Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور احکامی جداگانه، سرپرستان دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای شادگان و سوسنگرد را منصوب کرد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور احکامی، دکتر محمد بهروزیان نژاد را به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شادگان» و دکتر سیدمنصور موسوی را به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوسنگرد» منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن احکام دکتر طهرانچی آمده است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر محمد بهروزیان نژاد

با اهدای سلام و تحیات

بنا به پیشنهاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شادگان» منصوب می شوید.

امید است با رعایت تقوای الهی و بهره‌گیری شایسته از توانمندی‌های سرمایه‌های انسانی دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه نمایید.

محمدمهدی طهرانچی

دکتر محمد بهروزیان نژاد دارای مدرک دکتری تخصصی مهندسی کامیپوتر سیستم های نرم‌افزاری و عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شادگان است و سوابقی از جمله معاون آموزشی، دانشجویی و فرهنگی واحد شادگان و مدیر آموزش دانشگاه آزاد اسلامی مرکز گتوند را در کارنامه دارد.

همچنین دکتر طهرانچی در نامه‌ای جداگانه از زحمات و تلاش‌های دکتر عبدالکریم آلبوغبیش سرپرست سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد شادگان قدردانی کرد.

انتصاب سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوسنگرد

برادر گرامی جناب آقای دکتر سیدمنصور موسوی

با اهدای سلام و تحیات

بنا به پیشنهاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوسنگرد» منصوب می شوید.

امید است با رعایت تقوای الهی و بهره‌گیری شایسته از توانمندی‌های سرمایه‌های انسانی دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه نمایید.

محمدمهدی طهرانچی

دکتر سیدمنصور موسوی دارای مدرک دکتری تخصصی زبان و ادبیات عرب و عضو هیأت علمی واحد سوسنگرد است که پیش از این معاون آموزشی، دانشجویی و فرهنگی این واحد بوده است.

همچنین دکتر طهرانچی در نامه‌ای جداگانه از زحمات و تلاش‌های دکتر عبدالحسن دولاح سرپرست سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوسنگرد قدردانی کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی سوسنگرد دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوسنگرد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شادگان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۱۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 1

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

دیگر خبرها

  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 2
  • علم همراه با خلاقیت مسائل جامعه را حل می‌کند
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 1
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین
  • تحول بی‌واسطه با مردم
  • «برنامه بی‌واسطه» دستاوردهای محققان دانشگاه آزاد اسلامی را به تصویر کشید