Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@18:36:42 GMT

پسماند معضل دیرینه سرخ رود است

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۲۸۹۸۱

پسماند معضل دیرینه سرخ رود است

حمزه جعفرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر لزوم رفع و مدیریت قطعی مشکلات پسماند شهرستان را خواستار شد و ادامه داد: تراکم جمعیتی موجب عدم تأمین زمین مناسب دپوی زباله شده و این مهم نیاز به تصمیم قطعی استانی است.

جعفرزاده با اشاره به مشکلات اسفناک آب شرب در سطح شهرستان، آن را یکی از اصلی ترین مطالبات مردمی عنوان کرد و گفت: متأسفانه به دلایل گوناگون در تمام فصول سال مشکل آب شرب مکرراً موجبات نارضایتی عمومی را فراهم می‌آورد که تاکنون اقدام عاجل و قطعی برای رفع مشکلات صورت نپذیرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای اسلامی شهر سرخ رود در ادامه به خطرات ناشی از عدم تعریض مسیر سرخ رود به آمل، علیرغم بروز حوادث گوناگون که موجب خسارات جانی و مالی فراوانی به اهالی شده اشاره کرد و لزوم پیگیری ایمن سازی و چهاربانده کرده این محور شد.

جعفرزاده همچنین به عدم اتمام عملیات احداث کمربندی شمالی سرخ رود اشاره کرد و گفت: متأسفانه علیرغم پیگیری‌های مکرر اداره راه نسبت به اتمام عملیات احداث این کمربندی مبادرت نکرده و هیچ گونه همکاری با شهرداری به منظور تکمیل پروژه مذکور ندارد، چرا که درصورت هماهنگی این اداره کل، شهرداری با توجه به قرارگیری موقعیت کمربندی در طرح تفصیلی، می‌تواند نقش مؤثری در تکمیل این طرح و رفع نگرانی شهروندان را ایفا کند.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا رئیس شورای اسلامی شهر زباله زمین شهرداری سرخ سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی سرخ رود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۸۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرآشپز پخت تورم در ایران

سال‌ها است که تورم به عنوان یکی از معضلات اصلی اقتصاد ایران، مردم را رنج می‌دهد. در هر دوره انتخاباتی، مهار تورم به عنوان یکی از شعار‌های اصلی نامزد‌ها به گوش مردم می‌رسد. اما در عمل، گویی این وعده‌ها رنگ واقعیت به خود نمی‌بینند.

به گزارش اکوایران، یکی از ریشه‌های اصلی این معضل، ناترازی در نظام بانکی کشور است. تا زمانی که این ناترازی به طور کامل برطرف نشود، هرگونه تلاشی برای مهار تورم ناکام خواهد ماند. اما چرا با وجود آگاهی از این موضوع، تاکنون اقدام موثری برای حل این مشکل انجام نشده است؟

در قسمت دهم از مجموعه «فارکست بانکداری» به بررسی این موضوع می‌پردازیم. فرهاد نیلی، اقتصاددان و سید حمید پورمحمدی، معاون اقتصادی سازمان برنامه و بودجه، در این برنامه درباره ریشه‌های این معضل و راهکار‌های مدنظر بحث می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دو برابر شدن بودجه شهرداری شهرکرد
  • معضل بیرون گذاشتن زباله خارج از ساعات تعیین‌شده در قم
  • آسفالت فرسوده کمربندی یزد صدای رانندگان را درآورد + فیلم
  • بازیافت پسماند زباله توسط دانش‌بنیان‌ها و تبدیل به سوخت پاک
  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است
  • اتمام پروژه کمربندی دوم شهر، نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است
  • ساخت یک بزرگراه جدید در تهران
  • تخصیص ۱۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل کمربندی ایلخچی تبریز
  • سرآشپز پخت تورم در ایران
  • فیلم | گذر از ریل های دیرینه بُن کوه گرمسار