Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ باید یک تصمیم منطقی درباره لیگ برتر بگیرند.

طرفداری- علی علیپور، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با سرنوشت لیگ برتر و اعتراض های اخیر خود صحبت هایی را مطرح کرد.

علیپور در گفت‌وگو با میزان، در خصوص شرایط خود در دوران قرنطینه گفت:

اتفاقاتی که در دو ماه گذشته رخ داد، برای همه ما یک تجربه جدید است و در واقع فکرش را هم نمی‌کردیم چنین مسائلی را تجربه کنیم، اما بالاخره این اتفاق، همه دنیا را درگیر کرده و فقط باید امیدوار باشیم که هر چه زودتر دست از سرمان بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد ادامه یا لغو بازی‌ها افزود:

در این وضعیت، همه ما باید تابع قانون باشیم. سلامتی جامعه بدون هیچ شک و تردیدی در اولویت قرار دارد، اما طبیعی است که انتظار داشته باشیم در صورت کنترل این وضعیت، لیگ ادامه پیدا کند. بالاخره ما در پرسپولیس برای هر امتیازی که در این فصل کسب کردیم، عرق ریختیم و زحمت کشیدیم. نمی‌ توانیم نسبت به از دست رفتن همه این زحمات بی‌ تفاوت باشیم.

مهاجم شمالی سرخپوشان تصریح کرد:

انتظارمان از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ این است که برای این فصل، یک اتفاق فوتبالی و یک تصمیم منطقی گرفته شود. البته سلامتی مردم در حال حاضر از هر چیزی اهمیت بیشتری دارد، ولی در صورت قطع زنجیره شیوع کرونا، فضایی برای ادامه رقابت‌ها ایجاد می‌شود که باید از آن استفاده کرد. در این وضعیت، ما هم تلاش می‌کنیم تا با ادامه صدرنشینی، چهارمین قهرمانی را به هواداران پرسپولیس تقدیم کنیم.

از علیپور در مورد اعتراض‌های اخیرش هم پرسیدیم که این طور توضیح داد:

همه پرسپولیسی‌ ها مرا می‌شناسند و می‌دانند که در این سال‌ها کوچک‌ترین حاشیه‌ای برای تیم محبوبم نساختم، ولی من هم زندگی خودم را دارم. یک زمانی به خاطر این که پول جشن عروسی‌ ام را بپردازم، مجبور شدم با ۶۰ میلیون تومان، قراردادم را برای سه فصل تمدید کنم و همیشه پای باشگاه پرسپولیس ایستادم. حالا فکر می‌کنم زمان آن رسیده که بیشتر به فکر زندگی شخصی و خانواده‌ام باشم. من مخلص هواداران پرسپولیس هستم و همیشه تعصبی که داشتم را به طرفداران تیم نشان دادم. در این سال‌ها، با کمترین قرارداد و کمترین دریافتی، بدون هیچ حاشیه و سر و صدایی بازی کردم و فقط امیدوار بودم به موفقیت‌های تیم کمک کنم، اما اتفاقاتی رخ داده که برایم قابل هضم نیست.

مهاجم شماره 70 پرسپولیس اضافه کرد:

در زندگی من، پرسپولیس همیشه اولین اولویت بوده و برای فصل آینده هم، تمدید قرارداد با باشگاه اولویت اصلی من خواهد بود، اما در کنار این موضوع، چند پیشنهاد خوب خارجی به دستم رسیده که باید آن‌ها را بررسی کنم. از چند کشور مختلف پیشنهاد دارم، اما همه چیز را به پایان فصل موکول کرده‌ام، چون در حال حاضر بازیکن پرسپولیس هستم و با تمام وجود برای موفقیت این تیم می‌جنگم. انتظارم از مدیران باشگاه هم زیاد و غیرقابل باور نیست، اما باید ببینیم در نهایت چه پیش می‌آید.

علیپور در نهایت گفت:

امیدوارم بتوانم بهترین انتخاب را داشته باشم. با این حال، هر اتفاقی که رخ می‌دهد، آرزو می‌کنم باعث خوشحالی هواداران پرسپولیس شود، زیرا آنها سهم بسزایی در موفقیت‌های باشگاه داشتند و حق‌شان نیست ناراحت شوند، اما هواداران هم حقایق را می‌دانند. فقط در همین حد بگویم اتفاقاتی رخ داده که انگار برخی نمی‌خواهند من در پرسپولیس بمانم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۹۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسین‌زاده: می‌خواهید برویم اسنپ کار کنیم!

