Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی مرندی گفت: در طول بازی بسیار پیش می‌آید که به عنوان بازیکن اصلی در زمین حضور داشته باشم؛ اما از مربی تیم می‌خواهم بازیکن ذخیره را وارد بازی کند اینکار از نظر من نوعی مواسات در زمین بازی محسوب می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی مرندی در گفت‌وگو با  صبح‌قزوین؛ با اشاره به فعالیت ورزشی خود در رشته والیبال اظهار کرد: به لطف خدا و نگاه امام حسین(ع) چند سالی است که به عنوان عضو تیم ملی والیبال کشور مشغول فعالیت هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به خاطر دارم چند سال پیش یکی از دوستانم کتاب "دا" را به من هدیه کرد. محتوایات این کتاب مملو از ایثار و ازخودگذشتگی بود، در قسمتی از کتاب شخصیت داستان زمانی که به منطقه‌ی بمباران رسید و شاهد شهادت پدر خود بود بجای گریه، از جا بلند شد و به سایر مجروحین کمک کرد.

لیبروی تیم ملی والیبال مردان ایران اذعان کرد: کمک شخصیت داستان به مجروحین مملو از ایثار و از خودگذشتگی بود؛ زیرا زمانی که می‌توانست در سوگ پدر خود گریه کند از جا بلند شد و برای کمک به مجروحین حاضر شد تا بتواند جان افراد زنده را نجات دهد.

وی گفت: تصمیم شخصیت داستان نمونه‌ی بارز ایثار، از خودگذشتگی و مواسات بود که مرا تحت تاثیر قرار داد و متوجه شدم از خودگذشتگی همیشه در قالب مادیات و ارزش‌های ریالی نیست.

این والیبالیست ابراز کرد: در طول زندگی خود همیشه سعی کردم تجربیات و اطلاعات خود را در اختیار دیگران قرار دهم و در حد توان بتوانم به دیگران کمک کنم در همین راستا در صفحات شخصی خود قسمتی را برای پرسش و پاسخ اختصاص دادم تا با اینکار بتوانم به راحتی تجربیات خود را با دیگران به اشتراک بگذارم.

عضو تیم ملی والیبال ایران با اشاره به انجام مواسات در زمین بازی عنوان کرد: در طول بازی بسیار پیش می‌آید که به عنوان بازیکن اصلی در زمین حضور داشته باشم؛ اما از مربی تیم می‌خواهم بازیکن ذخیره را وارد بازی کند و با این کار سعی می‌کنم به او فرصت آموزش، یادگیری و رشد بدهم و اینکار از نظر من نوعی مواسات در زمین بازی محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: بیشتر مردم معتقدند که ما باید یازده ماه از سال خود را آماده کنیم تا در ماه مبارک رمضان به خدا برسیم؛ اما تصور من چیزی دیگری ‌است و معتقدم باید یک ماه از ماه مبارک را به آمادگی و پرورش خود بپردازیم تا بتوانیم یازده ماه از سال به خدا برسیم.

این ورزشکار قزوینی درباره‌ی رزمایش مواسات و کمک‌ مومنانه بیان کرد: کمک به افراد نیازمند تنها در ماه مبارک رمضان خلاصه نمی‌شود، بلکه فرد نیازمند در طول سال نیز به همراهی و کمک نیاز دارد و چه خوب است که ما در همه طول سال به نیازمندان کمک کنیم و با این کار دنیای زیبایی را رقم بزنیم.

وی گفت: اگر بخواهم مواسات را معنا کنم؛ می‌توانم از امام حسین (ع) یاد کنم چرا که ایشان از همه چیز خود گذشتند.

لیبروی تیم ملی والیبال مردان ایران در پایان بیان کرد: امام حسین(ع) را می‌توان مظهر ایثار دانست و من به صراحت می‌توانم بگویم که هرچیزی که در زندگی دارم از لطف و برکت ایشان دارم کاش همه‌ی ما بتوانیم مانند امام حسین(ع) مظهر ایثار و از خودگذشتگی باشیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: تیم ملی والیبال زمین بازی امام حسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۸۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاقی تلخ برای والیبال ایران

از المپیک توکیو به این سو ژاپنی‌ها خودشان را به عنوان قدرت اول والیبال آسیا معرفی کردند، اما والیبال ایران همچنان جایگاه ویژه‌ای در قاره کهن و حتی دنیا دارد و با وجود اینکه دوران افول خود را طی می‌کند با این حال بسیاری از والیبالیست‌های کشورمان در لیگ‌های خارجی توپ می‌زنند. این حضور آن‌ها در لیگ‌های خارجی و به خصوص لیگ‌های معتبر اروپایی می‌تواند آورده‌های زیادی برای والیبال ایران به همراه داشته باشد، اما نباید بازیکن به هر شکل ممکن به دنبال لژیونر شدن باشد.

طبق آخرین خبر‌های دریافتی ۲۵ بازیکن والیبال ایران که در بین آن‌ها بازیکنان اسم و رسم‌داری هم حضور دارند جهت دادن تست فنی و بازی در لیگ کره جنوبی ثبت‌نام کردند. این اتفاق تلخ در شرایطی رخ داده که لیگ کره جنوبی به لحاظ فنی حتی در آسیا هم جایگاه قابل توجهی ندارد. بدتر اینکه تیم‌های کره‌ای تنها می‌توانند در مجموع ۷ بازیکن آسیایی جذب کنند؛ یعنی اینکه حتی اگر همه آن ۷ سهمیه آسیایی را بازیکنان ایرانی تشکیل دهند باز هم ۱۸ بازیکن کشورمان در تست فنی لیگ کره مردود خواهند شد.

شاید اگر از سال‌های گذشته لیگ برتر والیبال ایران به سمت حرفه‌ای شدن پیش می‌رفت نه تنها بازیکنی به دنبال بازی در لیگ‌های درجه چندم آسیایی نبود شاهد حضور بازیکنان نامی والیبال دنیا در لیگ ایران هم بودیم؛ لیگی که به لحاظ ساختاری و برنامه‌ریزی در حد محلات است و هر سال بر معضلات و مشکلات آن افزوده می‌شود.

میلاد تقوی در گفت‌وگویی که داشت عنوان کرد در حال بررسی شرایط ایجاد ساختار جداگانه سازمان لیگ است. اینکه چنین برنامه‌ای تا چه حد عملیاتی شود مشخص نیست، اما می‌توان امیدوار بود نگاهی جدی به لیگ برتر شود تا برخی اتفاقات ناخوشایند همچون تست دادن بازیکنان نامی والیبال ایران برای بازی در لیگ‌های خارجی نباشیم.

دیگر خبرها

  • به بهانه روز معلم + فیلم
  • سومین یادواره ۳۵۷ شهید گتوند برگزار گردید
  • شوراهای تنگستان باید مظهر وحدت و همدلی باشند
  • اتفاقی تلخ برای والیبال ایران
  • حرکت کاروان میقات
  • جهش تولید با فعالیت کارگران معنا و مفهوم می‌یابد
  • ظهور شاه‌کلید قفل‌های دیجیتال/ رایانه‌های کوانتومی رمزگذاری را بی‌معنا می‌کنند
  • چگینی: حیف که بازی بدون تماشاگر است
  •  کارگران، ستون‌های استوار نظام و مظهر خلاقیت و تلاش بی‌وقفه
  • جباری:شرایط سپاهان کار پرسپولیس را سخت می‌کند/ اصلا انتقادی به اوسمار ندارم