Web Analytics Made Easy - Statcounter

در راستای ایجاد اشتغال ، اجرای طرح هدایت و راهبری شغلی و کاریابی مددجویان استان بوشهر ۱۷۲ میلیارد تومان تشهبلات بانکی کم بهره برای ایجاد شش‌هزار ۲۱۰ فرصت شغلی پرداخت می‌شود. ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، اشتغال‌زایی، توانمندسازی اقتصادی، معیشتی و فقرزدایی یکی از سیاست‌های مهم  در بخش‌های مختلف جامعه است که در این راستا سیاست‌ها و برنامه‌های لازم ندوین و اجرایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استان بوشهر در عرصه تولید، اشتغال و خدمات از ظرفیت‌های بالایی بر اساس قابلیت‌های مناطق برخوردار است که در این بین توجه به اشتغال روستاها مورد توجه ویژه قرار دارد.

 مبارزه با فقر ایجاد شغل یکی از سیاست‌های مهم است

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر فقرزدایی و توانمندسازی اقتصادی را از برنامه‌های مهم دانست و با تاکید بر توجه به طرح‌های اشتغال‌زایی و توانمدسازی مددجویان تحت پوشش اظهار داشت: ایجاد شغل  و توانمندسازی اقتصادی یکی از اولویت‌های  کمیته امداد استان بوشهر است.

احمد لطفی پایدارسازی و تثبیت طرح‌های اشتغال و خودکفایی به منظور کسب درآمد قابل اتکا را از سیاست‌های این نهاد دانست و خاطرنشان کرد: آموزش فنی و حرفه‌ای از برنامه‌های مهم این نهاد برای توانمندسازی مهارتی است که سال گذشته 3 هزار و 481 مورد آموزش فنی و حرفه‌ای با همکاری دستگاه‌های متولی  در بخش‌های مختلف انجام که 70 درصد آنها منجر به شغل شد.

وی، با بیان اینکه هدایت، راهبر شغلی و کاریابی از برنامه‌های مهم کمیته  امداد برای ایجاد اشتغال است تصریح کرد: در این راستا 4 هزار و 971 فرصت شغلی ایجاد شد که 2 هزار و 194 تفر در بخش هدایت شغلی، یک‌هزار و 460 نفر در حوزه راهبر شغلی و یک‌هزار و 317 نفر در بخش کاریابی ایجاد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر آموزش 3 هزار و 470 نفر از مددجویان را از برنامه‌های امسال دانست و بیان کرد:در راستای ایجاد اشتغال، اجرای طرح هدایت و  راهبری شغلی و کاریابی مددجویان استان بوشهر 172 میلیارد تومان تشهبلات بانکی کم بهره برای ایجاد شش‌هزار 210 فرصت شغلی پرداخت می‌شود.

اشتغال مددجویان کمیته امداد  استان بوشهر با راه‌اندازی طرح‌های مولد خورشیدی خانگی

لطفی از راه اندازی طرح‌های مولد خورشیدی خانگی با هدف اشتغال‌زایی و ایجاد درآمد پایدار برای مددجویان خبر داد و گفت: با هدف اشتغال زایی و ایجاد درآمد پایدار برای مددجویان طرح‌های مولد خورشیدی خانگی نصب  می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به اینکه یک‌هزار نیروگاه برق خورشیدی خانگی در استان ایجاد می‌شود خاطرنشان کرد: با هدف ایجاد اشتغال مستقیم برای مددجویان استان بوشهر یک‌هزار نیروگاه خورشیدی طی 2 سال با سرمایه گذاری 40 میلیارد تومان ایجاد می‌شود.

برای راه‌اندازی هر واحد نیروگاه خورشیدی 40 میلیون تومان هزینه می‌شود

وی، با اشاره به اینکه برای راه‌اندازی هر واحد نیروگاه خورشیدی 40 میلیون تومان هزینه می‌شود افزود: بر اساس تفاهم‌نامه  منعقد شده، 20  میلیون تومان از این اعتبار از طرف سازمان برنامه و بودجه و کمیته امداد و 20  میلیون تومان هم از طریق پرداخت تسهیلات اشتغال کم‌بهره از محل قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری از محل صندوق توسعه ملی به متقاضیان این طرح پرداخت می‌شود.

