Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، محمدحسین ریاحی اظهار داشت: از سوی اداره کل امور فرهنگی و ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استان یزد به عنوان یکی از استان های برتر کشور در حوزه ورزش کارگری در سال 98 شناخته شد.

وی ادامه داد: در سال گذشته استان یزد میزبانی مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کارگران کشور (آقایان) و همچنین میزبانی مسابقات کاراته کنترلی قهرمانی کارگران کشور (بانوان) را برعهده داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با بیان اینکه در سال گذشته کارگران استان توانستند مقام اول مسابقات کاراته قهرمانی کارگران جهان در اسپانیا را از آن خود کنند، خاطرنشان ساخت: کسب مقام سوم مسابقات جودو قهرمانی کارگران جهان در اسپانیا نیز از جمله افتخارات جهانی کسب شده در حوزه کارگری استان یزد است.

ریاحی با بیان اینکه در حوزه ورزش های همگانی نیز 17 مسابقه را برنامه ریزی و اجرا کردیم اضافه کرد: در سال گذشته، 42 مسابقه انتخابی استانی در رشته های مختلف ورزشی در بخش آقایان و بانوان در حوزه کارگری برگزار شده است.

رئیس هیئت اجرایی مجموعه های فرهنگی، ورزشی و رفاهی کارگران استان عنوان کرد: در رشته های مختلف ورزشی ورزشکاران اعزامی به مسابقات کشوری توانستند 6 مدال طلا، 8 مدال نقره و 34 مدال برنز را کسب کنند.

ریاحی خاطرنشان ساخت: در ورزش های انفرادی کارگران استان در سال گذشته توانستند 55 مدال در رنگ‌های مختلف را از آن خود کنند.

وی افزود: همچنین کارگران استان 2 مقام اول تیمی، یک مقام دوم تیمی و 3 مقام سوم تیمی در رشته های دوچرخه سواری، اسکواش و ... را به دست آوردند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: یزد ورزش کارگری قهرمانی کارگران کارگران استان سال گذشته استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۸۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران

مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا از پنجم اردیبهشت به میزبانی امارات آغاز شده و در دومین روز خود در حال پیگیری است.

تیم دوومیدانی ایران که با ۹ ورزشکار عازم این رقابت‌ها شده است، در دومین روز این مسابقات موفق شد به دومین مدال خود دست پیدا کند.

مهدی هفت‌چشمه در رقابت ماده پرتاب چکش با ثبت حد نصاب ۶۶.۶۴ متر در جایگاه دوم ایستاد و به مدال نقره دست پیدا کرد.

علی سروری دیگر نماینده ایران در این ماده نیز در جایگاه چهارم قرار گرفت و دستش از مدال کوتاه ماند.

پیش از این نازنین فاطمه عیدیان در ماده دوی ۴۰۰ متر مانع اولین مدال طلای تیم ایران در این مسابقات و همچنین اولین مدال طلا دختران دوومیدانی ایران در قهرمانی جوانان آسیا را به دست آورد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی پایه و آبی

دیگر خبرها

  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ اردیبهشت
  • مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • دختر کاراته کا قمی بر سکوی قهرمانی کشور قرار گرفت