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین حسین‌زاده، هافبک هجومی ‏تراکتور بعد از پیروزی مقابل ذوب‌آهن در ضربات پنالتی و صعود به ‏فینال جام حذفی گفت تراکتور با تمام وجود برای قهرمانی تلاش ‏خواهد کرد. او پیامی هم برای هواداران تراکتور داشت و گفت کسی ‏نباید فکر کند که در زمان باختها بازیکنان ناراحت نمی‌شوند چون آنها ‏تا حدی ناراحت هستند که حتی تحمل خانواده‌شان  را هم ندارند. ‏

حسین‌زاده بعد از بازی به خبرنگاران گفت:" اول از همه خسته ‏نباشید بگویم به همه بچه‌ها. چه آنهایی که 120 دقیقه بازی کردند، ‏چه آنها که تعویضی آمدند و چه آنها که 90 دقیقه بازی کردند. ‏ذوب‌آهن تیم خوبی است. تیمهای آقای رفیعی همیشه در فاز دفاعی ‏عالی کار می‌کنند و این برای ما کار را مقداری پیچیده کرد. ما وقتی گل ‏اول را زدیم بچه‌ها کمی تمرکز را از دست دادند. من گل اول ذوب‌ها را ‏ندیدم ولی بچه‌ها دویدند و تلاش کردند و در نهایت در ضربات پنالتی ‏بازی را بردیم".‏

او دباره اینکه پورحمیدی ستاره تراکتور در این بازی بود و او بعد از برد ‏به سمت پورحمیدی رفته و پیروزی را به او تبریک گفت به خبرنگاران ‏گفت:" اینکه پورحمیدی یکی از بهترین گلهرهای ایران است که هیچ ‏شکی در آن نیست. حسین همیشه زحمت کشیده و خیلی از بازی‌ها ‏ما را نجات داده مثل بازی با صنعت نفت. بعضی بازی‌ها هم اتفاقاتی ‏می‌افتد که شاید به مذاق هوادار خوش نیاید. ولی حسین همیشه ‏خودش را نشان داده و امروز هم این را ثابت کرد". ‏

حسین‌زاده درباره تشویق بازیکنان تراکتور توسط هواداران و اهمیت ‏این روحیه بالا در آستانه بازی با استقلال گفت:" هوادار سرمایه اصلی ‏این تیم است و گاهی تنش‌هایی بین هوادار و بازیکن هم رخ ‏می‌دهد ولی هوادار باید بداند هیچ بازیکنی نمی‌خواهد تیم ببازد. ‏بازیکنها هم بعد از باخت ناراحت می‌شوند و این نیست که بگویید ‏فقط هوادار ناراحت می‌شود. به خدا قسم بعد از باخت ما شاید تا ‏صبح نخوابیم. این شغل ما است. ما اگر فوتبال بازی نکنیم چه باید ‏بکنیم؟ باید در اسنپ کار کنیم؟ همانقدر که هوادار ناراحت می‌شود ‏ما هم ناراحت می‌شویم. فقط ما نمی‌توانیم بروز بدهیم. ما وقتی ‏می‌بازیم نه تحمل خانواده را داریم و نه می‌توانیم هیچ کاری بکنیم. ‏دست‌شان درد نکند که حمایت‌مان کردند و امیدوارم در بازی با ‏استقلال هم از ما حمایت کنند".‏

او در پاسخ به این سوال که با حذف پرسپولیس و استقلال آیا تراکتور ‏مدعی اصلی قهرمانی است، گفت:" من نمی‌دانستم پرسپولیس حذف ‏شده. جام حذفی همیشه جام شگفتی‌ها است. آن زمان که ما ‏استقلال بودیم هم همه مدعیان حذف شده بودند ولی ما به نساجی ‏باختیم و اگر اشتباه نکنم فینال بین نساجی و آلومینیوم بود. این ‏جام هم جام شگفتی‌ها است ولی ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا  ‏جام را به دست بیاوریم". ‏

دیگر خبرها

  • خوش‌بینی بایرن مونیخ از رسیدن جمال موسیالا به بازی مقابل رئال مادرید
  • بزرگ: جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • اعلام مسیر رسیدن به المپیک در دوومیدانی/ برنامه اعزام‌ها مشخص شد
  • جایگاه شایسته اردبیل در کشتی فرنگی احیا شود
  • هواداران در بازی با استقلال هم حمایت کنند
  • حسین‌زاده: می‌خواهید برویم اسنپ کار کنیم!
  • پشت پرده بازگشت احتمالی علی علیپور به پرسپولیس
  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • یحیی با «کریم» به تبریز می‌رود
  • پرسپولیس بعد از چهار فصل با مربی خارجی در حذفی!