لطفی با بیان اینکه برق تولید شده انرژی خورشیدی توسط شرکت توزیع نیروی برق از مددجویان خریداری می‌شود افزود: نصب و اجرای طرح نیروگاه خورشیدی خانگی توجیه اقتصادی کافی برای توانمندسازی خانوار‌های تحت حمایت دارد و ماهانه برای هر مددجو درآمدزایی به همراه دارد.

راه‌اندازی 1000 نیروگاه برق خورشیدی برای اشتغال مددجویان کمیته امداد ‌بوشهر‌ 254 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در استان بوشهر پرداخت شد اشتغال‌زایی مددجویان کمیته امداد استان بوشهر در صنعت نوغان‌داری

ایجاد و ارتقای دانش فنی و مهارت‌های حرفه‌ای مددجویان، آموزش‌های تکمیلی فنی و حرفه‌ای، کارآفرینی و ترویجی متناسب با نیازهای شغلی به منظور کاریابی، اشتغال‌زایی و افزایش بازدهی طرح‌های در حال اجرا و  ایجاد ساز و کارهای نظارتی فراگیر و مؤثر بر مراحل اجرای طرح‌های اشتغال و خودکفایی و  فراهم کردن زمینه نظارت و کنترل بر مراحل مختلف فرایند اشتغال و خودکفایی مددجویان اعم از استعدادسنجی، آموزش فنی و حرفه‌ای، کاریابی، کارورزی و اجرای طرح از برنامه‌های مهم این نهاد است.

انتهای پیام/190

R41363/P1336/S6,53/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیته امداد استان بوشهر مددجویان استان بوشهر برنامه های مهم نیروگاه خورشیدی خورشیدی خانگی میلیارد تومان اشتغال زایی پرداخت می شود ایجاد اشتغال فنی و حرفه ای میلیون تومان راه اندازی اجرای طرح یک هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۱۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای تسهیلات 40 میلیاردی به کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان + جزییات

به گزارش صدای ایران از ایرنا،روح اله خدابنده لو روز جمعه افزود: کارفرمایان با جذب مددجویان بهزیستی و ایجاد اشتغال برای این گروه علاوه بر اجر اخروی می‌توانند از مشوق‌های بیمه‌ای بهزیستی و تسهیلات کم بهره استفاده کنند.

به گفته این مسوول، تسهیلات اشتغال برای افراد دارای معلولیت از سن ۱۸ تا ۵۰ سالگی قابل پرداخت است.

وی اظهار داشت: همه مددجویان بهزیستی در حوزه‌های تخصصی توانبخشی، پیشگیری و اجتماعی منوط به اینکه پرونده فعال داشته و فاقد شغل باشند، می‌توانند از تسهیلات اشتغال بهزیستی بهره‌مند شوند.

مدیر کل بهزیستی زنجان با بیان اینکه مددجویان بعد از گذراندن دوره آماده‌سازی شغلی از سوی مددکار حوزه شغلی بهزیستی احراز صلاحیت می‌شوند، خاطرنشان کرد: مددجویان شاغل و حقوق‌بگیر بخش‌های دولتی و غیردولتی مشمول دریافت تسهیلات اشتغال بهزیستی نمی‌شوند.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • طرح‌های اقتصادی در سواحل توسعه می‌یابد/ ایجاد شهرهای مولد کشاورزی
  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات مددجویان را سرعت ببخشند
  • اعطای تسهیلات 4 میلیاردی به کارفرمایان در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • کمیته امداد، نهاد پیشران در حوزه اشتغال کشور است
  • اعطای تسهیلات 40 میلیاردی به کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است