Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس صنعت معدن و تجارت گچساران گفت: در حال حاضر صنوف پرریسک مانند آرایشگاه‌های مردانه و زنانه تا اطلاع ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا همچنان تعطیل هستند.

رضا شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: تامین کالاهای اساسی و ضروری شهروندان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی  ادامه داد: با توجه به حجم بالای تقاضای کالاهای ضروری در حال حاضر  50 تن برنج با نرخ دولتی ویژه ماه مبارک رمضان(( طرح ضیافت همدلی)) در بازار گچساران عرضه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئیس صنعت، معدن و تجارت گچساران با اشاره به اینکه 30 تن دیگر برنج با نرخ دولتی در چند روز آینده وارد بازار گچساران می‌شود، گفت: یکی از دلایل عرضه نشدن کالاهای دولتی  رعایت نکردن پروتکل بهداشتی  از سوی شهروندان است که برای جلوگیری از شیوع این ویروس  برخی از اقلام مایحتاج خانوارها کمیاب و یا افزایش قیمت  یافته است.

شریفی ادامه داد: برخی از اقلام مواد غذایی مانند حبوبات و برنج در بازار کمیاب و یا افزایش قیمت داشته است.

وی عنوان کرد: ممنوعیت توزیع کالاهایی چون برنج در بازار به جهت جلوگیری از ایجاد صفوف و شیوع کرونا باعث شد بازار کالای برنج از حالت تعادل خارج شود.

این مسوول  با اشاره به اقلام مورد نیاز مردم خاطرنشان کرد: دیگر اقلام مورد نیاز روزانه مردم در فروشگاه‌ها به اندازه کافی وجود دارد و در این خصوص مشکلی وجود ندارد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران تصریح کرد: در حال حاضر مرغ و گوشت قرمز منجمد به اندازه نیاز شهروندان وجود دارد و در این خصوص کمبودی در بازار گچساران وجود ندارد.

 شریفی  در ادامه با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند و فعالیت مجدد اصناف گفت:  در سطح بازار آن صنوفی که ملزم به رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی هستند و پروتکل بهداشتی را رعایت نکرده‌اند از سوی بازرسان این این صنعت تذکراتی داده شده است.

 وی ادامه داد: از زمان اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند تاکنون 21 مورد از صنوف گچساران به دلیل رعایت نکردن پروتکل بهداشتی تذکر و 6 واحد از صنوف متخلف پلمب شد.

رئیس صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: در حال حاضر صنوف پرریسک مانند آرایشگاه مردانه و زنانه  تا اطلاع ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا همچنان تعطیل هستند.

 انتهای پیام/82031

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاري فارس گچساران توزيع 50 تن برنج اداره صنعت معدن و تجارت حال حاضر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۹۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم عقب‌نشینی نرخ ارز در بازار غیر رسمی/ قیمت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان بازمی‌گردد؟

یک عضو اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق با اشاره به کاهش نرخ ارز در بازار غیررسمی، گفت: ریزش نرخ ارز همچنان ادامه‌دار خواهد بود و حتی احتمال می‌رود که به کانال ۵۰ هزار تومان هم بازگردد.

گروه بانک و بورس بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «رامین پولادرگ» عضو اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق در گفتگو با بازارنیوز پیرامون روند فعلی بازار غیررسمی ارز و کاهش قیمت دلار در آن اظهار کرد: افزایش چند روز اخیر نرخ ارز صرفاً متاثر از وقایع سیاسی بود و هیچ علت اقتصادی در وقوع آن نقش نداشت. در حال حاضر قیمت دلار در بازار غیر رسمی رو به کاهش است.


این عضو اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق تاکید کرد: با توجه به کاهش تنش‌های سیاسی و همچنین با در نظر گرفتن این احتمال که دیگر هیچ اتفاق جدیدی رخ نخواهد داد، انتظار می‌رود که کاهش نرخ ارز همچنان ادامه داشته باشد و حتی به کانال ۵۰ هزار تومان هم برگردد. در حال حاضر شرایط فعلی بازار این گزاره را به شدت محتمل کرده است.


وی همچنین درباره مدیریت بانک مرکزی در حوزه ارز گفت: عملکرد این نهاد از همه جهات مثبت و قابل قبول است، زیرا جهش یکباره نرخ ارز در بازار غیررسمی درست در شرایطی رخ داد که کنترل آن کاری بسیار سخت محسوب می‌شد. در طول ادوار گذشته هر زمانی که تنش‌های سیاسی فروکش می‌کرد، روند کاهش قیمت دلار در بازار غیررسمی با سرعت آهسته‌ای انجام و یا در محدوده بالایی متوقف می‌شد، اما اکنون این موضوع تکرار نشده و ریزش قیمت دلار در بازار غیررسمی همچنان ادامه دار است.


پایان پیام//

نام نویسنده: برچسب ها: بازار ارز ، قیمت ارز ، نرخ ارز ، بازار غیررسمی ارز ، بانک مرکزی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000T9j

دیگر خبرها

  • ثبت سفارش ۱۳۰ هزارتن برنج در ۲ ماهه ابتدای سال
  • تداوم پیشتازی همراه اول در جذب مشترکان
  • سالانه بیش از ۵ میلیون تن سیب زمینی در کشور تولید می‌شود
  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • شروع طوفانی هفته دوم معاملات برق در بورس انرژی
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • تداوم ریزش قیمت دلار و سکه در معاملات ۸ اردیبهشت
  • تداوم عقب‌نشینی نرخ ارز در بازار غیر رسمی/ قیمت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان بازمی‌گردد؟
  • ترجیح آزمایشگاه‌های تشخیص طبی به تعطیلی مراکز تا ادامه فعالیت
  • پیش‌بینی مرتضی افقه از تاثیر انتخابات آمریکا بر بازار ارز/ منتظر این تغییر باشید