Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@10:12:34 GMT

دو سامانه آنلاین برگزاری مراسم شبهای قدر معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۲۹۲۰۰

دو سامانه آنلاین برگزاری مراسم شبهای قدر معرفی شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدجواد آذری جهرمی در اینستاگرام نوشت: فضای مجازی در ایام کرونا، نه تنها به عنوان زیربنای سلامت، اقتصاد، خدمات و آموزش بود، بلکه در تقارن ایام ماه مبارک رمضان و شیوع بیماری کرونا، به عنوان زیربنای برگزاری مراسم های مذهبی هم استفاده شده است.

وی ادامه داد: در سامانه محافل ( mahafel.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

live ) که بر بستر شبکه ملی اطلاعات برقرار شده، روزانه به طور متوسط ۲۰۰ مراسم مذهبی برگزار می شود و به طور متوسط نیز ۲۰ هزار نفر در آن شرکت می کنند.

وزیر ارتباطات افزود: امروز یک گروه دیگر از جوانان یک پلتفرم دیگر به نام هیئت آنلاین (heyatonline.ir ) راه اندازی کرده اند که امکانات خوبی را برای برگزاری هیئت های مذهبی فراهم آورده است.

جهرمی گفت: به نظرم این دو سامانه در شبهای قدر نقش مهمی ایفا خواهند کرد تا ما با استفاده از فضای مجازی و شبکه ملی اطلاعات، بتوانیم از مناجات با خدا بهره بگیریم.

به گفته وی، استفاده از این دو سامانه در شبهای قدر رایگان خواهد شد تا تسهیلات ویژه ای برای مردم فراهم شود.

وزیر ارتباطات افزود: خداقوت به تمام عزیزانی که با تمام وجود در مدت کوتاه، کار بزرگی انجام داده اند.

کد خبر 4916691 معصومه بخشی پور

منبع: مهر

کلیدواژه: شب های قدر فضای مجازی شبکه ملی اطلاعات محمد جواد آذری جهرمی ویروس کرونا ویروس کرونا معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شرکت دانش بنیان تحقیقات علمی نوآوری فناوری نانو واکسن کووید 19 موبایل اینترنت امنیت اطلاعات فناوری فضایی ماهواره تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۹۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منتخبان مسابقات ملی «سدید»‌ در لرستان معرفی شدند

ایسنا/لرستان منتخبان مرحله استانی مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»‌ در لرستان جهت راهیابی به مرحله کشوری این مسابقات معرفی شدند.

در مرحله استانی مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»‌ که امروز، هشتم اردیبهشت‌ماه به همت جهاددانشگاهی لرستان و به میزبانی دانشگاه لرستان در سالن اجتماعات شهید میربهرسی این دانشگاه برگزار شد، با رأی هیئت داوران متشکل از علی نوری، عضو هیئت علمی دانشگاه لرستان، احمد حاتمی، مدیر سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی واحد لرستان، مهدی امید، از اعضای هیئت علمی دانشگاه لرستان و قربان‌زاده، از اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی لرستان از بین ۵۳ نفر شرکت‌کننده در این مسابقه پنج نفر به عنوان منتخب جهت شرکت در مرحله کشوری انتخاب و دو نفر نیز شایسته تقدیر شناخته شدند.

بنا بر این گزارش، مریم معظمی‌گودرزی در بخش کتاب با عنوان «یادت باشد»‌ از دانشگاه لرستان، نگار رحیمی، در بخش کتاب با عنوان «کتابخانه نیمه شب»‌ از دانشگاه لرستان، نیلوفر فتاحی در بخش کتاب با عنوان «اثر مرکب»‌ از دانشگاه فرهنگیان، سینا ناجی در بخش کتاب با عنوان «کمدی الهی دانته»‌ از دانشگاه فرهنگیان و پریا وفایی‌سالاری در بخش کتاب با عنوان «کمی دیرتر»‌ از دانشگاه لرستان پنج منتخب این دوره از مسابقات بودند و محمد حاتمی‌نژاد و خجسته الوندیان نیز شایسته تقدیر شناخته شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • معرفی هیئت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • تفاهم نامه اجرای فیبرنوری بیرجند امضا شد
  • ۶۵ عضو هیئت علمی نمونه کشوری معرفی شدند/ حضور پررنگ معاونان وزیر علوم در بین استادان برتر!
  • وزیر صنایع کوچک و متوسط آفریقای مرکزی با وزیر خارجه دیدار کرد
  • اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم کن معرفی شدند
  • منتخبان مسابقات ملی «سدید»‌ در لرستان معرفی شدند
  • مسیر شفافیت از ارتباطات سامانه‌ای با حذف کاغذ می‌گذرد
  • فعالیت سامانه بارشی فعال در خوزستان از چهارشنبه
  • آغاز به کار سامانه جامع خرید تضمینی گندم
  • پیش بینی فعالیت سامانه بارشی و کاهش دما در خوزستان