Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کرملین توضیح داد که در روسیه، اداره امور کشور مکانیزمی بسیار پیچیده‌ای دارد و به همین دلیل بسیاری از مسائل و مشکلات را نمی توان بدون مشارکت مستقیم رئیس جمهور حل و فصل کرد. ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱ بین الملل اروپا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «تاس»، "دمیتری پسکوف" سخنگوی سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه شب گذشته در مصاحبه با برنامه تلویزیونی «مسکو.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرملین. پوتین» از شبکه اول تلویزیون روسیه، مداخله شخصس ولادیمیر پوتین در حل و فصل بسیاری از مشکلات را به خاطر "ساز و کار پیچیده" اداره امور در این کشور توضیح داد.

سخنگوی کرملین گفت: «در روسیه ، اداره امور کشور مکانیزمی بسیار پیچیده دارد و مجموعه‌ای گسترده از مسائل را نمی توان بدون مشارکت مستقیم رئیس جمهور حل و فصل کرد.»

به گفته وی ، روابط متقابل بین مرکز فدرال ، وزارت‌خانه‌های مختلف ، مسائل مربوط به بودجه و بسیاری از مسائل دیگر- مباحثاتی هستند که بدون مشارکت شخص ولادیمیر پوتین قابل حل و فصل نخواهند بود.

پسکوف در پاسخ به این سئوال که "آیا پوتین از مسئولیت سنگین خود خسته نشده است؟" گفت: «ولادیمیر پوتین زمانی که نامزدی خود برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد، با حمایت قاطع از سوی مردم روسیه روبرو شد  و دقیقاً این حمایت مردمی، صندوق تامین مستقیم انرژی ریاست جمهوری وی است.»

سخنگوی کرملین همچنین با یادآوری این نکته که ولادیمیر پوتین نیز مانند بقیه شهروندان روس، مجبور است تا مدت زمانی را تحت شرایط خاص و محدودیت‌های ضروری به دلیل شیوع ویروس کرونا زندگی و کار کند، افزود: «البته بدیهی است که اقدامات احتیاطی برای جلوگیری از گسترش این بیماری یک شبه قابل رفع نیستند و باید بطور مرحله به مرحله و با توجه به ضعیت کشورمورد تصمیم گیری قرار بگیرند.»  

کرملین: روسیه هرگز مسئله کاهش تحریم‌ها را مطرح نمی‌کندکرملین: اولویت کنونی برای پوتین مبارزه با کرونا استکرملین: روسیه خود را برای دوره کاهش قیمت نفت ایمن کرده است

انتهای پیام/

 

R1445/P/S8,89/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا اخبار "روسیه" ولادیمیر پوتین

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا اخبار روسیه ولادیمیر پوتین ویروس کرونا اخبار روسیه ولادیمیر پوتین ولادیمیر پوتین حل و فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۸۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنژ پوستکوعلو: باید برخی از بازیکنان تاتنهام را بفروشیم

سرمربی تاتنهام باور دارد که تیمش به بازسازی نیاز دارد و در این مسیر باید تصمیمات سختی اتخاذ کند. 

طرفداری | آنژ پوستکوعلو، سرمربی تاتنهام به بازیکنانش گفت که تغییرات بیشتری در راه است. تیم تاتنهام در طول اولین فصل حضور پوستکوعلو نشانه‌های زیادی از پیشرفت را نشان داده بود تا اینکه با سه شکست متوالی، روند پیشرفت آنها متوقف شد.

شکست مقابل چلسی در یکی از دربی های لندن، برخی از کمبودهای موجود در ترکیب فعلی تاتنهام را برجسته کرد، تیمی که عمدتا توسط سرمربیان عملگرا مانند ژوزه مورینیو، نونو اسپریتو سانتوس و آنتونیو کونته ساخته شده است، اما اکنون از آنها خواسته می شود تا سبک بازی هجومی‌تری را ارائه دهند.

