Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، ارسلان زارع، استاندار گیلان  امروز در نشست ستاد مقابله با کرونای گیلان با بیان اینکه وضعیت شیوع بیماری کرونا در استان در ۱۰ روز گذشته به ثبات رسیده است گفت: یکی از مهم‌ترین دلایل سیر نزولی بیماری کرونا در گیلان مشارکت و همراهی مردم است.

او با تاکید بر اینکه  رصد و پایش شیوع بیماری کرونا در شهرستان‌های گیلان با دقت و روزانه انجام و به موقع اطلاع رسانی شود، افزود:  این رصد‌ها روزانه است و نتایج آن به فرمانداران اطلاع رسانی می‌شود تا در این زمینه اقدامات مناسب انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار گیلان،  با بیان اینکه براساس اعلام ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا ۲ شهرستان سیاهکل و رضوانشهر سفید اعلام شده است ، گفت: اعلام وضعیت سفید به منزله شکست کرونا نسیت و مردم باید همچنان در این شهرستان‌ها دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

زارع افزود: هر گونه بی دقتی در کنترل کرونا منجر به برگشت به شرایط قبل خواهد شد و باید کاملا در این زمینه دقت و رعایت کنیم.

او در بخش دیگری از سخنان خود به بازگشایی برخی از اماکن مذهبی در شهرستان‌های سفید هم اشاره کرد و افزود: مراسم مذهبی در این مکان‌ها با رعایت فاصله گذاری اجتماعی انجام خواهد شد.

استاندار گیلان با بیان اینکه در ایام کرونا رسانه استانی خوب عمل کرد ، گفت: هم اکنون هم صدا و سیما می‌تواند با تولید برنامه‌هایی با محتوای صبر، آرامش و امید، تاب آوری جامعه را در ایام پسا کرونا افزایش دهد.

زارع به افزایش تولید اقلام بهداشتی در استان هم اشاره و تصریح کرد: در صورت فراهم بودن شرایط با درنظر گرفتن نیاز استان می‌توان این اقلام را به استان‌های دیگر صادرکرد.

 

انتهای پیام/م.ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندار گیلان ویروس کرونا بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۹۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان

مسلم مخفی با اشاره به توجه جدی دولت سیزدهم به ارتقای شاخص‌های بهداشتی و درمانی، گفت: در حوزه سلامت، بهداشت و درمان به مدد زحمات و تلاش‌های انجام شده نظام مقدس جمهوری اسلامی، وضعیت کشور در منطقه و حتی در جهان از لحاظ بسیاری از شاخص‌ها بسیار مطلوب است.

او گفت: وضعیت کشور در بحث ارتقاء امید به زندگی، کاهش چشمگیر بیماری‌های واگیردار، ساخت بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی قابل مقایسه با بسیاری از کشور‌های همسطح خود نیست، در منطقه هم پیشرفت‌های ایران بسیار چشمگیر است.

فرماندار همدان گفت: امسال در آستانه هفته سلامت، کلنگ‌زنی مرکز سلامت امام سجاد (ع) با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال و افتتاح مرکز جامع سلامت سلطانی نیز با ۱۱۰میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهور انجام شد و ان شاءالله خدمات خوبی به مردم ارائه می‌دهند.

مخفی گفت: اطلاع رسانی در حوزه سلامت، یک امر مستمر است و صرفاً مناسبتی و در هفته سلامت نیست.

او با قدردانی از اصحاب رسانه برای اطلاع‌رسانی بسیار خوب در موضوع سلامت آب شرب همدان، گفت: اداره آب و فاضلاب، نیروی انتظامی و مرکز بهداشت نسبت به ممانعت از استفاده فاضلاب برای کشاورزی اقدام جدی و فوری داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • مبارزه با  بیماری زنگ زرد غلات در ۲۶۱ هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی
  • راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • آخرین وضعیت شیوع سرخک در کشور/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • در شرایط تحریمی مهندسان ایرانی در سریلانکا سد ساختند
  • احتمال بالای شیوع آفت زنگ زرد در مزارع گندم و جو
  • مزایای بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر اطلاع رسانی شود
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • غربالگری ۳ سرطان شایع در خراسان رضوی
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا