Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، روسیه به رزمایش اخیر مشترک میان نیروی دریایی آمریکا و انگلیس واکنش نشان داده و اعلام کرده که این تحرکات را زیر نظر دارد.

در همین ارتباط نیز مرکز عملیات دفاع ملی وزارت روسیه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده است که ناوهای ناتو در دریای بارنتز را زیر نظر دارد و این ناوگروه شامل سه ناو آمریکایی به نام‌های «پورتر»، «دونالد کوک» و «فرانکلین روزولت» و یک ناو جنگی انگلیسی می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز گذشته منابع خبری اعلام کردند که انگلیس و آمریکا اقدام به برگزاری رزمایش نظامی مشترک با حضور ناوهای دریایی و زیردریایی‌های دو کشور در آب‌های مجاور قطب شمال کرده‌اند.

گفته شده در این رزمایش نظامی، چهار فروند کشتی از آمریکا و انگلیس، یک زیر دریایی از آمریکا و یک فروند هواپیمای تجسسی «پوسیدان -۸» حضور داشته است.

در همین ارتباط ناوگان ششم دریایی آمریکا با انتشار بیانیه‌ای با تاکید بر سابقه ۷۰ ساله حضور خود در منطقه، هدف از برگزاری این رزمایش را تقویت متحدان عنوان کرده است.

برگزاری این رزمایش تنها چند روز پس از انجام رزمایش نظامی روسیه در شمالگان با استفاده از تمرینات نیروی هوایی صورت می‌گیرد.

کد خبر 4916948

منبع: مهر

کلیدواژه: روسیه رزمایش ایالات متحده آمریکا انگلیس منطقه شمالگان ویروس کرونا ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی عراق عربستان سعودی دونالد ترامپ فلسطین ایران شیوع کرونا لبنان روسیه داعش افغانستان امارات متحده عربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۱۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آژانس عملیات تجارت دریایی انگلیس از وقوع حادثه در شرق یمن خبر داد

آژانس عملیات تجارت دریایی انگلیس امروز (یکشنبه) اعلام کرد که گزارشی از وقوع یک حادثه در فاصله ۱۷۷ مایلی در جنوب شرقی بندر «نشطون» واقع در شرق یمن دریافت کرده است.

این آژانس افزود که گزارش مربوط به نزدیک شدن یک قایق کوچک با چهار سرنشین به یکی از کشتی‌ها بوده است.

آژانس مذکور مدعی شد که کشتی مذکور آسیبی ندیده و سالم به مسیر خود ادامه داده است و مسوولان مربوطه در حال انجام تحقیقات در این خصوص هستند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • حادثه دریایی جدید در اطراف یمن
  • چین رزمایش دریایی ۹ روزه برگزار می‌کند
  • واکنش روسیه به مخالفت واشنگتن با تحقیقات دادگاه لاهه در مورد اسرائیل
  •  آماده‌ شدن آمریکا برای حمله گسترده به یمن/ حمله یمن به ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی/ برگزاری رزمایش دریایی 9 روزه ارتش چین/  اعلام نقض حقوق بشر توسط پنج واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا
  • لندن و تجهیز اوکراین برای جنگ بهاره پیش از انتخابات انگلیس
  • رزمایش دریایی شناورها، گرامیداشت روز ملی خلیج فارس
  • هدف قرار گرفتن یک کشتی در سواحل یمن
  • درخواست آمریکا : سیستم مشترک دفاع هوایی کشورهای عربی مقابل ایران
  • ببینید | خط و نشان فرمانده نیروی دریایی سپاه برای آمریکا در خلیج فارس
  • آژانس عملیات تجارت دریایی انگلیس از وقوع حادثه در شرق یمن خبر داد