پوستکوعلو قبلاًتعدادی از بازیکنان را کنار گذاشته است، هوگو لوریس و اریک دایر در ژانویه جدا شدند، در حالی که ویكاریو، میکی فن ده فن، جیمز مدیسون و برنان جانسون در این فصل به خدمت گرفته شدند. با این حال، تغییرات بیشتری در تابستان رخ خواهد داد و تاتنهام آماده است تا به پیشنهادات برای هویبیرگ، لوسلسو و برایان خیل گوش دهد. به گزارش گاردین، پوستکوعلو در کنفرانس مطبوعاتی خودش گفت: 

ما به تغییر نیاز داریم. تغییر باید رخ دهد. حالا که به یک جهت کاملا متفاوت نسبت به قبل حرکت می کنیم، انتظار نداشته باشید که همان افراد در آن مسیر هم همراه ما باشند. این اتفاق نخواهد افتاد. ما دو پنجره نقل و انتقالاتی را پشت سر گذاشته‌ایم و چند بازیکن هم پرورش داده ایم، اما وقتی می‌گویم هنوز راه زیادی در پیش داریم، منظور همین است. ما هنوز نمی توانیم به هدفمان برسیم، زیرا غیرممکن است که بگویید تغییر اساسی خواهید داشت و در عین حال انتظار داشته باشید که همه بازیکنان در این مسیر جدید همراه تیم باشند. 

آرسنال و لیورپول هم همین مسیر را طی کردند 

این به خاطر عدم تلاش نیست. قضیه از این قرار است که ما قرار است به شیوه خاصی بازی کنیم، به شیوه خاصی تمرین کنیم، طرز فکر خاصی داشته باشیم و این برای همه مناسب نیست. به همین ترتیب، چه لیورپول یا آرسنال را در نظر بگیرید، اگر به ابتدای مسیر آنها نگاه کنید، می بینید که ترکیب آنها کاملا تغییر کرده است، ترکیبی که دیگر قابل شناسایی نیست و دچار تغییرات اساسی شده است. 

 باید خروجی داشته باشیم

تا به حال تصمیمات سختی گرفته ایم و اجازه دادیم برخی بازیکنان با تجربه جدا شوند. برخی از این تصمیمات چندان هم سخت نیستند، زیرا چه بازیکن باشد چه یکی از اعضای کادر، خودشان متوجه می‌شوند. من باید این تیم را دستخوش تغییر کنم، مجبورم این کار را انجام دهم، زیرا باید تیمی بسازم که فکر می کنم می تواند با سبک بازی ما بازی کند. برای اینکه این اتفاق بیفتد، باید خروجی هایی داشته باشیم. 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • آمریکا: در کوتاه‌مدت انتظار پیشرفت اوکراین در جبهه جنگ را نداریم
  • بورل: همه اعضای اتحادیه اروپا روسیه را «تهدید» نمی‌دانند
  • امیرعبداللهیان: با اتخاذ موضع هماهنگ کشورهای اسلامی، حقوق ملت فلسطین محقق می‌شود
  • آنژ پوستکوعلو: باید برخی از بازیکنان تاتنهام را بفروشیم
  • باخ: کار من دخالت در سیاست نیست
  • اسرائیل: در پاسخ به تصمیم ترکیه اقدامات «مهم و عملی» اتخاذ کرده‌ایم
  • واقعاً روس ها درباره جنگ پوتین چه فکر می کنند؟/ سقوط مخاطبان تلویزیون دولتی در روسیه/ روس ها بیشتر چه کلماتی را در گوگل جست و جو می کنند؟
  • تماس تلفنی پوتین و امامعلی رحمان
  • واکنش کرملین به اظهارات خطرناک کامرون در مورد حمله به روسیه با سلاح‌های انگلیسی
  • ژنرال آمریکایی: پوتین با تجربه‌ترین دولتمرد جهان است