Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- وزیر راه و شهرسازی در مراسم کلنگ زنی مسکن فرهنگیان در نهاد ریاست جمهوری با اعلام اینکه مسکن فرهنگیان در اراضی متعلق به وزارت راه و شهرسازی و اراضی مازاد آموزش و پرورش احداث می شود، گفت: شناسایی واجدان شرایط به صورت دقیق در سطح کشور انجام شد.

 

 محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در مراسم کلنگ‌زنی ۱۴۵۶۴ واحدهای مسکونی فرهنگیان که امروز ۱۵ اردیبهشت ماه در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، گفت: در تفاهم‌نامه ای که آذرماه ۹۸ با بین وزارت راه و شهرسازی و وزارت آموزش و پرورش به امضا رسید، مهمترین رویکرد و نگاه این بوده که تولید مسکن در سراسر کشور به جریانی پایدار تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر راه و شهرسازی ضمن تاکید بر اینکه تولید مسکن به ویژه برای فرهنگیان به جریانی پایدار تبدیل خواهد شد، افزود: در این دولت جریانی را پایه گذاری کردیم تا در دولت‌های بعدی نیز جریان تولید مسکن ادامه یابد. عملیاتی شدن تولید مسکن ملی، جریانی است که در تعاملی دو طرفه بین نهادهای مختلف به پیش خواهد رفت و امروز این تعامل بین وزارت راه و شهرسازی با وزارت آموزش و پرورش ایجاد شده است.

عضو کابینه دولت دوازدهم تاکید کرد: در اجرای این تفاهم نامه، بخشی از اراضی وزارت راه و شهرسازی و همچنین بخشی از اراضی مازاد وزارت آموزش و پرورش به احداث مسکن فرهنگیان اختصاص خواهد یافت.

اسلامی ادامه داد: هدف مجموعه اقدامات وزارت راه و شهرسازی در تعامل با وزارتخانه ها و سازمان ها، تحرک بخشیدن به بازار تولید مسکن است. این اقدامات از یک سو باعث مولد شدن داریی ها می شود و از سوی دیگر معیشت و منزلت فرهنگیان را تامین می کند.

وزیر راه و شهرسازی گفت: نکته حائز اهمیت برای وزارت راه و شهرسازی، شناسایی دقیق واجدان شرایط بوده است که در سطح کشور انجام شد.

وی در خصوص زمان بر بودن اینکار، توضیح داد: معتقد هستیم که چنانچه متقاضیان واجدشرایط و جامعه هدف دریافت مسکن در شهرهای گوناگون دقیق شناسایی نمی شدند، سرمایه‌گذاری های انجام شده و در دست انجام برای این جامعه، در سمت و سوی مناسب خود به جریان نمی افتاد. به همین منظور، شناسایی دقیق جامعه هدف اندکی زمانبر شد که خوشبختانه پالایش و شناسایی دقیق انجام شد.

به گفته اسلامی، انطباق جامعه هدف با پروژه های تعریف شده در احداث مسکن فرهنگیان مورد توجه و تاکید بوده است.

بنا بر اعلام دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی،در استان تهران، شهر جدید پرند ۵۰۰ واحد، در استان فارس برای شهرهای قیر، پاسارگاد و شهر جدید صدرا در مجموع ۱۱۲۰ واحد و در استان خوزستان برای شهرهای دزفول، خرمشهر، شوشتر، بهبهان، رامشیر، شهر جدید شیرین شهر و شهر جدید رامین ۱۸۴۰ واحد، در استان آذربایجان شرقی برای شهر جدید سهند ۱۰۰۰ واحد، در استان اصفهان برای شهر جدید فولادشهر ۳۰۰۰ واحد، و در استان کهگیلویه و بویراحمد برای شهرهای یاسوج، دهدشت، گچساران و باشت از محل اراضی آموزش و پرورش در مجموع ۷۲۱ واحد آغاز عملیات اجرایی خواهند داشت.

 

 ایلنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی راه و شهرسازی مسکن فرهنگیان تولید مسکن برای شهر شهر جدید انجام شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۱۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام همبستگی دانشجویان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه

 امروز استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با پیگیری خبر‌های سرکوب دانشجویان و استادان معترض به رژیم اشغالگر قدس در دانشگاه‌های آمریکا این سرکوب را نماد دورویی استکبار جهانی در ادعای پایبندی به حقوق بشر دانستند.

سیما رهگشای و الیاس پرورش دو عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس گفتند سرکوب دانشگاهیان آمریکایی با یورش پلیس از موضوعات پر بحث دانشجویان سر کلاس درس است.

حمید باقری دهبارز استادیار گروه معارف دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس هم به همراه شماری از دانشجویان این دانشگاه از اعتراض دانشگاهیان آمریکایی به رژیم اشغالگر قدس حمایت و حمله پلیس به آنان را محکوم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است
  • شتاب مطلوب طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی
  • موقوفات زنجان صاحب درآمد پایدار می‌شوند
  • اعلام همبستگی دانشجویان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع برای تمام اقشار
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • پنج هزار و ۵۵۸ متقاضی واحدهای مسکن ملی در زنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند
  • رشد بخش مسکن از منفی ۳.۸ در سال ۱۳۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال گذشته
  • افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت مسکن ملی در آذربایجان‌شرقی
  • جانمایی زمین برای طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در نیشابور