Web Analytics Made Easy - Statcounter

منتخب مردم قم در مجلس از انتخاب نماینده این استان در شورای موقت مرکزی فراکسیون نیروهای انقلاب خبر داد. ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

احمد امیرآبادی فراهانی  منتخب مردم قم در مجلس یازدهم در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، از برگزاری اولین جلسه منتخبان مردم قم در مجلس یازدهم با حضور حجت‌الاسلام ذوالنوری،  زاکانی خبر داد و گفت:  در این نشست ضمن بررسی آخرین وضعیت استان قم، مواردی نیز برای پیگیری های آتی مصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در جلسه امروز منتخب قم تصمیم گرفته شد تا نمایندگان مجلس استان قم علاوه بر دفاتر مردمی و شخصی خود  برای پیگیری موضوعات استان، دفتر مجمع نمایندگان استان را تشکیل داده و به امورات استان قم بصورت جمعی و هماهنگ بپردازند، ادامه داد:همچنین مقرر شد در بخش‌های پنج گانه استان قم، دفاتر مجمع نمایندگان دایر شده و به امورات مردم و نیازهای هر بخش بطور منظم با حضور نمایندگان رسیدگی شود.

نماینده مردم قم در مجلس تصریح کرد: در جلسه امروز مقرر شد مسئولیت‌های موجود در مجمع که عبارت از رئیس، نایب رئیس و سخنگوی مجمع نمایندگان استان قم است، براساس حروف الفبا بین نمایندگان استان برای سه دوره شانزده ماهه در چهار سال نمایندگی تقسیم شود، به صورتی که در شانزده ماه اول دوره یازدهم بنده به  عنوان رئیس، آقای ذوالنور بعنوان نایب رئیس و آقای  زاکانی نیز بعنوان سخنگوی مجمع نمایندگان استان قم انتخاب شدند.

 منتخب مردم قم در مجلس تصریح کرد: همچنین مصوب شد اقای زاکانی به عنوان نماینده استان قم در شورای موقت مرکزی فراکسیون نیروهای انقلاب در مجلس یازدهم شرکت کرده تا با همت این شورا مقدمات شکل گیری مجلس یازدهم و ساماندهی اولیه آن انجام پذیرد.

امیرآبادی اظهار داشت: مقرر شد، مجمع نمایندگان استان قم حداقل هر دو هفته یکبار  تشکیل جلسه داده و نسبت به امورات استان پیگیری‌های لازم را انجام دهد.

انتهای پیام/

R1373/P/S1,15/CT1 واژه های کاربردی مرتبط مجلس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجلس مجلس مجمع نمایندگان استان مردم قم در مجلس مجلس یازدهم استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۲۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در صحن مجلس

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی و بعد از اتمام بررسی جداول بودجه خطاب به نمایندگان، اظهار کرد: این امکان وجود دارد که در تنظیم جداول برای ایجاد تراز، جابه‌جایی‌هایی داشته باشیم، اما این به معنای تغییر ماهیت جداول نیست و ردیفی اضافه نمی‌شود.

وی بیان کرد کرد: بر این اساس، نمایندگان به هیات رئیسه کمیسیون تلفیق اجازه دهند تا این اقدام را در راستای ایجاد تراز و رفت و برگشت‌های شورای نگهبان انجام دهند که وکلای ملت با ۴۶ رأی موافق، ۱۶ رأی مخالف و ۵ رأی ممتنع از مجموع ۱۹۴ نماینده حاضر در جلسه با این موضوع موافقت کردند.

کد خبر 6092932 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در صحن مجلس
  • حمایت زاکانی از طرح نور پلیس
  • بدون آرام‌سازی اقتصاد امکان انجام هیچ کاری نیست
  • اصل ۷۵، اصل ۶۴ قانون اساسی را به زمین زد
  • کدام نمایندگان جلسه عصر مجلس را تعطیل کردند؟
  • این ۳۵ نماینده مجلس باعث تعطیلی مجلس شدند
  • این ۳۵ نماینده مجلس باعث تعطیلی مجلس شدند +اسامی
  • حمله شدیدالحن سایت اصولگرا به ذوالنوری | به چه حقی "شورایعالی سران قوا" که دستور رهبری است را خلاف می‌دانی!
  • مجلس یازدهم با افزایش نمایندگان به ۳۳۰ نفر مخالفت کرد
  • مخالفت نمایندگان با کلیات طرح اصلاح جداول حوزه های انتخابیه