Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@18:28:10 GMT

اعلام حضور ۵۰ درصد دانش آموزان فارس در شبکه شاد

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۲۸۵۲۶

اعلام حضور ۵۰ درصد دانش آموزان فارس در شبکه شاد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، فرهاد اسماعیلی مدیرکل آموزش و پرورش فارس با اشاره به اینکه امکان حضور ۸۵ درصدی دانش آموزان در این سامانه وجود دارد، گفت: در حال حاضر ۵۰ درصد دانش آموزان استان از همه پایه‌ها در سامانه شاد مشغول تحصیل هستند.

او، با اشاره به این که سامانه شاد، بستر مناسبی است که مطالب درسی با ارکان و ساختار مدرسه به صورت مجازی به دانش آموزان ارائه می‌شود بیان کرد: دانش آموزان مانند کلاس با همکلاسی‌ها و معلمشان ارتباط برقرار می‌کنند و تکالیف شان را انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیلی با بیان اینکه سرعت بارگذاری و تبادل اطلاعات تنها مشکل پیش روی این سامانه است، تصریح کرد: در صورتی که مشکلات اینترنت در نقاط کور رفع شود، سامانه شاد صدردصد قادر به پذیرش دانش آموزان استان است.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس ادامه داد: قابلیت این سامانه فقط برای زمان کرونا نیست و معلمان و دانش آموزان می‌توانند از ظرفیت این سامانه بعد از کرونا نیز استفاده کنند.

او، با تاکید بر اینکه بعضی از دانش‌آموزان ممکن است دسترسی به گوشی اندروید نداشته باشند، افزود: این دانش‌آموزان نیز می‌توانند در صورت دسترسی به رایانه از طریق وب‌ سایت شاد وارد سامانه شوند  و آموزش ببینند و از دروس و مطالب آموزشی که معلمان در ساعات کلاس تدریس می‌کنند، استفاده کنند.

اسماعیلی اضافه کرد: حدود ۹۰۰ هزار دانش آموز در فارس مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فرهنگیان اخبار دانش آموزی سامانه شاد وب سایت دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۸۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهانت مجدد به قرآن کریم در استکهلم

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، زن سوئدی و کشیش کلیسای «جید سندبرگ» دیروز (جمعه) در منطقه «اسکارهولمن» استکهلم پایتخت سوئد، یک نسخه از قرآن کریم را به آتش کشید.

در همین رابطه ده‌ها نفر از شهروندان سوئدی در اعتراض به سوزاندن قرآن کریم تجمع کرده و شعارهایی را بر ضد هتاکان و رد نژادپرستی و تنفر سردادند.

این زن سوئدی در حالی که نسخه‌ای قرآن کریم را می‌سوزاند، گفت: من در طول سال‌ها اسلامی شدن جامعه سوئد را دیده‌ام. شما می‌توانید ببینید که چگونه مسلمانان در همه صحنه‌ها از حافظان امنیت کرده تا کارگران نظافت و کارکنان حمل و نقل و در همه سطوح سیاسی حضور دارند.

وی افزود: من به عیسی مسیح ایمان دارم و مسیح و کتاب مقدس را راهنمای خودم می‌دانم. من معتقدم که آنچه باید بر سوئد و کشورهای شمال اروپا حاکم باشد، انجیل و مسیح است. اسلام و مساجد آن و هرچیزی که به آن نسبت داشته باشد در سوئد جایگاهی ندارد.

پیش از اهانت به قرآن کریم در روز جمعه، مدیر یکی از مدارس اسکارهولمن نامه‌ای را والدین دانش‌آموزان ارسال کرده و از آنها خواست که فرزندان خود را از تظاهرات دور نگه دارند. همین طور از حضور دانش‌آموزان در فضای باز ممانعت به عمل آمده و از فعالیت دانش‌آموزان به منظور جلوگیری از حضور آنها و کارمندان در تظاهرات کنسل شد.
 

دیگر خبرها

  • وزیر آموزش و پرورش: جذب ۲۰ درصد معلمان کشور در دولت سیزدهم
  • جذب ۲۰ درصد معلمان کشور در دولت سیزدهم
  • برپایی دوازدهمین دوره المپیاد «آماده دادرس» در فارس
  • طرح نوآورانه و متفاوت در یک مرکز آموزشی قم
  • صعود ایران با حضور ۴ گلستانی به فینال والیبال دانش آموزان جهان
  • استاندار فارس: باید به هنرستان‌ها توجه ویژه‌ای شود
  • مسابقات فوتسال دانش آموزان ابتدایی جنوب فارس
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی دندان پیشگیری می‌کند
  • اهانت مجدد به قرآن کریم در استکهلم
  • حضور ۱۹ شبکه خارجی در آیین روز خلیج‌فارس در بوشهر