس، قرار شد تا بنیاد مسکن با فوریت نتیجه مطالعه ژئوتکنیک عرصه پیشنهادی برای احداث واحدهای مسکونی تخریب شده رانش آق امام به تعداد  ۶۵ واحد مسکونی را در  فاز اول انجام و  برای تصمیم‌گیری نهایی به جلسه قرارگاه بازسازی و نوسازی روز سه شنبه ۱۶ اردیبهشت ارائه دهد.

ضمیر گفت: همچنین یکی دیگر از خروجی های این جلسه این بود که مطالعه پروژه تثبیت عرصه رانش روستای آق امام توسط مشاوره بنیاد مسکن  انجام و جهت تصویب و تامین اعتبار در جلسه قرارگاه روز سه شنبه ۱۶ اردیبهشت ارائه شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: روستای آق امام مراوه تپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۸۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها در گره‌گشایی از مردم پیشتاز باشند

امام جمعه شهرستان خوی گفت: در گره‌گشایی مردم و کاهش مشکلات جامعه پیشتاز باشید و در تصمیماتتان الگویتان امام علی(ع) باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام حجت قاسم‌خانی، امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در گرامیداشت روز ملی شوراهای اسلامی شهر و روستا خطاب به اعضای شوراها اظهار کرد: منتخبان مردم در مدیریت شهری و روستاها باید امانت‌دار مردم و بیت‌المال باشند.

وی افزود: مسئولیت خطیری که بر عهده دارید، در راستای حل مشکلات مردم و جامعه به‌کارگیری کنید.

امام جمعه شهرستان خوی گفت: اعضا شوراهای شهر باید به فکر شهروندان بوده باشند و از هرگونه فعالیت در راستای مطامع شخصی بپرهیزند.

قاسم‌خانی خطاب به شوراها ادامه داد: در گره‌گشایی از مردم و کاهش مشکلات جامعه پیشتاز باشید و در تصمیماتتان الگویتان امام علی (ع) باشد.

کد خبر 748412

دیگر خبرها

  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است
  • تعاملات مدیران دستگاه‌های اجرایی با اعضای شوراها افزایش یابد
  • تعامل دستگاه‌های اجرایی با شوراها افزایش یابد
  • دستگاه‌های نظارتی مشکلات شرکت پیش فروش خودرو را هشدار می‌دادند
  • مشکلات ۴۱۲ نقطه حادثه خیز پرتصادف مرتفع شد/ پیش‌بینی ۴ میلیون زائر برای اربعین امسال
  • شوراها در گره‌گشایی از مردم پیشتاز باشند
  • پیشگیری از حریق در مراتع ایلام اولویت کار دستگاه‌های اجرایی باشد
  • مسوولان دستگاه قضا به مشکلات کارگری شهرستان البرز ورود کنند
  • لزوم ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان