Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که مطرح کردن نور و پیامبر و مقایسه معلم با انبیا مستلزم توجه جدی به حقوق و نیازهای این قشر فرهیخته است.

به گزارش ایسنا، قاسم میرزایی نیکو در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس، بیان کرد: سپاس و ستایش بر آستان خانواده درمانی کشور که نماد ایثارگری شهادت طلبانه جوانمردان رزم دیروز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپاس و ارادت مردان و زنانی که جاپای نور گذاشته اند و در هفته معلم و در رونق تولید اندیشه گامی تازه برداشته و می دارند.

وی در ادامه اظهار کرد: مطرح کردن نور و پیامبر و مقایسه معلم با انبیا مستلزم توجه جدی به حقوق و نیازهای این قشر فرهیخته است. ما به همه زمین و زمان در سال ۹۹ با روزهای کرونایی بدهکار هستیم. به این عزیزان تا کی بدهکار بمانیم؟

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس در تذکری به وزرای صمت، بهداشت، نیرو و راه و شهرسازی بیان کرد: به وعده ها و دستوراتی که باقی مانده است عمل کنید. از آقای نوبخت نیز درخواست ویژه برای پرداخت اعتبارات کمربندی دماوند دارم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش فرهنگيان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۹۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه از استان تهران جدا نخواهند شد

به گزارش جام جم آنلاین تهران،احمد وحیدی وزیر کشوربا بیان اینکه تشکیل استان‌های جدید در غرب و شرق تهران به عنوان یک برنامه کلی در دست بررسی است و پس از طی مراحل در دولت، باید توسط مجلس به تصویب برسد خاطرنشان کرد:

الحاق برخی شهرستان‌ها به استان‌های تهران شرقی و تهران غربی مشخص شده است اما برخی شهرستان‌ها هنوز قطعی نشده و در دست بررسی است. 
وی تاکید کرد:این امر صحت ندارد که بخش‌هایی از شهرستان ری به استان‌های شرقی و غربی ملحق خواهد شد وبر اساس طرح‌های کنونی، دماوند و فیروزکوه نیزاز استان تهران جدا نخواهند شد. 
وزیر کشوریادآور شد:موضوع تقسیم استان تهران به سه استان، مدتی است که مطرح شده که پس از تصویب این طرح توسط دولت و مجلس، در کنار استان تهران فعلی، استان تهران شرقی و استان تهران غربی جدید تشکیل خواهد شد.

دیگر خبرها

  • حقوق فرهنگیان ۳ ساله همسان سازی می شود
  • طلابی که اقدام به تشخیص نیازهای جامعه و حل مسئله می کنند حمایت می شوند
  • ورود دوباره مجلس به موضوع افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در سال جاری
  • معرفی و تجلیل از برترین‌های مسابقات قرآنی کارکنان و دانش‌آموزان با نیازهای ویژه استان سمنان
  • شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه از استان تهران جدا نخواهند شد
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • توجه به آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها کشور را سروسامان می‌دهد
  • خبر مهم از متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از زبان یک نماینده مجلس
  • برخی از فرهنگیان هدیه روز معلم دریافت نکردند