Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام مصطفی ذوالفقاری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: جمع‌آوری کمک‌های مردمی، شناسایی محرومان در سطح محلات و توزیع کمک‌ها مهمترین اقدامات کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در این رزمایش است.
وی ادامه داد: اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی افراد خیر و نیازمند را شناسایی و کمک‌های جذب شده از سوی آنان را با حفظ کرامت انسانی بین نیازمندان توزیع می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی بیان کرد: تا کنون بیش از یک‌هزار خیر از سوی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی شناسایی و بیش از ۱۰ هزار بسته معیشتی از سوی این کانون‌ها تهیه و بین نیازمندان توزیع شده است.

حجت‌الاسلام ذوالفقاری با اشاره به اجرای طرح راهکار (رزمایش ایمان، همدلی، کار، ایثار رمضان) در کانون‌های مساجد استان مرکزی، خاطرنشان کرد: افراد می‌توانند با ارسال  فیلم و عکس از فعالیت‌های صورت گرفته، از طریق بارگذاری در صفحه اختصاصی کانون در سامانه بچه‌های مسجد bachehayemasjed.ir در این پویش شرکت کنند.

حدود ۶۰۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد در نقاط مختلف شهری و روستایی استان مرکزی فعالیت‌ می‌کنند.

بر اساس آمار موجود ۷۸ درصد از مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در  استان مرکزی با تلاش کادر بهداشت و درمان بهبود یافته‌اند و ۹۳ درصد از جمعیت یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفری این استان معادل یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر تاکنون کرونا غربالگری شده‌اند.

استان مرکزی یک میلیون و ۴۴۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲ شهرستان دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا استان مرکزی کمک های مردمی کانون فرهنگی هنری مساجد پروندهٔ خبری رفتار مومنانه و همدلانه ایرانیان در روزگار کرونا کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا استان مرکزی کمک های مردمی کانون فرهنگی هنری مساجد ویروس کرونا استان مرکزی کمک های مردمی کانون فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مساجد استان مرکزی کانون ها کمک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۸۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه‌های دهه کرامت بویین میاندشت با مشارکت مردم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛رضاعلی معصومی فرماندار بویین میاندشت در جلسه ستاد برگزاری دهه کرامت ضمن تاکید به مشارکت همه دستگاه‌ها اداری واجرایی در اجرای برنامه‌های دهه کرامت گفت:با توجه به مطالبه مردمی و همچنین برنامه‌ریزی کانون خدمت رضوی، برنامه‌ها باید مردم محورباشند و به صورت جامع و فراگیر باشد در تمام شهرستان اعم از شهرها، روستا‌ها و مدارس اجرا شوند.
مرتضی احمدی دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان هم با تبیین عناوین برنامه‌های دهه کرامت گفت: در دهه کرامت امسال بیش از ۳۰ عنوان برنامه از جمله حضور کاروان زیر سایه خورشید، جشن بزرگ میلاد امام رضا (ع)، تجلیل از ورزشکاران و مدال آوران شهرستان، اجرای سرود خیابانی و پاتوقی، شب شعر، میز خدمت سلامت، تجلیل از مزدوجین دهه کرامت، تجلیل از متولدین دهه کرامت، تجلیل از مادران با ۵ فرزندوگردهمایی رویش سبز می‌باشد.

دیگر خبرها

  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • اجرای بیش از هزار برنامه در دهه کرامت اصفهان
  • اسامی ۱۶ گروه برگزیده دومین جشنواره ملی سرود کانون اعلام شد
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • مشارکت کره جنوبی در رزمایش سایبری آمریکا
  • چرا دختران و پسران با مسجد قهر کردند؟/ تاثیر اجرای تئاتر در مساجد
  • اجرای برنامه‌های دهه کرامت بویین میاندشت با مشارکت مردم